Przetargi.pl
Remont pomieszczeń dydaktycznych nr 119-120 w budynku nr 10 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1859 do rejestru zabytków pod numerem 1859

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte ogłasza przetarg

  • Adres: 81-127 Gdynia, ul. Śmidowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 262 537 , fax. 261 262 963
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
    ul. Śmidowicza 69
    81-127 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 261 262 537, fax. 261 262 963
    REGON: 19006413600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń dydaktycznych nr 119-120 w budynku nr 10 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1859 do rejestru zabytków pod numerem 1859
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac remontowych. Remont pomieszczeń obejmuje prace: a) Remontowo-budowlane: • wyniesienie umeblowania sali, • demontaż szaf wnękowych, • rozebranie ścian z płyt G/K, wykładziny, pomostu drewnianego, warstw posadzkowych istniejących do stropu, wykucie stolarki drzwiowej, • wykonanie nadproża stalowego zgodnie z opisem w projekcie i przedmiarze robót, • szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów z przygotowaniem podłoża, • wykonanie ścianek z płyt G/K z przyklejeniem siatki antyrysowej, • wykonanie sufitów podwieszonych z płyt 60x60x1,5 cm np. Armstrong lub o podobnych parametrach, • wykonanie warstw wyrównawczych, izolacja ze styroduru XPS 40 grub. 4,0 cm, • posadzka z wykładziny homogenicznej, zgrzewanie wykładzin rulonowych i założenie cokołów systemowych, • wykonanie podestu zgodnie z projektem, • osadzenie w otworach stolarki drzwiowej projektowanej i z odzysku, • montaż rolet tekstylnych podgumowanych i żaluzji pionowych, • montaż nawiewników higrosterowanych w oknach o wydajności 30 m3/h, • pomalowanie cokolików farbą olejną, • zamocowanie ochronnych taśm TP 200 gr. 3 mm z PCV, o szerokości 20 cm, w kolorze niebieskim z fabrycznie zaokrąglonymi krawędziami, • wywiezienie gruzu i śmieci na wysypisko wraz z utylizacją. b) Sanitarne: • wymianę grzejników żeliwnych na płytowe z zaworami odcinającymi, odpowietrzającymi i głowicami termostatycznymi, • izolację istniejących przewodów instalacji c.o. c) Roboty elektryczne i instalacja ethernetowa: • wymianę instalacji elektrycznych wraz z osprzętem zgodnie z dokumentacją branży elektrycznej, • wykonanie nagłośnienia konferencyjnego z mikrofonem bezprzewodowym zgodnie z dokumentacją branży elektrycznej, • wykonanie instalacji komputerowej wraz z osprzętem oraz punkt sieci bezprzewodowej zgodnie z dokumentacją branży elektrycznej. Pomieszczenie dydaktyczne nr 119-120/10 składa się obecnie z trzech pomieszczeń o łącznej powierzchni użytkowej 107,0 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty) w wysokości 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - dołączyć do oferty. oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO ( załącznik nr 13) - dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach