Przetargi.pl
Remont łazienek oraz adaptacja łazienki i WC dla osób niepełnosprawnych w COI szczegółowo opisanych w pakietach 1-3, nr sprawy Pn-21/19/AR

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-034 Warszawa, ul. Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
    ul. Wawelska
    02-034 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
    REGON: 28836600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek oraz adaptacja łazienki i WC dla osób niepełnosprawnych w COI szczegółowo opisanych w pakietach 1-3, nr sprawy Pn-21/19/AR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje Remont łazienek oraz adaptacja łazienki i WC dla osób niepełnosprawnych w COI szczegółowo opisanych w pakietach 1-3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót : Dla pakietu nr 1 - Załącznik nr 1 - pakiet nr 1 STWiOR, Załącznik nr 2 A- pakiet nr 1 - kosztorys; Dla pakietu nr 2- Załącznik nr 1 – pakiet nr 2 STWiOR, Załącznik nr 2 A – pakiet nr 2 – kosztorys ; Dla pakietu nr 3 –Załącznik nr 1 – pakiet nr 3 STWiOR, Załącznik nr 2 A – pakiet nr 3-kosztorys budowlany, kosztorys sanitarny, kosztorys elektryczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp wraz z ofertą należy przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ (oraz Załącznikach nr: 2A, 2B do SIWZ - jeżeli dotyczą). 3.W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3 Pzp (zdolność techniczna lub zawodowa) Zamawiający wymaga: 3.1.wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 1 ( jedną) robotę remontowo- budowlaną o wartości minimum Dla pakietu nr 1 – 15 000,00 PLN brutto Dla pakietu nr 2 - 10 000,00 PLN brutto Dla pakietu nr 3 – 17 000,00 PLN brutto Zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowody należytego wykonania umowy. 3.2.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, tj.: a)Pracownika - kierownika robót Ww wykaz osób wraz z oświadczeniem - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, dokumentów wymienionych w pkt. 3 ppkt.3.1 i 3.2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp - zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem Oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: - Aprobat technicznych i higienicznych dla homogenicznych wykładzin rulonowych, które Wykonawca zamierza zastosować przy realizacji zamówienia potwierdzając parametry techniczne i użytkowe z wymaganymi przez Zamawiającego. Podane w wykazach materiałów nazwy handlowe, mają za zadanie określenie stawianego im poziomu wymagań technicznych i użytkowych deklarowanych przez producentów. Wykonawca może zastosować materiały innych producentów pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i użytkowe . 3) Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty załączył: 1. Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. 2. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wypełniony kosztorys nakładczy - stanowiący Załącznik do niniejszej SIWZ tj; - Załącznik nr 2A –pakiet nr 1; - Załącznik nr 2 A –pakiet nr 2; - Załącznik nr 2 A - pakiet nr 3-kosztorys budowlany, kosztorys sanitarny, kosztorys elektryczny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach