Przetargi.pl
Remont i dostosowanie Oddziału I Ogólnopsychiatrycznego do funkcji Oddziału obserwacyjnego z jednoczesnym uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych a także wykonaniem dodatkowego zewnętrznego dźwigu osobowo-towarowego w WZLP w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego nr 35 działka nr 2 obręb 25

Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10228 Olsztyn, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6785353, 6785300 , fax. 896 785 300
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie
    Aleja Wojska Polskiego 35
    10228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6785353, 6785300, fax. 896 785 300
    REGON: 29548400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i dostosowanie Oddziału I Ogólnopsychiatrycznego do funkcji Oddziału obserwacyjnego z jednoczesnym uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych a także wykonaniem dodatkowego zewnętrznego dźwigu osobowo-towarowego w WZLP w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego nr 35 działka nr 2 obręb 25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-instalacyjnych i dostawa wyposażenia na potrzeby planowanego remontu i dostosowania Oddziału I Ogólnopsychiatrycznego do funkcji Oddziału obserwacyjnego z jednoczesnym uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych a także wykonaniem dodatkowego zewnętrznego dźwigu osobowo-towarowego w WZLP w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego nr 35 realizowanej w oparciu o zatwierdzony wielobranżowy projekt: „Dostosowania Oddziału I Ogólnopsychiatrycznego do funkcji Oddziału obserwacyjnego z jednoczesnym uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych a także wykonaniem dodatkowego zewnętrznego dźwigu osobowo-towarowego w WZLP w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego nr 35 działka nr 2 obręb 25” oraz prawomocne Pozwolenie na Budowę z dnia 07.08.2018 (Decyzja nr II – 389/2018) 1.1. Roboty będą wykonywane w czynnym budynku szpitala, przy czynnych sąsiednich oddziałach. Należy przewidzieć konieczność realizacji niektórych robót w godzinach popołudniowych oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy, szczególnie dotyczy to robót związanych z ingerencją w czynne funkcje i instalacje szpitalne. 1.2. Miejsca prowadzenia robót należy zabezpieczyć przed przedostawaniem się do części czynnych szpitala kurzu, gruzu i brudu. Transport gruzu i materiałów ma się odbywać głównie boczną klatką schodową (z dostępem do rampy wyładowczej) – w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wyk. dźwigu szpitalnego (po jego odpowiednim zabezpieczeniu) oraz głównej klatki schodowej do transportu materiałów budowlanych. Każdorazowe wyk. głównej klatki schodowej i dźwigu szpitalnego do transportu materiałów budowlanych musi być uzgodnione z Zamawiającym lub osobami przez niego wyznaczonymi . Po każdej zmianie roboczej miejsca wykonywania robót klatkę schodową należy zostawić w stanie czystym. 1.3. Woda i energia elektryczna dla potrzeb budowy – odpłatnie w miejscu wykonywania robót. Punkty poboru energii elektrycznej i innych mediów należy ustalić ze służbami technicznymi szpitala. 1.4. Istnieje możliwość ustawienia na czas realizacji robót wyciągu WBT na zewnątrz budynku dla potrzeb transportu materiałów w uzgodnieniu ze służbami technicznymi szpitala. 1.5. Komunikacja, ruch pieszy głównie bocznymi klatkami schodowymi. 1.6. Wywóz gruzu i nieczystości sukcesywnie, kontener (brak możliwości wydzielenia miejsca na długotrwałe składowanie). Zakaz stosowania zsypu na gruz. 1.7. Wykonanie pomiarów wymaganych przepisami w pomieszczeniach objętych robotami i instalacji tam funcjonujących obciąża wykonawcę. Przypadki włączeń do instalacji i urządzeń użytkowanych przez Szpital obejmują również obowiązek skonfigurowania tych instalacji i urządzeń, wraz z demontażem i utylizacją czujek izotopowych p.poż., ROP-ów oraz ich wydeklarowaniem z funkcjonującego systemu SSP (centrala alarmowa SSP „Telsap”). 1.8. Stolarka ppoż. ma być wykonana w profilu jednolitym w klasie EI 60 w podziałach i kolorystyce zgodnych z już zamontowaną stolarką EI 60 na niższych kondygnacjach WZLP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - wpłacone na konto nr 08 1440 1101 0000 0000 0802 5568 w Banku PKO BP S.A. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo--kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg na remont oddziału I i wykonanie dźwigu osobowo-towarowego.” – znak sprawy ZP.3321.21.2018”. W pozostałych przypadkach (pkt 3. lit. b), c), d), e) niniejszej SIWZ) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8 lit.a) SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zatrzymanie wadium a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy); - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszelkie oświadczenia składane przez wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot trzeci albo wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Powyższa zasada nie dotyczy pełnomocnictwa, które co do zasady składane jest zawsze w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach