Przetargi.pl
Remont boisk na terenie Szkoły Podstawowej Nr 373 przy ul. Angorskiej 2 w Warszawie.

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2018-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
    REGON: 015259640-00073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boisk na terenie Szkoły Podstawowej Nr 373 przy ul. Angorskiej 2 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu boisk w kompleksie sportowo- rekreacyjnym na terenie Szkoły Podstawowej nr 373 przy ul. Angorskiej 2 w Warszawie. Aktualnie na terenie placówki znajduje się mocno wyeksploatowane boisko wielofunkcyjne oraz boisko do piłki siatkowej. Remont boiska wielofunkcyjnego polegać ma na wyrównaniu betonowej płyty boiska poprzez frezowanie, następnie wykonanie warstwy amortyzującej gr. 25 – 30 mm. Na takiej podbudowie ułożona zostanie „sztuczna trawa” o wysokości ok.20 – 25 mm. Taki sposób naprawy boiska wielofunkcyjnego wymusi podniesienie wszystkich innych elementów wyposażenia kompleksu sportowego: 1) obrzeża boiska wielofunkcyjnego zostaną podniesione o ok. 4 cm, przy zachowaniu odpowiednich spadków płaszczyzny boiska, 2) koryta odwodnienia liniowego zostaną zdemontowane i posadowione na wysokości dostosowanej do rzędnych krawędzi boiska wielofunkcyjne, 3) poziom boiska do piłki siatkowej zostanie dostosowany do poziomu koryt odwodnienia liniowego, z jednoczesną wymianą nawierzchni, 4)chodniki i place zostaną przeprofilowane do poziomu nowych rzędnych boisk i odwodnienia liniowego. Zmontowany zostanie nowy piłkochwyt o wysokości 6,0 m wzdłuż krótszego boku boiska wielofunkcyjnego. W piłkochwycie wzdłuż dłuższego boku boiska wymienione zostaną linki i siatka metalowa. Ponadto, w ramach zadania zlikwidowana zostanie czerpnia powietrza zlokalizowana w rejonie boisk. Jej konstrukcja, do 30 cm poniżej poziomu otaczającego zostanie rozebrana. Wykonany zostanie strop żelbetowy o gr. 10 cm, izolacja pwilgociowa z folii, podbudowa cementowo-piaskowa i ułożona kostka brukowa. Zakres robót: 1) demontaż istniejącego wyposażenia boisk, 2) rozebranie „czerpni powietrza” 3) frezowanie płaszczyzny boiska wielofunkcyjnego i rozebranie nawierzchni poliuretanowej boiska do piłki siatkowej, 4) demontaż istniejącego odwodnienia liniowego i posadowienie nowego odwodnienia na rzędnej dostosowanej do nowej wysokości płaszczyzny boiska, 5) wykonanie nowych nawierzchni boisk, 6) wykonanie chodników i placów z uwzględnieniem nowych poziomów odwodnienia i nowych poziomów boisk, 7) zrekultywowanie terenu kompleksu sportowego, 8) zamontowanie ławek i kosza na śmieci. Zakres robót objętych specyfikacją techniczną - roboty budowlane związane z obiektami na terenie sportowym - 45212221-1/wiodący/ - roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne - 45111000-8 Zakres robót i obowiązków został określony w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ, w skład której wchodzą: a) opis przedmiotu zamówienia, b) przedmiar robót wraz z rysunkiem poglądowym terenu boisk, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudnienia osób przeznaczonych do realizacji zadania na podstawie umowy o pracę. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych ( j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm. .) Zamawiający: 1. wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: a) co najmniej 2 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666.), Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty związane m. in .z robotami rozbiórkowymi, wykonywaniem podbudów i nawierzchni boisk sportowych, układaniem kostki brukowej, budową terenów zielonych, montażem osprzętu boisk sportowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy – załącznik nr 2, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach