Gmina Pokój ogłasza przetarg
- Adres: 46-034 Pokój, ul. Sienkiewicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 693 085 , fax. 077 4693085 w. 22
- Data zamieszczenia: 2018-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokój
ul. Sienkiewicza 8
46-034 Pokój, woj. opolskie
tel. 774 693 085, fax. 077 4693085 w. 22
REGON: 53141274000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminapokoj.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę pomocy dydaktycznych podzielonych na części asortymentowe w ramach projektu realizowanego w placówkach przedszkolnych w gminie Pokój pn.”Przedsiębiorczy przedszkolak” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego przetarg ponowny - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych podzielonych na I, II, III części asortymentowych wg załącznika nr 5 w ramach projektu realizowanego w placówkach przedszkolnych w gminie Pokój pn. Przedsiębiorczy przedszkolak realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do budynku Urzędu Gminy Pokój. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich specyfikację techniczną został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Podział na części zamówienia: Część I -Sprzęt multimedialny Część II - pomoce dydaktyczne na zajęcia językowe English cykl I Część III- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczno -logopedyczne. Wymienione w opisie (załączniku nr 5 ) artykuły muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Jeżeli jest uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa Przyjęte opisy i typy przedmiotów zamówienia wskazane w załączniku nr 5 zostały użyte przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawiania w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych o niegorszych parametrach. Wszędzie tam gdzie zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia wskazanie to ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu standardu , właściwości minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele mają charakter wzorcowy. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zaoferować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłową realizację zadania i cel dydaktyczny, jakiemu maja służyć. Wykonawca, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Kart produktu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wszystkie pomoce dydaktyczne wymienione we wszystkich częściach zamówienia fabrycznie nowe, pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami pochodzącymi z oficjalnej dystrybucji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Wykonawca do oferty dołącza obowiązkowy załącznik cenowy oraz aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6.2 Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie przesłanek określonych w pkt 5.4 SIWZ w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ- jeśli dotyczy 6.5 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Centrum ochrony różnorodności biologicznej w Prudniku.
Dodano: 2021-02-16 - Dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Super Szkoły - Super Uczniowie w Gminie Praszka” (RPOP.09.01.01-16-0014/19) realizowanego w ramach RPO Województwa Opolskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2021-02-09 - dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni matematyczno - przyrodniczych umożliwiających praktyczne eksperymentowanie połączone z wykorzystaniem technologii informatycznej w podziale na 3 części: część 1: Zestaw klocków umożliwiający montaż 5 modeli robotów, część 2: Pełny zestaw edukacyjny klocków do nauki programowania, część 3: Ozobot evo, w ramach Projektu 9.1.2 Kreatywna Opolszczyzna - program twórczych metod kształcenia w szkołach Aglomeracji Opolskiej
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Centrum ochrony różnorodności biologicznej w Prudniku.
Dodano: 2020-12-30 - dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni matematyczno - przyrodniczych umożliwiających praktyczne eksperymentowanie połączone z wykorzystaniem technologii informatycznej w podziale na 3 części: część 1: Zestaw klocków umożliwiający montaż 5 modeli robotów, część 2: Pełny zestaw edukacyjny klocków do nauki programowania, część 3: Ozobot evo, w ramach Projektu 9.1.2 Kreatywna Opolszczyzna - program twórczych metod kształcenia w szkołach Aglomeracji Opolskiej
Dodano: 2020-12-29 - Dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Super Szkoły - Super Uczniowie w Gminie Praszka” (RPOP.09.01.01-16-0014/19) realizowanego w ramach RPO Województwa Opolskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2020-12-07 - Dostawy pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć sensorycznych do wskazanych przez Zamawiającego Przedszkoli Publicznych na terenie miasta Opola w ramach realizacji projektu: „Przedszkola dla wszystkich przyjazne 2” w ramach poddziałania 9.1.4 Wsparcie edukacji przedszkolnej w Aglomeracji Opolskiej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2020-11-02 - Zakup pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu lub narzędzi, dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego dla potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami oraz kursy i szkolenia doskonalące nauczycieli/terapeutów w zakresie wyrównywania stwierdzonych deficytów, w tym w szczególności z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z projektu pn. Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II - II POSTĘPOWANIE.
Dodano: 2020-07-14 - Dostawy pomocy dydaktycznych do przedszkoli z Gminy Praszka w ramach projektu pn. „Super Przedszkola - Super Przedszkolaki w Gminie Praszka” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2020-07-09 - Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu
Dodano: 2020-05-26