Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
- Data zamieszczenia: 2020-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
REGON: 52478900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
” Przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki” w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki zgodnie z wytycznymi do przygotowania Inwentaryzacji określonymi w programie pn. "Mazowiecki Instrument Wsparcia Ochrony Powietrza Mazowsze 2020", obejmującej ok. 10 900 budynków (mieszkalnych i usługowych) położonych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z wykonaniem raportu końcowego z wynikami inwentaryzacji. szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ i Załączniki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90700000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 . 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3, 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Pozostałe dokumenty - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG), wykaz usług składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność dokumentu KRS/CEIDG, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie operatów rybackich dla obwodów rybackich -RZGW Białystok
Dodano: 2023-11-22 - Usługa badawcza pt. „Inwentaryzacja roślinności runa leśnego, mszaków i porostów oraz odnowień naturalnych na 148 Stałych Powierzchniach Obserwacyjnych II rzędu (SPO II) monitoringu lasów”
Dodano: 2023-04-06 - Przeprowadzenie ekspertyz i nadzoru przyrodniczego na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego w ramach projektu Kampinoskie Wydmy
Dodano: 2020-09-07 - Przygotowanie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu szóstej aktualizacji Krajowego programu oczyszczania ścieków komunalnych
Dodano: 2020-08-21 - Wykonanie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na nieruchomościach zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Miasto Marki
Dodano: 2020-08-19 - Wykonanie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na nieruchomościach zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Miasto Marki
Dodano: 2020-08-07 - Inwentaryzacja źródeł ciepła w gminie Łochów
Dodano: 2020-07-30 - PRZEPROWADZENIE INWENTARYZACJI INDYWIDUALNYCH ŹRÓDEŁ CIEPŁA NA TERENIE GMINY JABŁONNA
Dodano: 2020-07-30 - Określenie skuteczności efektów przyrodniczych programu rolnośrodowiskowego w Polsce – monitoring krajobrazu na wybranych powierzchniach badawczych w roku 2020
Dodano: 2020-07-27 - Określenie skuteczności efektów przyrodniczych Programu rolnośrodowiskowego i Działania rolno-środowiskowo-klimatycznego w Polsce – monitoring siedlisk przyrodniczych na wybranych działkach RSS w 2020 roku
Dodano: 2020-06-09