Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku DPS (symbol wg PKOB klasa 1130-budynki zbiorowego zamieszkania ) w ramach zadania: „Bezpieczna przystań seniora w DPS ul. Szpitalna w Tarnowie etap 2017/2018” - w zakresie remontu pomieszczeń mieszkalnych nr 49, 50, 51, 138, 139, 140, 72, 120 oraz związane z nimi prace na niższych kondygnacjach .

Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6888-667, 6888-668 , fax. 14 6888-666
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie
    ul. Szpitalna 53
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6888-667, 6888-668, fax. 14 6888-666
    REGON: 29841300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.okay.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa Gminy Miasta Tarnowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku DPS (symbol wg PKOB klasa 1130-budynki zbiorowego zamieszkania ) w ramach zadania: „Bezpieczna przystań seniora w DPS ul. Szpitalna w Tarnowie etap 2017/2018” - w zakresie remontu pomieszczeń mieszkalnych nr 49, 50, 51, 138, 139, 140, 72, 120 oraz związane z nimi prace na niższych kondygnacjach .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje:- remont pomieszczeń jak poniżej: a) Remont pomieszczeń mieszkańców. b) Wymiana 3 pionów instalacji kanalizacyjnej , wody ciepłej i zimnej dla w/w pomieszczeń , naprawa niżej położonych pomieszczeń po przejściach instalacyjnych; c) Wymiana instalacji elektrycznych w w/w pomieszczeniach, wymiana osprzętu elektrycznego, przełożenie przycisków instalacji przyzywowej , przeniesienie central instalacji przyzywowej; d) Przełożenie na suficie - pod tynkiem , podłączenia czujki dymowej instalacji sygnalizacji pożaru ; d) J.w. lecz na ścianach przewodów instalacji TV; e) Wykonanie mebli dla kącika sanitarnego, przełożenie szafy z funkcji wnękowej do wolnostojącej -niezbędne drobne przeróbki (listwy, nóżki, mocowanie); f) Kompletacja , dostawa i montaż wyposażenia opisanego w projekcie. (dokładny opis na stronie:www.dps.okay.pl)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy zł. 00/100) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto depozytowe DPS, nr konta: 64 1030 1250 0000 0000 8800 6038 , z zaznaczeniem w dowodzie wpłaty: „Wadium – do przetargu na remont pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej im. Brata Alberta w Tarnowie”. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na koncie Zmawiającego, a nie dołączenie dowodu jego uiszczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ); b) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; c) Dowody określające czy te w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty przedstawia wyłącznie Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach