Przetargi.pl
Przebudowa zabytkowego budynku Teatru im. Cypriana Kamila Norwida w Jeleniej Górze - Część III Dostawa i montaż wyposażenia

Teatr im. Cypriana Kamila Norwida w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 428 110 , fax. 756 428 113
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr im. Cypriana Kamila Norwida w Jeleniej Górze
    Aleja Wojska Polskiego 38
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 428 110, fax. 756 428 113
    REGON: 2008885990000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: teatrnorwida.nbip.pl, teatrnorwida.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa zabytkowego budynku Teatru im. Cypriana Kamila Norwida w Jeleniej Górze - Część III Dostawa i montaż wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Teatru im. Cypriana Kamila Norwida w Jeleniej Górze. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem: wyposażenia ruchomego i foteli teatralnych. Zamówienie stanowi Część III inwestycji pn. „Przebudowa zabytkowego budynku Teatru im. Cypriana Kamila Norwida w Jeleniej Górze", której głównym założeniem jest poprawa stanu technicznego i modernizacja Teatru, w tym zastosowanie nowoczesnych rozwiązań mechaniki sceny, systemu elektroakustycznego, systemu inspicjenta, oświetlenia sceny, modernizacji wyposażenia technicznego z wprowadzeniem nowej instalacji technologicznej i elektrycznej w zakresie technologii scenicznych, przebudowę widowni wraz z jej wyposażeniem oraz wyposażenie pomieszczeń teatru. Budynek Teatru wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 634/J. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia, które podzielono na dwie odrębne części, tj.: Część III/1 Dostawa i montaż wyposażenia ruchomego Część III/2 Dostawa i montaż foteli teatralnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załącznikami do w/w Tomu są: • Sprzęt i wyposażenie pomieszczeń teatralnych – specyfikacja szczegółowa; • Fotele teatralne – specyfikacja szczegółowa; • Część rysunkowa;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część III/1: 4.000 PLN Część III/2: 10.000 PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016.359 z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Banku Millennium S.A 52 1160 2202 0000 0001 2901 1226. Wadium uważa się wniesione w momencie wpływu wymaganej kwoty na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tj. kopię polecenia przelewu bankowego lub kopię dokumentu gwarancyjnego należy dołączyć do oferty (zaleca się, aby nie były trwale spięte z ofertą). Zamawiający dopuszcza, w przypadku wysłania oferty za pośrednictwem poczty/przesyłki kurierskiej, aby oryginał wadium (gwarancja, poręczenie) umieścić w odrębnej kopercie z dopiskiem „wadium”. 5. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt 12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 ust 5 pkt.1) pzp. - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt powyżej w zakresie wymaganym od wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach