Przetargi.pl
: PRZEBUDOWA Z NADBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY CKZiU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 65 W NOWEJ SOLI w ramach projektów : 1) Nowoczesna Szkoła Zawodowa – modernizacja infrastruktury szkolnictwa zawodowego w Powiecie Nowosolskim; 2) Razem dla pogranicza – poprawa infrastruktury edukacyjnej i rozwój kompetencji transgranicznych

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Moniuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 586 800 , fax. 684 586 831
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 586 800, fax. 684 586 831
    REGON: 97077758800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    : PRZEBUDOWA Z NADBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY CKZiU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 65 W NOWEJ SOLI w ramach projektów : 1) Nowoczesna Szkoła Zawodowa – modernizacja infrastruktury szkolnictwa zawodowego w Powiecie Nowosolskim; 2) Razem dla pogranicza – poprawa infrastruktury edukacyjnej i rozwój kompetencji transgranicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa z nadbudową budynku szkoły w ramach projektów : 1) Nowoczesna Szkoła Zawodowa – modernizacja infrastruktury szkolnictwa zawodowego w Powiecie Nowosolskim; Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie – 2020, Oś Priorytetowa 9,,Infrastruktura społeczna”, Działanie 9.3. ,,Rozwój infrastruktury edukacyjnej”, Poddziałanie 9.3.1 ,,Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT 2) Razem dla pogranicza – poprawa infrastruktury edukacyjnej i rozwój kompetencji transgranicznych; Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG V A Brandenburgia-Polska 2014-2020, Oś Priorytetowa III Wzmocnienie Transgranicznych Zdolności i Kompetencji Cel 5 Rozszerzenie wspólnej oferty edukacyjnej i kształcenia zawodowego na rzecz uczenia się przez całe życie 3. Inwestycja dotyczy obiektu szkoły przy ulicy Piłsudskiego 65 w Nowej Soli – dz. nr 113/15, 113/20, 113/21, 113/22, obręb 0002 Nowa Sól. 4. Budynek o skomplikowanej bryle architektonicznej, złożony z czterech części oznaczonych w dokumentacji literami : A, B, C, D. Obiekt użyteczności publicznej przeznaczony na cele oświaty, w którym znajduje się: w budynku A – Poradnia Psychologiczo – Pedagogiczna (PPP), która będzie funkcjonować przez cały czas trwania inwestycji oraz w budynku B – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie(PCPR), które zajmuje parter budynku B – przybliżony termin przeniesienia – marzec 2019r. 5. Przedmiot zamówienia dotyczy obiektu w częściach : A, B, C, zaś nie obejmuje części D wraz z przyległą zewnętrzną klatką schodową. 6. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, w skład którego wchodzą : 1) Dokumentacja projektowa: a) inwentaryzacja; b) koncepcja; c) projekt aranżacji wnętrz; d) projekt budowlany; e) projekt wykonawczy; f) wizualizacja. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) ; 3) Załącznik do STWiOR – zestawienie zaprojektowanych opraw; 4) Załącznik do STWiOR – zestawienie klap i wentylacji wyciągowej p.poż. 5) Szczegółowy zakres prac: a) ogólnobudowlane; b) instalacje sanitarne; c) instalacje elektryczne; d) budowa windy dla niepełnosprawnych; 6) przedmiary robót ; 7) wzór umowy - załącznik nr 7 ; Uwaga: Wszystkie wymienione wyżej załączniki opublikowane będą na stronie internetowej Zamawiającego. Załączony przez Zamawiającego przedmiar ma charakter informacyjny i pomocniczy do kalkulacji kosztów. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania lub ich błędna ilość nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym, STWiOR i przedmiarem robót należy wystąpić do zamawiającego o ich wyjaśnienie. W przypadku, gdy zamawiający nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. 5 Zamawiający zaleca, aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane roboty celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje konieczne do wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, przygotowania oferty i podpisania umowy. 7. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy wystąpić do zamawiającego o ich wyjaśnienie. 8. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. II.5) Główny kod CPV: 45000000-7 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 45111300-1 45262520-2 45421152-4 45262522-6 45324000-4 45442100-8 54310000-7 45421146-9 45442100-8 45431000-7 45421146-9 45432100-5 45400000-1 45261210-9 45320000-6 45332200-5 45321000-3 45330000-9 45400000-1 45453000-7 53000000-0 45310000-3 45315300-1 45232310-8 45314320-0 45312310-3 45312000-7 45316100-6 45313000-4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 46.000,00 PLN (słownie: czterdzieści sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8.3 Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz.1158 z późn.zm.) Uwaga: W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazania ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy pzp i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN BANK nr 68 1560 0013 2004 0601 1000 0015 z dopiskiem „przetarg nieograniczony - Przebudowa z nadbudową budynku szkoły CKZiU przy ul. Piłsudskiego w Nowej Soli”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego 19 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8.6 Wniesienie wadium w innej, niż wskazanej w pkt. 8.3. formie będzie skutkować uznaniem iż oferta Wykonawcy nie jest właściwie zabezpieczona wadium, a Zamawiający będzie musiał wykluczyć takiego Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp. 8.7 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, które zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.8 Termin wniesienia wadium w formie gotówki : 1) za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek Zamawiającego; 2) wadium pieniężne musi być zaksięgowane najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, dlatego Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego (została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego). 8.9 W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt.8.3 ppkt 2) do ppkt 5) zobowiązany jest on załączyć oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji do złożonej oferty. 8.10 Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2) Wykonawcę, który nie wniósł wadium w wyznaczonym terminie wyklucza się z postępowania. 8.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej 8.13 Zamawiający w oparciu o art.46 ust.5 ustawy Pzp zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.14 Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.8.12; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.15 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę 1) Zawartość oferty stanowić będą wypełnione i podpisane niżej wymienione dokumenty i oświadczenia : a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty ( w oryginale) – wg załącznika Nr 2 do SIWZ ; b) Oświadczenia ( w oryginale ) - (oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiące 13 wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – załącznik Nr 3 do SIWZ; c) Dowód wniesienia wadium ( w zależności od formy - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); d) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeżeli dotyczy); e) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); f) Zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał w trybie art.22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( w oryginale) – wzór załącznik Nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 2) Wykonawcy składający wspólnie ofertę : o oświadczenia lub dokumenty powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie); o oświadczenia lub dokumenty dotyczące braku podstaw wykluczenia muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniana, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w lit.b), stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy ). 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach