Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja budynku internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Płońsku – Część I.

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09100 Płońsk, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 622 145 , fax. 236 622 685
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku
    ul. Płocka 56
    09100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 622 145, fax. 236 622 685
    REGON: 13045866900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.loplonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja budynku internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Płońsku – Część I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia pn.Przebudowa i modernizacja budynku internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Płońsku – Część I, podzielony jest na 3 etapy: 1) Etap 1 w okresie od dnia zawarcia umowy do 20.12.2017 obejmuje wykonanie: - stanu surowego zamkniętego dobudowy klatki schodowej (zakres robót budowlanych obejmuje także stolarkę okienną i drzwi zewnętrzne oraz drzwi wewnętrzne p.poż), instalacji elektrycznych i sanitarnych, - instalacji oddymiania, - przebudowy i modernizacji pomieszczeń na I piętrze oznaczonych w projekcie budowlanym numerem 20/20a (pokoje, korytarz, łazienka, pomieszczenie gospodarcze oraz hol – numery pomieszczeń: 53, 54, 55, 56, 57) - - przebudowy i remontu pomieszczenia świetlicy zlokalizowanej na I piętrze (pomieszczenie nr 79), - remontu pomieszczeń piwnicznych (pomieszczenia nr 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12), - przebudowy kanalizacji sanitarnej w zakresie nowej klatki schodowej. 2) Etap 2 w okresie od 01.01.2018 do 30.08.2018 obejmuje wykonanie: - robót budowlanych wykończeniowych, docieplenia ścian zewnętrznych i elewacji dobudowanej klatki schodowej, - przebudowy i modernizacji pomieszczeń na I piętrze oznaczonych w projekcie budowlanym numerem 18/19 (pokoje, korytarz, łazienka – pomieszczenia nr 58, 59, 60, 61, 62), - przebudowy i modernizacji pomieszczeń na I piętrze oznaczonych w projekcie budowlanym numerem 16/17 (pokój o powierzchni 25,70 m² (pomieszczenie nr 63), korytarz (pomieszczenie nr 64), łazienka (pomieszczenie nr 65), - przebudowy i modernizacji pomieszczenia pokoju wychowawców i gospodarczego na I piętrze (pomieszczenia nr 51 i 52), - robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie przebudowy pomieszczeń na parterze oznaczonych w projekcie budowlanym numerami 29, 30, 31 i 23, - instalacji klimatyzacyjnej, - remontu pomieszczenia piwnicznego nr 11 w zakresie robót zewnętrznych 3) Etap 3 w okresie od 01.01.2019 do 30.08.2019 obejmuje wykonanie: - remontu i przebudowy korytarzy oraz holi i klatki schodowej w branży budowlanej i instalacji sanitarnych oraz elektrycznych w zakresie parteru, I i II piętra, - remontu i przebudowy pomieszczenia gospodarczego i wiatrołapu na parterze (pomieszczenia nr 27 i 28). 2. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Zastrzeżenie nie obejmuje robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych i sanitarnych oraz robót instalacyjnych elektrycznych. Wykonawca może powierzyć podwykonawcy wykonanie części zamówienia tj. roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne oraz roboty instalacyjne elektryczne. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W odniesieniu do kluczowych części zamówienia zastrzeżonych do osobistego wykonania przez wykonawcę, Wykonawca nie może powoływać się na zdolności innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Na wykonany przedmiot zamówienia wymagana jest gwarancja liczona od daty podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych na okres co najmniej 36 miesięcy. 5. Na podstawie art.29 ust.3a ustawy PZP, Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonywanie robót budowlanych w branżach: ogólnobudowlana, elektryczna, sanitarna oraz innych prac fizycznych rozumianych jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oraz każdy podwykonawca spośród ogółu osób dedykowanych przez wykonawcę/podwykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniali na podstawie umowy o pracę, co najmniej 4 osoby zatrudnione w pełnym wymiarze czasu pracy, 3) Wykonawca lub podwykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę bez wskazania imienia i nazwiska danej osoby lecz ze wskazaniem stanowiska pracy/wykonywane czynności oraz wymiaru czasu pracy. Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu – Wykonawca przedstawia Zamawiającemu zaktualizowany wykaz niezwłocznie, nie później niż w kolejnym dniu roboczym po zmianie osób ujętych w wykazie. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu wykazy dotyczące podwykonawców i dalszych podwykonawców, 4) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca i podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu do wglądu kopie zanonimizowanych (bez danych osobowych tj. imię i nazwisko, data i miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania itp.) umów o pracę zawartych przez Wykonawcę oraz podwykonawców z osobami wykonującymi wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia lub dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. Nieprzedłożenie dokumentów umożliwiających kontrolę Zamawiającemu w powyższym zakresie w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Z tego tytułu wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 87 8230 0007 0017 2837 2000 0004 z adnotacją: wadium Znak sprawy: ZSO.26.3.2017 wraz z podaniem nazwy zamówienia, na które wadium jest wnoszone b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna winno być dokonane w sekretariacie Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku bankowym zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie zgodnie z pkt IX.3. SIWZ , a jego kopia wraz z ofertą. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dowód wniesienia wadium 2.zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach