Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 222017G i 222006G na os. Północ w Przechlewie”

Gmina Przechlewo ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, Człuchowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598334301 , fax. 598334631
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przechlewo
    Człuchowska 26
    77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
    tel. 598334301, fax. 598334631
    REGON: 770979690
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94&bsc=N

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 222017G i 222006G na os. Północ w Przechlewie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa warunków technicznych i eksploatacyjnych dróg na odcinkach 0,958 km poprzez budowę drogi gminnej oraz budowę kanalizacji deszczowej na os. Północ w Przechlewie – drogi gminnej nr 222017G i 222006G, zlokalizowanej w miejscowości Przechlewo na działkach nr 901, 889, 877, 857, 851, 842, 827, 1287, 689/2, obręb Przechlewo 0010. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektową zgodnie z Decyzją nr 357/09 z dnia 05.11.2009r., Nr BiK-7351-357/09 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę oraz Decyzją z dnia 30.12.2010r. nr BiK 7351-357.1/09/10 i Decyzją nr 357.3.09.2015 Znak: BiK.6740.357.3.09.2015 z dnia 07.10.2015r. CHARAKTERYSTCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH: Branża drogowa: I. Trasa A-A - jezdnia z MMB długości 117,5m i szer. 5,0m, - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, II. Trasa B-B - jezdnia z MMB długości 260,71m i szer. 5,0m, - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, - zjazdy z kostki betonowej gr. 8cm, III. Trasa C-C - jezdnia z MMB długości 140m i szer. 5,0m - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, - zjazdy z kostki betonowej gr. 8cm, IV. Trasa D-D jezdnia z MMB długości 440m i szer. 5,0m - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, - zjazdy z kostki betonowej gr. 8cm, Branża deszczowa: I. Odcinek D12 (istniejąca)-D 39 (bez studni) – PCV 315mm kl. SN8 długość L=124,0m, II. Odcinek D14(istniejąca)-D44(bez studni) – PCV 315mm kl. SN8 długość L=97,5m, III. Odcinek D 40- D41 – PCV 250mm kl. SN8 długość L=48,5m, – PCV 160mm kl. SN8 długość L=12,0m,  wypusty deszczowe – 4szt., IV. Odcinek D 44- D 46 – PCV 250mm kl. SN8 długość L=70,5m, – PCV 160mm kl. SN8 długość L=15,5m,  wypusty deszczowe – 4szt., V. Odcinek D18 (istniejąca)-D54 – PCV 315mm kl. SN8 długość L=116m, – PCV 160mm kl. SN8 długość L=4,5m,  wypusty deszczowe – 2szt., VI. Odcinek D48-D53 – PCV 315mm kl. SN8 długość L=109,0m, – PCV 250mm kl. SN8 długość L=95,0m,  PCV 160mm kl. SN8 długość L=7,5m,  wypusty deszczowe – 5szt., VII. Odcinek D23 (istniejąca)-D24 – PCV 250mm kl. SN8 długość L=67,0m,  PCV 160mm kl. SN8 długość L=4,5m,  wypusty deszczowe – 2szt., 3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, b) opracować projekt organizacji ruchu (oznakowanie robót prowadzonych w pasie drogowym) i uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego, c) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego prac, d) realizacji robót w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty budowlany po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy; e) prowadzenie pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych; f) prowadzenie dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości wykonanych robót; g) przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i zanikających, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami; i) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Projekcie Budowlanym stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku powinien wskazać w ofercie zakres robót, które będą wykonywać podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy:  ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego,  Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń w całości,  okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę,  przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego. 7. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Wizję lokalną obejmującą teren przedsięwzięcia i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców na ich własną odpowiedzialność i ryzyko oraz uzyskanie wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającej z niej umowy Wykonawcy przeprowadza samodzielnie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną i inspekcją terenu przedsięwzięcia ponosi Wykonawca. 8. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oraz systemy odniesienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. W projektach budowlanych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w przedmiarach robót do przywołanych norm , technicznych systemów odniesienia oraz nazw własnych dodaje się zdanie „dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego , nr rachunku: Banku Spółdzielczy w Człuchowie O/Przechlewo nr rachunku: 81 9326 0006 0060 0109 2000 0080 z dopiskiem “Wadium „Przebudowa drogi gminnej nr 222017G i 222006G na os. Północ w Przechlewie ” Numer referencyjny postępowania – IRP.ZP.271.1.10.2018 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa drogi gminnej nr 222017G i 222006G na os. Północ w Przechlewie ” Numer referencyjny postępowania – IRP.ZP.271.1.10.2018 1) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej) 2) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 3) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 4) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) suma gwarancyjna; 6) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 7) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 8) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 9) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w Sekretariacie Gminy Przechlewo, przy ul. Człuchowskiej 26, 77-320 Przechlewo, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołącza do oferty. 8. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem rozliczeniowym – załącznik 1a do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Oświadczenie Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy podmioty wspólnie ubiegają się o zamówienie. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach