Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Świedziebnia”

Urząd Gminy Świedziebnia ogłasza przetarg

  • Adres: 87335 Świedziebnia, Świedziebnia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 938 460 , fax. 564 938 429
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Świedziebnia
    Świedziebnia
    87335 Świedziebnia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 938 460, fax. 564 938 429
    REGON: 54502400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiedziebnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Świedziebnia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: Przebudowa – modernizacja drogi gminnej – dojazdowej do gruntów rolnych oraz siedlisk gospodarstw rolnych w miejscowości Grzęby. Zamówienie obejmuje roboty przygotowawcze, pomiarowe (w tym pomiar geodezyjny powykonawczy) i ziemne, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie z mieszanki kruszywa łamanego, oczyszczanie, plantowanie i ścinanie poboczy, wykonanie rowów przydrożnych mechanicznie, Następnie wykonanie nawierzchni jezdni o szer. 3,0m +2*0,50 pobocza w formie dywanika bitumicznego cienkowarstwowego w technologii: trójwarstwowego powierzchniowego utrwalenia podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie emulsją asfaltową i grysami o frakcji: warstwa 1 grys 8-16 mm, warstwa 2 grys 6,3-12,6mm, warstwa 3 grys 5-8mm, z zamknięciem warstwą powierzchniowego utrwalenia ( w formie tzw. regeneracji grysem (kamiennym) Ø 2/5mm i emulsją asfaltową. Ponadto należy zamontować 3 słupki do znaków drogowych z rur stalowych i przymocować 3 tablice znaków drogowych (zgodnie z projektem zmiany stałej organizacji ruchu – dokument dostępny w siedzibie Zamawiającego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa – tj. przedmiar robót (załącznik nr 9) do SIWZ oraz opracowanie techniczne (załącznik nr 10) do SIWZ. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Janowo i Dzierzno. Zamówienie obejmuje roboty przygotowawcze, pomiarowe (w tym pomiar geodezyjny powykonawczy) i ziemne, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, rozebranie przepustów rurowych, odwodnienie – wykonanie przepustów rurowych, wykopy i montaż urządzeń sanitarnych. Następnie wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 10 cm fr. 31,5-63mm. Kolejno oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy oraz wykonanie rowów przydrożnych mechanicznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa – tj. przedmiar robót (załącznik nr 11) do SIWZ. Przedmiary robót (kosztorysy nakładcze) mają charakter pomocniczy. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie z SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami terenowymi planowanych robót budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Ewentualny brak w przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania, nie zwalnia Wykonawców od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć również: 1. pełnomocnictwo (również to, o którym mowa w pkt 16.6 SIWZ) – o ile dotyczy. Pełnomocnictwo może być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 2. dokumenty inne niż pełnomocnictwo/a wymienione w pkt 2, z których wynika prawo do podpisania oferty, podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 3. oświadczenie/a, o którym/ch mowa w pkt 11.1. SIWZ, 4. dokumenty (w szczególności zobowiązanie podmiotu), o których mowa w pkt 11.8 SIWZ, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a UPZP, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. UWAGA. Wykonawca nie dołącza kosztorysów ofertowych do formularza oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach