Przetargi.pl
Przebudowa centrum wsi Łużna – II etap (II postępowanie).

Gmina Łużna ogłasza przetarg

  • Adres: 38322 Łużna, Łużna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 543 922 , fax. 183 543 039
  • Data zamieszczenia: 2019-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łużna
    Łużna 634
    38322 Łużna, woj. małopolskie
    tel. 183 543 922, fax. 183 543 039
    REGON: 49189246900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/ugluzna/Article/id,240588.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa centrum wsi Łużna – II etap (II postępowanie).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. "Przebudowa centrum wsi Łużna – II etap" z materiałów własnych wykonawcy, zgodnie z projektami budowlanymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ), złożoną ofertą oraz przedmiarem robót stanowiącym element pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie parkingu dla samochodów osobowych, w ramach którego zostanie wybudowane 118 miejsc postojowych na „dużym parkingu” oraz 19 miejsc postojowych na „małym parkingu” wraz z budową infrastruktury towarzyszącej poprzez: 1/Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe – roboty pomiarowe, rozbiórka istniejących ścieków oraz przepustów, 2/Roboty ziemne - wykonanie koryta, przekopy, wykopy oraz nasypy, 3/Umocnienie skarp i rowów, 4/Roboty wykończeniowe – bariery zabezpieczające, humusowanie, 5/ Wykonanie kanalizacji deszczowej – studzienki, kanały, ścieki, 6/ Elementy parkingu, 7/ Poszerzenie drogi gminnej - o naw. asfaltowej i betonowej, 8/Wykonanie chodnika – szara kostka brukowa o łącznej pow. 119,89 m2, 9/Wykonanie miejsc postojowych – szara kostka brukowa o łącznej pow. 1487,02 m2, 10/Wykonanie wysp kanalizujących – czarna kostka granitowa o łącznej pow. 77,38 m2 , 11/Wykonanie jezdni manewrowych - kostka granitowa o łącznej pow. 1424,45 m2, 12/Przebudowa kolidującej sieci teletechnicznej 13/Wymiana istniejącej sieci wodociągowej, 14/Przebudowa gazociągu średniego ciśnienia z rur PE dn 63 mm. 3. Roboty budowlane będące przedmiotem umowy należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, oraz aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami. 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 7 dni po podpisaniu umowy harmonogram zawierający terminy wykonania poszczególnych robót budowlano – montażowych. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Brak zatwierdzenia spowoduje obowiązek przedłożenia nowego harmonogramu w terminie 2 dni. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z załącznikami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pozostała dokumentacja przetargowa, które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej BIP Gmina Łużna. 6. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia określają przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzania wyceny. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dopełnienia wszelkich obowiązków wynikających z decyzji, pozwoleń, warunków, protokołu narady koordynacyjnej i uzgodnień określonych w niniejszej inwestycji (np. związanych z wykonaniem robót pod odpowiednim nadzorem oraz wcześniejsze powiadomienie o przystąpieniu do prac wynikające z przedmiotowych decyzji i uzgodnień). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń (równoważnych) niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wszelkie nazwy własne podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako przykładowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są w projekcie umowy. 8. Prace muszą być wykonywane zgodnie z wymogami określonymi w: 1) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), 2) ustawie z 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2068 z późn. zm.), 3) rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2016 r. poz. 124), 4) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263), 5) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126), 6) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2018 r., poz. 963), 7) rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 63 poz. 735), 8) innymi obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami i innymi aktami prawnymi, • warunkom technicznym, jakim powinny odpowiadać obiekty użyteczności publicznej, • przepisom i normom dotyczącym ogólnych wymagań odnośnie wykonywania robót, • szczegółowym przepisom, Polskim Normom, aprobatom technicznym oraz innym dokumentom i ustaleniom technicznym dla poszczególnych rodzajów robót. 9. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo – terminowo – finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy, 2) obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej, 3) ustanowienie kierownika budowy oraz zapewnienie kompetentnego kierownictwa robót budowlanych, pracowników, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty do wykonania robót i usunięcia wad w zakresie zapewniającym prawidłowe pod względem jakościowym, terminowe i bezpieczne wykonanie przedmiotu zamówienia (w takim zakresie, jak to określono w niniejszym SIWZ wraz z załącznikami lub może być z niej wywnioskowane), 4) prowadzenie robót w systemie wielozmianowym i sześciodniowym (poniedziałek – sobota), jeżeli jest to niezbędne dla zachowania terminów umownych, 5) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, 6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Prawa budowlanego, 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8) na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, 9) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 10) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 11) doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót, 12) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, kanalizację, 13) ustawienie niezbędnych, wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż., Prawa budowlanego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, kładek dla pieszych, znaków, tablic, osłon itp., 14) ubezpieczenie budowy, 15) spełnienie wszelkich warunków określonych w decyzji KSGVI/ZTI/68a/129/15 z dnia 24.04.2015 r. Dot.: uzgodnienia projektu budowlanego – „przebudowa odcinka gazociągu średniego ciśnienia w związku z budową parkingu w m. Łużna II etap.” Wydanej przez PSG sp. z o.o. Zakłąd w Jaśle, 16) spełnienie warunków technicznych określonych w piśmie TTISIKU-49902/18/JP z dnia 10.10.2018 r. Dot.: warunków technicznych na zabezpieczenie oraz przełożenie sieci telekomunikacyjnej w związku z planowaną realizacją zadania: „Przebudowa centrum wsi Łużna - II Etap” wydanej przez Orange Polska S.A. oddział Kraków, 17) spełnienie warunków określonych w Odpisie Protokołu z Narady Koordynacyjnej w Sprawie Nr GE.6630.154.2015 z dnia 15.04.2015 r. wydanego przez Starostę Gorlickiego, 18) spełnienie warunków określonych w Decyzji nr OŚ.6341.51.2015 z dnia 3.06.2015 r. Dot.: pozwolenia wodnoprawnego wydanej przez Starostę Gorlickiego, 19) spełnienie warunków określonych w piśnie znak DIN-RNU GOR-43-1-18/15 z dnia 14 maja 2015 roku, 20) przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. Nr 1 i 1A do SIWZ). 2. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23. 4. Dokument ustalający pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 5.Dowód wniesienia wadium. 6. Kosztorys ofertowy w wersji papierowej sporządzony przez Wykonawcę przy wykorzystaniu metody kalkulacji uproszczonej zgodnie z zapisami punktu XV SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach