Przetargi.pl
Przebudowa budynku położonego przy ul. Belna Dolna 97 w Bieczu na cele utworzenia 4 mieszkań socjalnych oraz mieszkania chronionego

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38340 Biecz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1
    38340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
    REGON: 37044061400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku położonego przy ul. Belna Dolna 97 w Bieczu na cele utworzenia 4 mieszkań socjalnych oraz mieszkania chronionego
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku położonego przy ul. Belna Dolna 97 w Bieczu na cele utworzenia 4 mieszkań socjalnych oraz mieszkania chronionego. Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Dopłat pozostającego w dyspozycji Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie (środki krajowe). 2. Zakres prac obejmuje: 2.1. Roboty budowlane: - dostosowania pomieszczeń wewnątrz budynku do układu funkcjonalnego umożliwiającego utworzenie czterech lokali socjalnych, jednego mieszkania chronionego oraz zaplecza administracyjno – socjalnego, - likwidacji istniejącego zejście do piwnic w miejsce którego wykonany zostanie fragment stropu żelbetowego, - obniżenia posadzki w pomieszczeniu gospodarczym w piwnicy tak aby uzyskać wys. 250 cm., - remontu pokrycia dachowego z papy, docieplenie stropodachu płytami styropianowymi laminowanymi papą oraz wykonanie pokrycia papą termozgrzewalną, - zadaszenia nad wejściem. - izolacji termicznej cokołu i wykonaniu drenażu opaskowego, - chodnika z kostki brukowej, - remontu elewacji 2.2. Roboty instalacyjne: - instalacje gazowe, - instalacje c.o., - instalacje wod-kan., - technologia kotłowni. 2.3. Roboty elektryczne: - demontaż istniejącego osprzętu, - montaż wewnętrznych linii zasilających, - montaż rozdzielnic elektrycznych, - montaż okablowania i osprzętu instalacyjnego, - montaż opraw oświetleniowych, - montaż instalacji odgromowej, - pomiary elektryczne. 3. Dokumentacja szczegółowo opisująca przedmiot zamówienia: 1) Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno-budowlany, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Projekt budowlany, Instalacje elektryczne wewnętrzne, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Projekt architektoniczno-budowlany, Instalacje sanitarne wewnętrzne, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Rysunki – wykończenie i kolorystyka elewacji, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ 6) Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiary robót, które załączył Zamawiający mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: w szczególności roboty dotyczące: - wykonania rozbiórek, zamurowań i uzupełnień, - wykonania ścian, sufitów, posadzek, - montażu stolarki, - wykonaniu izolacji cokołu, - wykonaniu zadaszeniu wejścia, - wykonaniu poręcz dla niepełnosprawnych, - wykonaniu docieplenia stropodachu, - wykonaniu chodnika z kostki brukowej, - wykonaniu izolacji fundamentów, - wykonaniu rusztowania i malowanie elewacji farbami silikonowymi, - wykonaniu robót elektrycznych demontażowych, - dostosowaniu zestawu przyłączeniowego i wyłącznika pożarowego, - montażu wewnętrznych linii zasilających, - montażu rozdzielnic elektrycznych, - montażu okablowania i osprzętu instalacyjnego, - montażu opraw oświetleniowych, - montażu instalacji odgromowej, - wykonaniu pomiarów elektrycznych, - wykonaniu instalacji gazowej, - wykonaniu instalacji c.o. - wykonaniu instalacji wod-kan., - wykonaniu technologii kotłowni. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej oświadczenie w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 2 czynności: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6) Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy celem potwierdzenia zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 5. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z pełną dokumentacja przetargową oraz lokalnymi warunkami realizacji zamówienia. 6. Jeżeli w dokumentacji przetargowej w tym w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej lub kosztorysowej oraz w załącznikach do SIWZ dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych o parametrach równych lub wyższych od podanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Dokumentacja projektowa, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej i projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach