Przetargi.pl
Prace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy w branży sanitarnej oraz przeglądy gazowe w budynkach komunalnych położonych na terenie miasta Giżycko zarządzanych przez ADMINISTRATOR Spółka z o. o. w Giżycku

"Administrator" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Pocztowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4282962, 4282598 , fax. 874 282 962
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Administrator" Sp. z o.o.
    ul. Pocztowa 3
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4282962, 4282598, fax. 874 282 962
    REGON: 79037622000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.administrator-gizycko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy w branży sanitarnej oraz przeglądy gazowe w budynkach komunalnych położonych na terenie miasta Giżycko zarządzanych przez ADMINISTRATOR Spółka z o. o. w Giżycku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Prace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy i przeglądy gazowe w branży hydraulicznej oraz przeglądy gazowe w budynkach komunalnych zarządzanych przez w Zamawiającego w zakresie: - instalacje wodno - kanalizacyjne, instalacje zimnej i ciepłej wody - instalacje centralnego ogrzewania - instalacje gazowe oraz przeglądy instalacji gazowej wynikające z przepisów prawa budowlanego - remonty i konserwacje instalacji w lokalach mieszkalnych i przygotowywanych do zasiedlenia - pełnienie pogotowia hydraulicznego w dni powszednie od 15.00 do 7.00 rano dnia następnego oraz w soboty i dni świąteczne. Szczegółowy zakres obowiązków przedmiotu umowy: Instalacja wodno - kanalizacyjna : -likwidowanie miejscowych przecieków z instalacji wodnej w częściach wspólnych budynków (część wspólna - od wodomierza głównego budynku do zaworów odcinających instalację wewnętrzną lokali, łącznie z zaworem likwidacja przecieków z przyborów zainstalowanych w użytkowania, pomieszczeniach wspólnego uszczelnienie i wymiana niesprawnych zaworów wodnych na instalacji w częściach wspólnych wymiana uszkodzonych odcinków rurociągu wodnego w częściach wspólnych. - czyszczenie i udrażnianie pionów, poziomów kanalizacyjnych w częściach wspólnych, czyszczenie przykanalików (część wspólna – poziomy, piony ,rury wywiewne i wywiewki. Do części wspólnych nie wlicza się podejść odpływowych od urządzeń czyli rurociągu od urządzenia do trójnika w pionie), (przykanalik - rurociąg kanalizacyjny od budynku do pierwszej studni na sieci lub do granicy posesji jeśli podłączenie do sieci wykonano trójnikiem), - usuwanie miejscowych przecieków na poziomach i pionach kanalizacyjnych łącznie z wymianą poszczególnych elementów w częściach wspólnych (odcinki rurociągów kształtki, rewizje, dekle rewizji, wywiewki), - zabezpieczenie instalacji wodno - kanalizacyjnej przed zamarzaniem. Instalacja centralnego ogrzewania : -konserwacja instalacji i urządzeń c.o. polegająca na usuwaniu przecieków na całej instalacji, wymianie uszkodzonych zaworów grzejnikowych, grzejników, zaworów podpionowych i odcinających, automatów odpowietrzających, termometrów i manometrów zainstalowanych na rozdzielaczach (instalacja c. o. podłączona do sieci c.o. lub zasilana z kotłowni lokalnej budynku jest poza węzłem i kotłownią w całości „częścią wspólną budynku") odpowietrzanie instalacji i grzejników c.o. w czasie sezonu grzewczego oraz rozruchu c.o. w momencie rozpoczęcia sezonu grzewczego. - sprawdzanie prawidłowości regulacji instalacji c. o. Instalacja gazowa: - konserwacja instalacji gazowej w częściach wspólnych (od połączenia gwintowanego za kurkiem głównym budynku do kurków/zaworów przed gazomierzami łącznie z zaworami) polegająca na : wykonywaniu prób szczelności instalacji , usuwaniu uchodzeń gazu z instalacji w częściach wspólnych budynku i w mieszkaniach komunalnych, wymiana uszkodzonych rurociągów i zaworów w częściach wspólnych i w mieszkaniach komunalnych, konserwacja szafek na głównych kurkach gazowych, - okresowe (1 raz w ciągu roku) sprawdzenie sprawności technicznej instalacji gazowej. Inne prace: - prowadzenie pogotowia technicznego do usuwania awarii w dni powszednie od godz. 15:00 do 07:00 dnia następnego i 24 godz. w dni wolne od pracy i święta, - prace hydrauliczne w ramach zleconych konserwacji i remontów mieszkań i pustostanów komunalnych. 2. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w załączniku Nr 2.2 do umowy stanowiącym integralną część umowy. 3. Zaleca się, aby Wykonawca pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie usług, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 PLN /słownie: trzy tysiące złotych/. 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 1 Rozdziału XII SIWZ. 2. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Konto Bankowe: PEKAO 62 1020 4753 0000 0102 0003 8745 . W takim przypadku o terminie wniesienia wadium decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. 4. W zależności od wybranej formy wadium (ust.3 pkt 3.2 - 3.5) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty. W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy Zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą w sposób umożliwiający zwrot dokumentu. 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Administrator Sp. z o. o. w Giżycku reprezentowany przez Prezesa Zarządu - Tadeusza Kosiora, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) w przypadku oferty składanej przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli gwarancja została wystawiona na jeden lub niektóre z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument winien zawierać co najmniej informację o zabezpieczeniu oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub wskazanie nazw wszystkich podmiotów składających wspólnie ofertę. Brak takich zapisów w treści gwarancji zabezpieczającej ofertę podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie spowoduje odrzucenie oferty; 6) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 7) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; (art.46 ust.4a ustawy pzp). 8) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 10. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym paragrafie dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Powszechnie obowiązujące przepisy prawa nie wymagają posiadania przez wykonawców szczególnych uprawnień w postaci koncesji, zezwoleń licencji, których posiadanie byłoby konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 3)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, 4)Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 5) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.6)Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.7) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach