Gmina Olszanica ogłasza przetarg
- Adres: 38722 Olszanica,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-13 461-76-10 , fax. 0-13 461-73-73
- Data zamieszczenia: 2018-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszanica 81
38722 Olszanica, woj. podkarpackie
tel. 0-13 461-76-10, fax. 0-13 461-73-73
REGON: 37044005700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszanica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją inwestycji pn. Budowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej z infrastrukturą towarzyszącą oraz obiektami technicznymi dla aglomeracji Uherce Mineralne” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu obowiązków nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją inwestycji pn. Budowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej z infrastrukturą towarzyszącą oraz obiektami technicznymi dla aglomeracji Uherce Mineralne. W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje: 1) branżę drogową, 2) branżę sanitarną, 3) branże elektroenergetyczną, 4) branżę konstrukcyjno-budowlaną Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w (Załączniku Nr 1 do SIWZ) – Opis przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa inwestycji oraz inne dokumenty inwestycji dostępne są pod adresem internetowym: Kanalizacja https://drive.google.com/file/d/1nfOMxU7UvadNrTzx_reqF6yBntX9g4k-/view?usp=sharing Oczyszczalnia cz.1 https://drive.google.com/file/d/1kFVZQpHEXwvuZ3XB-RwQk14dlEYcB2Os/view?usp=sharing Oczyszczalnia cz.2 https://drive.google.com/file/d/1pnZGh46m0uMev1dKeHW5S0UM4AGIfax9/view?usp=sharing Oczyszczalnia cz.3 https://drive.google.com/file/d/1zSKiuMsUnNUfDRRVsNZicEgceGRAzW6j/view?usp=sharing oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Olszanicy, 38-722 Olszanica 81 – w godzinach pracy Urzędu Gminy. Do podstawowych obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1) Zapewnienie wykonywania czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2016 r. poz. 290) w specjalnościach wskazanych w § 1 ust. 4 umowy 2) Koordynowanie realizacji umowy o dofinansowanie na zadanie „Budowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej z infrastrukturą towarzyszącą oraz obiektami technicznymi dla aglomeracji Uherce Mineralne” wraz z rozliczeniem zgodnie z wymogami zawartymi w umowie o dofinansowanie projektu, 3) Przygotowanie dokumentu będącego wyciągiem z dokumentacji projektowej w celu wykonania opisu przedmiotu zamówienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wyłonienie wykonawcy robót przedmiotowego zadania, w porozumieniu i współdziałaniu z przedstawicielami Gminy Olszanica. 4) Udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące rozwiązań projektowych podczas prowadzonego postępowania przetargowego w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od momentu ich przekazania wykonawcy 5) Przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie, 6) Kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji, 7) Koordynowanie na budowie robót realizowanych przez Wykonawcę, 8) Administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych w zakresie wynikającym z warunków zawartych w umowie, 9) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, kosztorysów inwestorskich, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 10) Monitorowanie postępu prac, 11) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi, 12) Zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, 13) Nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń, 14) Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 15) Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy, 16) Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania sądowego (ekspertyzy itp.), 17) Zachowanie poufności informacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1569 R Gorliczyna – Przeworsk w km 3+494 – 4+318
Dodano: 2024-05-09 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowo – widowiskowej z zapleczem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Mielcu
Dodano: 2024-05-07 - Nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowych
Dodano: 2024-04-19 - Nadbudowa i przebudowa hali sportowo-widowiskowej MOSiR w Jarosławiu - dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych. Pełnienie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-03-26 - Nadzór inwestorski oraz kontrola realizacji umów w ramach inwestycji: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Konopnickiej w Nowej Sarzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
Dodano: 2024-01-12 - Świadczenie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji: „Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ulic Kasprowicza, Krasińskiego, Mickiewicza w Boguchwale”
Dodano: 2024-01-11 - Świadczenie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Konopnickiej w Nowej Sarzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
Dodano: 2024-01-11 - Nadzór inwestorski oraz kontrola realizacji umów w ramach inwestycji: „Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ulic Kasprowicza, Krasińskiego, Mickiewicza w Boguchwale”
Dodano: 2024-01-05 - Świadczenie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Konopnickiej w Nowej Sarzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
Dodano: 2023-11-13 - Świadczenie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji: „Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ulic Kasprowicza, Krasińskiego, Mickiewicza w Boguchwale”
Dodano: 2023-11-03