Przetargi.pl
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Polanka Wielka – etap I – część 2 zadanie 1 – 5”

Gmina Polanka Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-607 Polanka Wielka, Długa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 488 008, , fax. 338 488 009
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polanka Wielka
    Długa 61
    32-607 Polanka Wielka, woj. małopolskie
    tel. 338 488 008, , fax. 338 488 009
    REGON: 07218188200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanka-wielka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Polanka Wielka – etap I – część 2 zadanie 1 – 5”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla projektu pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Polanka Wielka – etap I – część 2 zadanie 1 – 5” (zw. dalej „projektem”) zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne (t.j.: Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.; zw. dalej „ustawą Pb”) oraz jej aktach wykonawczych. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Decyzjami opisanymi w § 1 ust. 2 – 3 wzoru umowy zawartego w załączniku nr 10 do SIWZ, regulacjami zawartymi w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020.” (zw. dalej „wytycznymi”) oraz w umowie wykonania zamówienia publicznego w formie robót budowlanych pod nazwą: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Polanka Wielka – etap I – część 2 zadanie 1 – 5” (zw. dalej „umową na roboty budowlane”), realizowanej w podziale na następujące zadania: a. Zadanie 1: wykonanie kanałów grawitacyjnych DN 200 i DN 250 oraz przykanalików DN 160, wykonanie robót w zakresie rozebranie nawierzchni asfaltowej, robót odtworzeniowych nawierzchni asfaltowej, montażu kompletnych studni z PE/PVC/żelbetonowych (jak w przedmiarze) wraz z robotami towarzyszącymi w tym robotami ziemnymi, odwodnieniowymi, montażem i osprzętem, próbami – w ilości wg przedmiaru na ul.: Pałacowa, Kasztanowa, Długa, Stroma, Południowa, Kościelna; b. Zadanie 2: wykonanie kanałów grawitacyjnych DN 200 i DN 250 oraz przykanalików DN 160, wykonanie robót w zakresie rozebranie nawierzchni asfaltowej, robót odtworzeniowych nawierzchni asfaltowej, montażu kompletnych studni z PE/PVC/żelbetonowych (jak w przedmiarze) wraz z robotami towarzyszącymi w tym robotami ziemnymi, odwodnieniowymi, montażem i osprzętem, próbami – w ilości wg przedmiaru na ul.: Polna, Południowa, Słoneczna. c. Zadanie 3: wykonanie kanałów grawitacyjnych DN 200 i DN 250 oraz przykanalików DN 160, wykonanie robót w zakresie rozebranie nawierzchni asfaltowej, robót odtworzeniowych nawierzchni asfaltowej, montażu kompletnych studni z PE/PVC/żelbetonowych (jak w przedmiarze) wraz z robotami towarzyszącymi w tym robotami ziemnymi, odwodnieniowymi, montażem i osprzętem, próbami – w ilości wg przedmiaru na ul.: Słoneczna i Łąkowa; d. Zadanie 4: wykonanie kanałów grawitacyjnych DN 200 i DN 250 oraz przykanalików DN 160, wykonanie robót w zakresie rozebranie nawierzchni asfaltowej, robót odtworzeniowych nawierzchni asfaltowej, montażu kompletnych studni z PE/PVC/żelbetonowych (jak w przedmiarze) wraz z robotami towarzyszącymi w tym robotami ziemnymi, odwodnieniowymi, montażem i osprzętem, próbami – w ilości wg przedmiaru na ul.: Długa, Południowa, Północna, Krótka, Cicha; e. Zadanie 5: wykonanie kanałów grawitacyjnych DN 200 i DN 250 oraz przykanalików DN 160, wykonanie robót w zakresie rozebranie nawierzchni asfaltowej, robót odtworzeniowych nawierzchni asfaltowej, montażu kompletnych studni z PE/PVC/żelbetonowych (jak w przedmiarze) wraz z robotami towarzyszącymi w tym robotami ziemnymi, odwodnieniowymi, montażem i osprzętem, próbami – w ilości wg przedmiaru na ul.: Długa, Północna, Nowa, Owocowa, Pasternik, Szczytowa, Wiśniowa. Szczegółowy zakres umowy na roboty budowlane zawiera dokumentacja budowlana oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla projektu umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugpolankawielka,a,1549631,budowa-kanalizacji-sanitarnej-w-miejscowosci-polanka-wielka-etap-i-czesc-2-zadanie-1-5.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.03.2019 r., do godz.: 10:00. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Zasady wniesienia wadium określa część 8 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie przewiduje takiego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, o którym mowa w pkt. 10.7 SIWZ, 2) stosownie do art. 25a ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, których wzór zawiera załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów; pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), zgodnie z częścią nr 20 SIWZ; 4) dokument, z którego wynika jednoznaczne zobowiązanie się podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy; 5) informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp w przypadku, jeśli wybór danej oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług – jeżeli dotyczy; 6) kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, na zasadach określonych w części 8 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach