Gmina Polanka Wielka ogłasza przetarg
- Adres: 32-607 Polanka Wielka, Długa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 338 488 008, , fax. 338 488 009
- Data zamieszczenia: 2019-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Polanka Wielka
Długa 61
32-607 Polanka Wielka, woj. małopolskie
tel. 338 488 008, , fax. 338 488 009
REGON: 07218188200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanka-wielka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Polanka Wielka – etap I – część 2 zadanie 1 – 5” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla projektu pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Polanka Wielka – etap I – część 2 zadanie 1 – 5” (zw. dalej „projektem”) zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne (t.j.: Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.; zw. dalej „ustawą Pb”) oraz jej aktach wykonawczych. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Decyzjami opisanymi w § 1 ust. 2 – 3 wzoru umowy zawartego w załączniku nr 10 do SIWZ, regulacjami zawartymi w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020.” (zw. dalej „wytycznymi”) oraz w umowie wykonania zamówienia publicznego w formie robót budowlanych pod nazwą: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Polanka Wielka – etap I – część 2 zadanie 1 – 5” (zw. dalej „umową na roboty budowlane”), realizowanej w podziale na następujące zadania: a. Zadanie 1: wykonanie kanałów grawitacyjnych DN 200 i DN 250 oraz przykanalików DN 160, wykonanie robót w zakresie rozebranie nawierzchni asfaltowej, robót odtworzeniowych nawierzchni asfaltowej, montażu kompletnych studni z PE/PVC/żelbetonowych (jak w przedmiarze) wraz z robotami towarzyszącymi w tym robotami ziemnymi, odwodnieniowymi, montażem i osprzętem, próbami – w ilości wg przedmiaru na ul.: Pałacowa, Kasztanowa, Długa, Stroma, Południowa, Kościelna; b. Zadanie 2: wykonanie kanałów grawitacyjnych DN 200 i DN 250 oraz przykanalików DN 160, wykonanie robót w zakresie rozebranie nawierzchni asfaltowej, robót odtworzeniowych nawierzchni asfaltowej, montażu kompletnych studni z PE/PVC/żelbetonowych (jak w przedmiarze) wraz z robotami towarzyszącymi w tym robotami ziemnymi, odwodnieniowymi, montażem i osprzętem, próbami – w ilości wg przedmiaru na ul.: Polna, Południowa, Słoneczna. c. Zadanie 3: wykonanie kanałów grawitacyjnych DN 200 i DN 250 oraz przykanalików DN 160, wykonanie robót w zakresie rozebranie nawierzchni asfaltowej, robót odtworzeniowych nawierzchni asfaltowej, montażu kompletnych studni z PE/PVC/żelbetonowych (jak w przedmiarze) wraz z robotami towarzyszącymi w tym robotami ziemnymi, odwodnieniowymi, montażem i osprzętem, próbami – w ilości wg przedmiaru na ul.: Słoneczna i Łąkowa; d. Zadanie 4: wykonanie kanałów grawitacyjnych DN 200 i DN 250 oraz przykanalików DN 160, wykonanie robót w zakresie rozebranie nawierzchni asfaltowej, robót odtworzeniowych nawierzchni asfaltowej, montażu kompletnych studni z PE/PVC/żelbetonowych (jak w przedmiarze) wraz z robotami towarzyszącymi w tym robotami ziemnymi, odwodnieniowymi, montażem i osprzętem, próbami – w ilości wg przedmiaru na ul.: Długa, Południowa, Północna, Krótka, Cicha; e. Zadanie 5: wykonanie kanałów grawitacyjnych DN 200 i DN 250 oraz przykanalików DN 160, wykonanie robót w zakresie rozebranie nawierzchni asfaltowej, robót odtworzeniowych nawierzchni asfaltowej, montażu kompletnych studni z PE/PVC/żelbetonowych (jak w przedmiarze) wraz z robotami towarzyszącymi w tym robotami ziemnymi, odwodnieniowymi, montażem i osprzętem, próbami – w ilości wg przedmiaru na ul.: Długa, Północna, Nowa, Owocowa, Pasternik, Szczytowa, Wiśniowa. Szczegółowy zakres umowy na roboty budowlane zawiera dokumentacja budowlana oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla projektu umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugpolankawielka,a,1549631,budowa-kanalizacji-sanitarnej-w-miejscowosci-polanka-wielka-etap-i-czesc-2-zadanie-1-5.html - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.03.2019 r., do godz.: 10:00. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Zasady wniesienia wadium określa część 8 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie przewiduje takiego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, o którym mowa w pkt. 10.7 SIWZ, 2) stosownie do art. 25a ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, których wzór zawiera załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów; pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), zgodnie z częścią nr 20 SIWZ; 4) dokument, z którego wynika jednoznaczne zobowiązanie się podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy; 5) informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp w przypadku, jeśli wybór danej oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług – jeżeli dotyczy; 6) kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, na zasadach określonych w części 8 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa Budynku „Środowiskowego Domu Samopomocy w Miłocicach”
Dodano: 2024-03-25 - Usługa pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją inwestycji pn. „Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow” w zakresie etapu I: Budowa budynku „Memoriał”.
Dodano: 2024-03-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-03-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-01-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Gminy Niepołomice w zakresie przebudowy i rozbudowy dróg gminnych
Dodano: 2023-12-04 - „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” II
Dodano: 2023-10-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Piekarach, Gmina Liszki – Etap I
Dodano: 2023-09-21 - Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 Nowy Targ – Stary Sącz – etap II – z podziałem na części: Część nr 1 – rozbudowa DW 969 w m. Dębno
Dodano: 2023-05-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z obsługą gwarancji dla zadania pn.: "Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Białka Tatrzańska"
Dodano: 2023-02-20 - Pełnienie funk. insp. nadzoru dla zad. pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Przegini Duchownej – etap II” w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wod. i kan.
Dodano: 2023-02-06