Przetargi.pl
„Ograniczenie presji turystyki i rekreacji dla obszaru Natura 2000 Mierzeja Sarbska obejmujące: budowę i wyposażenie ścieżki Nordic Walking oraz budowę drogi w systemie zaprojektuj i wybuduj”

Nadleśnictwo Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 635 958, , fax. 598 622 227
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lębork
    Wojska Polskiego 32
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 598 635 958, , fax. 598 622 227
    REGON: 77052800600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lebork/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lębork

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ograniczenie presji turystyki i rekreacji dla obszaru Natura 2000 Mierzeja Sarbska obejmujące: budowę i wyposażenie ścieżki Nordic Walking oraz budowę drogi w systemie zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego polegającego na ograniczenie presji turystyki i rekreacji dla obszaru Natura 2000 „Mierzeja Sarbska” polegającego na budowie i wyposażeniu ścieżki Nordic Walking oraz budowie drogi zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym oraz treścią umowy. 2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a. opracowanie na podstawie decyzji lokalizacji celu publicznego oraz Programu funkcjonalno-użytkowego dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, w tym zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, jeśli będzie wymagane. b. uzgodnienie koncepcji dokumentacji projektowej z Zamawiającym, o której mowa powyżej, przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym. c. uzgodnienie koncepcji wzorów tablic i urządzeń wyposażenia; d. pełnienie nadzoru autorskiego. e. wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. f. sporządzenie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeśli będzie wymagane) lub zgłoszenia robót. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ, który składa się z Programu funkcjonalno-użytkowego (załącznik nr 2.I do SIWZ), Decyzji nr 4/2018 z dnia 18.07.2018r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego przez Burmistrza Miasta Łeby w porozumieniu z Wójtem Gminy Choczewo(załącznik nr 2.II do SIWZ), Przedmiaru robót – załącznik pomocniczy (załącznik nr 2.III do SIWZ) oraz Załącznika graficznego (załącznik nr 2.IV do SIWZ). 4) Programu funkcjonalno-użytkowego obejmuje następujący zakres prac do wykonania: a. Zakres opracowania projektowego: Opracowanie koncepcji projektu budowlanego; Opracowanie koncepcji tablic i urządzeń wyposażenia; Sporządzenie mapy do celów projektowych; Wykonanie badań geologicznych podłoża; Opracowanie projektu budowlanego; Uzyskanie niezbędnych uzgodnień; Uzyskanie, w imieniu zamawiającego, prawomocnego pozwolenia na budowę (jeśli będzie wymagane) lub zgłoszenia robót. b. Zakres robót budowlanych: Budowa ścieżki turystycznej szer. 2,0m – 710 mb; Budowa odcinka drogi o nawierzchni – 220 mb; Remont przepustu przy wjeździe do rezerwatu – 10mb.; Zakup i montaż szlabanów stalowych leśnych – 2 szt.; Zakup i montaż ławek parkowych – 3 szt.; Zakup i montaż tablic informacyjnych dużych – 5 szt.; Zakup i montaż tablic informacyjnych małych – 10 szt.; Zakup i montaż ogrodzeń szlaków żerdziami – 3 km.. c. Zakres opracowania dokumentacji powykonawczej: Sporządzenie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej; Sporządzenie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie – jeśli będzie wymagane lub zgłoszenia o zakończeniu robót. 5) Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia kompletnie, z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, Programem funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 2.I do SIWZ), obowiązującymi przepisami prawa, polskimi i europejskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, standardami współczesnej wiedzy technicznej i technologii, przepisami bhp, ppoż. i poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 6) Roboty budowlane, należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i uzyskaną przez Wykonawcę prawomocną decyzją pozwolenie na budowę lub prawomocnym zgłoszeniem robót budowlanych. 7) SIWZ wraz załącznikami oraz PFU nie narzuca zastosowania wyrobów konkretnego producenta. Dopuszczalne jest zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do zaproponowanych w dokumentacjach projektowych i przedmiarach. Równoważność odnosi się w szczególności do cech funkcjonalnych, właściwości technicznych i jakości zastosowanych materiałów i urządzeń. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 8) Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ lub załącznikach do SIWZ lub Programie funkcjonalno-użytkowym powołano patenty, pochodzenie, normy lub aprobaty itp. dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” Zamawiający rozumie rozwiązania technologiczne, wyroby lub materiały o parametrach i właściwościach nie gorszych niż powołane w tych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne , jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 9) Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza oraz zabezpiecza Wykonawca. 10) Materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202 ze zm.) i ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.). 11) Wykonawca może powierzyć realizację elementów przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na w formularzy ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Szczegółowe informacje dotyczące Podwykonawstwa zawiera rozdział 21. SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 12) Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3 a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917)), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę albo Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę dotyczy robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia: tj. prace związane z wykonaniem podstawowych robót budowlanych (tj. roboty związane z realizacją: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudów, nawierzchni, elementów odwodnienia, robót wykończeniowych) oraz prace pomocnicze oraz czynności operatorów maszyn budowlanych. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie obowiązku zatrudnienia na umowę o prace określono w załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy) oraz rozdziale 22 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy PZP są zobowiązani do załączenia do oferty Pełnomocnictwa dla wyznaczonego spośród siebie Wykonawcy kierującego (lidera), ustanowionego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 2) Dokument lub Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty przez osobę reprezentującą Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo lub dokument należy złożyć wraz z ofertą w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Niewiążący wzór zobowiązania stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą. 4) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach