Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jaśliska

Gmina Jaśliska ogłasza przetarg

  • Adres: 38485 Jaśliska, Jaśliska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 431 05 81 , fax. 13 431 05 93
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaśliska
    Jaśliska 171
    38485 Jaśliska, woj. podkarpackie
    tel. 13 431 05 81, fax. 13 431 05 93
    REGON: 18051533900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jasliska.info/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=13&strona=1

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jaśliska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Odbiór i transport niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Jaśliska do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Krośnie o szacunkowej łącznej masie ok 160 Mg/rok - jeden raz w miesiącu, w tym dwa raz w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień. 2. Odbiór i transport odpadów cmentarnych (kod odpadu: 20 03 01 – kontener KP -7) – ok. 15 Mg/rok sześć razy w roku. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z odbiorem transportem i zagospodarowaniem z PSZOK pozostałych selektywnie zebranych odpadów zgodnie z formularzem cenowym w ilości jaką wytworzą mieszkańcy (szacunkowa łączna masa ok. 105 Mg/rok), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2018 r. poz. 799 t.j) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. poz.1454 t. j), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 4 stycznia 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017, poz. 19). 4. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów, wielkogabarytowych z terenu Gminy Jaśliska oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych i odpadów pochodzących z rozbiórki z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych o łącznej masie około 17 Mg/rok – trzy razy do roku. 5. Odbiór, transport i zagospodarowanie, zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego z terenu Gminy Jaśliska oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – około 10 Mg/rok. – trzy razy do roku. 6. Odbiór, transport i zagospodarowanie, zużytych opon z terenu Gminy Jaśliska oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych około 15 Mg/rok – trzy razy do roku. Podane ilości odpadów komunalnych przewidzianych do odebrania z terenu Gminy Jaśliska w okresie trwania zamówienia są liczbą szacunkową, przy czym zamawiający nie zapewnia realizacji zamówienia w tej ilości. 7. Odczytanie kodu kreskowego umieszczonego na workach bezpośrednio przy odbiorze odpadów. 8. Wykonawca musi dysponować odpowiednimi samochodami ciężarowymi, również do przejazdu wąskimi ulicami (od 2,5 m szer.) 9. Sposób odbioru odpadów komunalnych: wykonawca usług zobowiązany jest: a) Odbierać w zabudowie jednolokalowej, odpady gromadzone w workach foliowych oznakowanych kolorystycznie: 1) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury (kod:20 01 01, 15 01 01) niebieski worek z napisem PAPIER, 2) szkło, opakowania ze szkła (kod:20 01 02, 15 01 07) zielony worek z napisem SZKŁO, 3) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, metale, opakowania z metalu (kod: 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 20 01 40, 15 01 04) żółty worek z napisem PLASTIK, 4) odpady ulegające biodegradacji (kod 20 02 01) brązowy worek z napisem BIO 5) odpady pozostałe po segregacji i odpady zmieszane; czarny worek, bądź inny wykluczający sugerowanie, że zawiera odpady zebrane selektywnie b) Odbierać odpady, w zabudowie wielolokalowej, w miejscowościach Moszczaniec, Wola Niżna, Wola Wyżna, Szklary z wyznaczonych punktów zbiórki odpadów komunalnych: w których będą gromadzone pojemniki lub worki z następującymi rodzajami odpadów: 1) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury (kod:20 01 01, 15 01 01) w niebieskim pojemniku (1100 l) z napisem PAPIER, 2) szkło, opakowania ze szkła (kod:20 01 02, 15 01 07 w zielonym pojemniku (1100 l) z napisem SZKŁO, 3) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, metale, opakowania z metalu (kod: 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 20 01 40, 15 01 04) w żółtym pojemniku (770 lub 1100 l) z napisem PLASTIK, 4) odpady ulegające biodegradacji (kod: 20 02 01) w brązowym pojemniku z napisem BIO 5) odpady pozostałe po segregacji i odpady zmieszane; w czarnym pojemniku (1100 l), bądź inny wykluczający sugerowanie, że zawiera odpady zebrane selektywnie a) Segregowane odpady komunalne należy odbierać raz w miesiącu b) Zmieszane odpady komunalne należy odbierać raz w miesiącu, w tym w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień dwa razy w miesiącu. odpady komunalne zmieszane oraz odpady komunalne segregowane należy odbierać zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę harmonogramem odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Jaśliska, który zostanie przekazany Zamawiającemu w terminie trzech dni roboczych od dnia otrzymania zawiadomienia o wybraniu najkorzystniejszej oferty, celem zatwierdzenia przez Wójta Gminy Jaśliska. c) obierać odpady selektywnie zbierane z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanego dalej GPSZOK) o kodach: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 04, 20 01 39, przeterminowanych leków kod: 20 01 32, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kod: 20 01 35*, 20 01 36, odpady wielkogabarytowe kod: 20 03 07, zużyte opony kod: 16 01 03, odpady budowlane i rozbiórkowe kod: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, zużyte akumulatory, baterie, lampy kod: 20 01 33*, 20 01 34, 20 01 21*, zużyte oleje, farby, rozpuszczalniki kod: 20 01 33*, 20 01 34, 20 01 13*, środki ochrony roślin 20 01 19*. Odbiór powinien odbywać się w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia przez pracownika Urzędu Gminy. d) pozostałe odpady segregowane: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kod: 20 01 35*, 20 01 36; odpady wielkogabarytowe kod: 20 03 07; zużyte opony (bez ograniczenia na wielkość) kod 16 01 03; należy odbierać podczas zbiorek organizowanych zgodnie z harmonogramem odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Jaśliska zatwierdzonym przez Wójta Gminy Jaśliska – trzy razy w roku. e) wykonywać usługę komunalną polegającą na odbiorze i transporcie tzw. odpadów cmentarnych (inne odpady nieulegające biodegradacji kod 20 02 03) w kontenerze typu KP-7 w szacunkowej łącznej ilości ok. 15 Mg/rok z cmentarza położonego w miejscowości Jaśliska- w zależności od potrzeb. Odbiór powinien odbywać się w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia przez pracownika Urzędy Gminy. 10. Dane charakteryzujące zamówienie: 1) Liczba miejscowości objętych systemem – 9: Szklary, Daliowa, Jaśliska, Lipowiec, Posada Jaśliska, Wola Niżna, Wola Wyżna, Moszczaniec, Darów. 2) Przewidywana (szacunkowa) liczba nieruchomości zamieszkałych w Gminie Jaśliska objętych systemem około - 630, liczba nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne ok. 90. 11. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. poz.1454 t.j), oraz Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 2) Informowanie Zamawiającego o przypadkach niewłaściwej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości. 12. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu: 1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu sprawozdań półrocznych sporządzonych zgodnie z obowiązującym art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy, w wersji papierowej. Sprawozdania powinny być sporządzane na wzorach określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi. (Dz. U. 2018 r., poz. 1627) a w przypadku zmiany rozporządzenia zgodnie z obowiązującymi wzorami druków sprawozdań. 2) Wykonawca zobowiązany będzie (najpóźniej do ostatniego dnia następującego miesiąca) do: a) przedkładania miesięcznych kart przekazania odpadów zmieszanych do RIPOK wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie ważenia. b) przedkładania raz na miesiąc kart przekazania selektywnie zebranych odpadów komunalnych wraz z dokumentami potwierdzającymi dokonanie ważenia . Ilość odpadów wykazana w karcie powinna być zgodna ze sprawozdaniami przedkładanymi zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 13. W zakresie odbioru odpadów: 1) zakaz mieszania odbieranych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Jaśliska odpadów komunalnych zebranych selektywnie ze zmieszanymi odpadami komunalnymi; 2) zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych; 3) zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy; 4) odbieranie, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców; 5) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę. 6) uporządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników lub worków w trakcie realizacji usługi odbioru. 14. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy Jaśliska do niezbędnego minimum; 2) zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie; 3) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu; 4) garażowanie pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo - transportowej; 5) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną; 6) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Wykonawca jest zobowiązany wykazać że: a) posiada wpis do rejestru BDO (baza danych o odpadach) o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz.992 ze zm.) b) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Jaśliska albo oświadczenie o złożeniu wniosku o wpis do ww. rejestru wraz z oświadczeniem, iż zaświadczenie o wpisie do ww. rejestru zostanie przedłożone najpóźniej do dnia zawarcia umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). Formularz ofertowy Formularz cenowy Wykonawca, zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2018, poz. 1454), zobowiązany jest do dołączenia do oferty wykazu instalacji, do których będzie przekazywał odpady odebrane w ramach niniejszego zamówienia (z wyłączeniem odpadów zmieszanych i odpadów zielonych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach