Przetargi.pl
Obsługa Gminy Głowaczów w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych w 2019 r.

Gmina Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26903 Głowaczów, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 231 075 , fax. 486 231 217
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głowaczów
    Rynek 35
    26903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 486 231 075, fax. 486 231 217
    REGON: 67022364600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa Gminy Głowaczów w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest obsługa Gminy Głowaczów w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. Obszar Gminy Głowaczów wynosi 186 km², w skład Gminy Głowaczów wchodzi 39 sołectw tj: Adamów, Bobrowniki, Brzóza, Cecylówka Brzózka, Cecylówka Głowaczowska, Chodków, Dąbrówki Grabnowolskie, Emilów, Głowaczów, Grabnowola, Helenów, Henryków, Ignacówka Bobrowska, Ignacówka Grabnowolska, Jasieniec, Klementynów, Kosny, Leżenice, Lipa, Lipska Wola, Łukawa, Łukawska Wola, Maciejowice, Mariampol, Marianów, Michałów, Miejska Dąbrowa, Moniochy, Podmieście, Przejazd, Rogożek, Sewerynów, Stanisławów, Stawki, Studnie, Studzianki Pancerne, Usynów, Wólka Brzózka, Zieleniec. W ciągu 5 dni od daty podpisania umowy Zamawiający dostarczy wybranemu Wykonawcy wykaz nieruchomości z dokładnymi adresami oraz informacje czy dane gospodarstwo domowe zadeklarowało segregowanie odpadów komunalnych. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości worków na odpady komunalne oraz opracowanie harmonogramu odbioru odpadów. 2. Zakres świadczenia usługi w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Odbiór odpadów nie segregowanych. - Z gospodarstw domowych. Odpady nie segregowane będą gromadzone w pojemnikach o pojemności 120 l. kontenerach o pojemności 1100 l., ewentualnie w workach czarnych o pojemności 120l, zakupionych przez właściciela posesji. Odbiór odpadów z gospodarstw domowych regularny raz w miesiącu według uzgodnionego harmonogramu. - Z terenów: ( działek letniskowych, sklepów, szkół, cmentarzy) Odpady nie segregowane będą gromadzone w kontenerach o pojemności 120l., 1100l., oraz kontenerach o pojemności 8m3. Wywóz odpadów z pojemników o pojemności 120l. i 1100l. raz w miesiącu według uzgodnionego harmonogramu. Wywóz odpadów z kontenerów KP-8 ustawionych w wyznaczonym miejscu, na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego. Obecnie Gmina Głowaczów posiada 11 kontenerów KP-8, które są ustawione w następujących miejscach: 1. Głowaczów – 6 szt. ustawione: 2 k/cmentarza, 1 na placu OSP ul. Leżeńska, 1 na placu szkolnym ul. Warecka, 2 w Zakładzie Wod-Kan ul. Kozienicka, 2. Brzóza – 3 szt. ustawione: 1 w ZSO ul. Aleja Lipowa, 1 k/cmentarza , 1 Brzóza, ul. Sokoły, 3. Rogożek – 1 szt. w lesie przy domkach rekreacyjnych. 4. Studzianki Pan. – 1 szt. k/cmentarza Jeżeli Wykonawca dysponuje środkami transportowymi dostosowanymi do kontenerów o innej pojemności i posiada na swoim wyposażeniu odpowiednią ilość tych kontenerów, którymi może zastąpić w/w miejscach kontenery KP -8 w okresie wykonywania usługi to Zamawiający wyraża zgodę na takie rozwiązanie. W okresie świadczenia usługi planuje się wywóz ok. 900 ton odpadów nie segregowanych. b) Odbiór odpadów segregowanych z podziałem na frakcje: - metale i tworzywa sztuczne – worki o pojemności 120l. – kolor żółty, - szkło – worki o pojemności 120l. – kolor zielony, - papier, tektura, odpady opakowaniowe z papieru i tektury – worki 120l. – kolor niebieski, - odpady ulegające biodegradacji – worki 120l. – kolor brązowy. Odbiór odpadów z gospodarstw regularny raz w miesiącu z terenu całej gminy według ustalonego harmonogramu. Odpady segregowane będą odbierane z worków z gospodarstw domowych, oraz z pojemników 1100 l ustawionych w następujących punktach: - Publiczna Szkoła Podstawowa w Głowaczowie, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Cecylówce Brzózkiej, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzózie, - Zakład Obsługi Wodociągów i Kanalizacji w Głowaczowie, - Teren działek letniskowych w Rogożku, - Teren działek letniskowych Brzóza Sokoły. W okresie świadczenia usługi planuje się wywóz ok. 550 ton odpadów segregowanych, w tym: - papier, tektura – ok. 40 ton - szkło – ok. 240 ton, - metale i tworzywa sztuczne – ok. 200 ton. - odpady ulegające biodegradacji: ok. 70 ton. Kody odpadów przewidzianych do odbioru: • 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne • 15 01 06 - metale i tworzywa sztuczne (zmieszane odpady opakowaniowe) • 15 01 07 - opakowania ze szkła • 15 01 01 - Papier, tektura, odpady opakowaniowe z papieru i tektury, • 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji • 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe • 20 01 35* - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne • 20 01 23* - Odpady niebezpieczne zawierające freon • 20 01 28 - Odpady opakowaniowe po farbach i lakierach • 16 01 03 - Zużyte opony • 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów • 15 01 02 – styropian stosowany do pakowania produktów. 2. Wykonawca zobowiązany jest opracować szczegółowy harmonogram odbioru odpadów z podziałem na frakcje, który należy uzgodnić z pracownikiem gminy odpowiedzialnym za wykonanie zadania, przekazać go Zamawiającemu i mieszkańcom gminy. 3. Wykonawca, w ramach zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu worków o pojemności 120 litrów z foli LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków przeznaczonych na gromadzenie odpadów segregowanych. Dostarczone worki muszą być w czterech kolorach, oznaczone napisami: • SZKŁO – worek zielony, • METALE I TWORZYWA SZTUCZNE- worek żółty, • PAPIER – worek niebieski, • BIO – worek brązowy. Przewidywana ilość worków potrzebnych do realizacji zamówienie wynosi ok. 80.000 szt.(jest to wartość szacunkowa i może ulec zmianie zwiększenie lub zmniejszenie w zależności od ilości gospodarstw domowych, które zadeklarowały segregację). Pierwszą partię worków w ilości ok. 6000 szt. należy dostarczyć mieszkańcom ( na każdy rodzaj odpadu segregowanego) najpóźniej do 01 stycznia 2019 r. Pozostałą ilość worków należy pozostawić w gospodarstwach domowych po każdorazowym odbiorze odpadów. 4. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym harmonogramem odbioru odpadów. Właściciele nieruchomości, z których odbierane są odpady są zobowiązani wystawić worki lub pojemniki na granicy swojej posesji z drogą publiczną tak aby był łatwy dostęp do odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności zapobieganie wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru oraz każdorazowego uprzątnięcia terenu wokół odbieranych pojemników z odpadami komunalnymi, jeżeli zanieczyszczenie terenu powstało w wyniku działania Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela posesji obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Odpady źle wysegregowane nie będą odebrane. W takim w przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów wielkogabarytowych w ilości ok. 30 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów elektrośmieci w ilości ok. 5 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów niebezpiecznych (świetlówki, baterie itp.) w ilości ok. 0,10 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów opakowaniowych po farbach i lakierach, chemikaliach w ilości ok. 0,50 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 10. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych opon w ilości ok. 10 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 11. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów betonowych, gruzu w ilości ok. 5 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów ze styropianu pochodzącego z opakowań w ilości 0,10 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 13. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru popiołu, w ilości ok. 20 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.  Zamawiający wymaga wykonania usługi siłami własnymi, transportem samochodowym, który przystosowany jest do odbioru odpadów z pojemników i worków oraz do przewozu i wymiany kontenerów lub transportu samochodowego innych podmiotów gospodarczych, na które posiadał będzie pisemne zobowiązanie do ich udostępnienia.  Zbiórka odpadów z gospodarstw domowych winna być wykonana w dni robocze w godz. 7-18:00 zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę – HARMONOGRAMEM, natomiast odbiór odpadów z kontenerów KP-8 – po zgłoszeniu Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez strony.  Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazania dokumentacji z pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia odpadów u Wykonawcy lub w innym punkcie wskazanym przez Zamawiającego w obecności jego przedstawiciela.  Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu.  Wykonawca jest zobowiązany przekazywać Zamawiającemu raz w miesiącu raport z monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, dokumentujący przebieg pracy w zakresie zbiórki i transportu odpadów z terenu gminy Głowaczów.  Wykonawca musi posiadać bazę magazynowo – transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Głowaczów.  Zamawiający do 25 dnia każdego miesiąca będzie przekazywał Wykonawcy zmiany w wykazie gospodarstw domowych zbierające odpady segregowane i odpady zmieszane, które będą obowiązywały w miesiącu następującym po miesiącu w którym przekazano informację Wykonawcy.  Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności: - ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1987, ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, - Plan Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 -2017 z uwzględnieniem lat 2018 – 2023 przyjęty uchwałą nr 211/12 z dnia 22 października 2012 r. - uchwała Rady Gminy w Głowaczowie nr XX.140.2016 z dn. 23.11.2016 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Głowaczów  Podane ilości odpadów są szacunkowe/przewidywane i mogą ulec zmianie (zwiększenie lub zmniejszenie).  Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – 90500000-2 usługi związane z odpadami, 90512000-9 - usługi transportu odpadów, 90513100-7 – usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90533000-2 – usługi gospodarki odpadami, 90514000-3 – usługi recyklingu odpadów. 14. Zgodnie z art.29.3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. czynności z zakresu odbioru odpadów (kierowcy pojazdów i osoby wyznaczone do załadunku odpadów z terenu gminy Głowaczów) wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w umowie stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Głowaczów, - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ, - wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiaząnia z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Formularz oferty – zał. 1 do SIWZ. 3. Kosztorys cenowy – zał. nr 7 do SIWZ 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – zał. nr 8 do SIWZ 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach