Przetargi.pl
Naprawa dachu nad Halą Wysokich Napięć oraz nad częścią Gmachu Elektrotechniki, nad częścią Budynku Pod Kominem Politechniki Warszawskiej według załącznika nr 1 – przedmiaru robót oraz siwz.

Wydział Elektryczny Politechniki Warszawskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 292 531 , fax. 226 257 524
  • Data zamieszczenia: 2020-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Elektryczny Politechniki Warszawskiej
    Pl. Politechniki 1
    00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 292 531, fax. 226 257 524
    REGON: 15540000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamówienia.pw.edu.pl/wykaz/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa dachu nad Halą Wysokich Napięć oraz nad częścią Gmachu Elektrotechniki, nad częścią Budynku Pod Kominem Politechniki Warszawskiej według załącznika nr 1 – przedmiaru robót oraz siwz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu nad Halą Wysokich Napięć oraz nad częścią Gmachu Elektrotechniki, nad częścią Budynku Pod Kominem Politechniki Warszawskiej według załącznika nr 1 – przedmiaru robót oraz siwz. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo wyspecyfikowano w załączniku nr 1 do niniejszego SIWZ-u przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część – 1 naprawa dachu nad Halą Wysokich Napięć oraz nad częścią Gmachu Elektrotechniki. – 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100) Część – 2 naprawa części dachu Budynku Pod Kominem. – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysięcy złotych 00/100) Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. IV O/Warszawa NUMER: 81 1240 1053 1111 0000 0500 5664 z dopiskiem – „wadium do postępowania WE.ZP.261.15.20, część I lub część II”. W przypadku wnoszenia wadium przelewem liczy się moment wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości wymaganej oraz w formie o których mowa w pkt. 13, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. Dokument potwierdzający wpłatę wadium powinien być czytelny i posiadać wszystkie informacje potrzebne do zwrotu wadium (nazwę firmy, adres, kwotę, nr konta bankowego). Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Oferta oraz wszelkie oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pozostałe dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego dotyczą. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenia, wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 9. W przypadku, o którym mowa w ust. 8, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 8. 11. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 8, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 12. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa”. 13. Zgodnie z art. 8 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty uzasadnienie faktyczne i prawne zastrzeżenia informacji jako tajemnica przedsiębiorstwa.Załącznik nr 10 do SIWZ. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach