Przetargi.pl
"Modernizacja Rypińskiego Domu Kultury" w zakresie zagospodarowania terenu

Rypiński Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 87500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 802 156 , fax. 542 802 156
  • Data zamieszczenia: 2018-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rypiński Dom Kultury
    ul. Warszawska 8
    87500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 802 156, fax. 542 802 156
    REGON: 91050106000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdk.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Modernizacja Rypińskiego Domu Kultury" w zakresie zagospodarowania terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pod nazwą „Modernizacja Rypińskiego Domu Kultury” w zakresie zagospodarowania terenu wokół Rypińskiego Domu Kultury w Rypinie przy ul. Warszawskiej 8 na działce nr ewidencyjny 464/1. Zakres robót obejmuje wykonanie m. in.: a) rozbiórki istniejącej nawierzchni placu z kostki brukowej betonowej w ilości około 380 m2 oraz istniejącej nawierzchni drogi wewnętrznej z trylinki betonowej w ilości około 135 m2, b) rozbiórki ceglanych murków pełniących funkcję gazonów kwiatowych wyrównujących jednocześnie różnicę poziomu terenu w ilości około 12 m3, c) rozbiórki elementów betonowych niezbrojonych jak schody zewnętrzne, podesty, murki itp. w ilości około 16,89 m3, d) wywozu gruzu z rozbiórek z opłatą za składowanie w ilości około 78 m3, e) robót ziemnych pod projektowane elementy zewnętrzne z ponownym wbudowaniem i zagęszczeniem urobku w ilości około 90 m3 oraz wywozem jego nadmiaru w ilości około 25 m3, f) fundamentów pod elementy żelbetowe zagospodarowania terenu w ilości około 13 m3, g) ścianek żelbetowych prostych i łukowych w ilości około 30 m2, h) ścianki betonowej ogrodzeniowej z bloczków betonowych w ilości około 4 m3, i) korytowania pod projektowane nawierzchnie z wywozem w ilości około 160 m3 (780 m2), j) podbudów z kruszyw łamanych na warstwie odsączającej pod projektowane nawierzchnie i schody zewnętrzne z elementów betonowych w ilości około 780 m2 , k) nawierzchni placu z płyt betonowych 90x90x10 cm w ilości około 190 m2, l) nawierzchni placu i drogi wewnętrznej z kostki granitowej w ilości około 150 m2, m) nawierzchni drogi wewnętrznej z kostki brukowej betonowej 20x10 cm (cegiełka) gr. 8 cm w ilości około 190 m2 w obramowaniu z krawężnika drogowego, n) nawierzchni placu bruku klinkierowego w ilości około 18 m2, o) schodów z prefabrykowanych stopni betonowych 100x40x15 cm w ilości około 130 mb, p) nawierzchni z grysów kamiennych małoformatowych w ilości około 20 m2 z przekładką z agrotkaniny, q) montażu elementów małej architektury jak: ławki w ilości około 12,40 mb – szt. 2, balustrady ze stali nierdzewnej w ilości około 12 mb - szt. 2, krata żeliwna zabezpieczająca drzewo – 1 szt., r) instalacji oświetlenia zewnętrznego w skład którego wchodzą: - linie kablowe 5x6 mm2 w ilości około 5 mb i 3x2,5 mm2 w ilości około 10 mb w kanałach elektroinstalacyjnych oraz 3x2,5 mm2 w rowach kablowych w ilości około 187,0 mb, - tablica oświetlenia TO, - słupki świetlne aluminiowe H=100 cm – 4 kpl., - projektory oświetleniowe do montażu w podłożu z regulowanym układem optycznym 10W 5 kpl., - projektory oświetleniowe do montażu w podłożu 3W – 33 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki Nr 9, Nr 10 i Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer konta 08 2030 0045 1110 0000 0246 5410. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30 października 2018 roku, do godziny 11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 14.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 14.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 14.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 14.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 14.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 14.6 Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 14.7 Kosztorysy ofertowe – oryginał. Opisy pozycji kosztorysowych, ilości i jednostki miary muszą być zgodne z zapisami przedmiarów. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót – Załącznik Nr 10 do SIWZ – w układzie i kolejności pozycji zgodnie z przedmiarami. Poszczególne pozycje kosztorysu muszą zawierać ceny jednostkowe netto z uwzględnieniem narzutów (do robocizny, materiałów i sprzętu). Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były z dokładnością do 1 grosza. 14.8 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – oryginał – według wzoru – Załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach