Przetargi.pl
Modernizacja przystani kajakowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim

Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 472-96-32 , fax. 56 474-27-14
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie
    ul. Rynek 1
    13300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 472-96-32, fax. 56 474-27-14
    REGON: 87111888500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nml-um.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja przystani kajakowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa przystani kajakowej polegająca na: a) wykonanie dwóch pomostów pływających o wymiarach 10,0 m x 2,4 m o konstrukcji stalowej wypełnionej materiałem wypornościowym (minimalna wyporność pomostu 1,6 kN/m2), z drewnianym pokładem, kotwiczonych za pomocą pali kotwiących, wyposażonych w trapy wejściowe, barierki ochronne i półpokłady ułatwiające wyjście z kajaków (w istniejącej zatoce rzeki Drwęcy), b) wykonanie slipu do wodowania kajaków o wymiarach 10,0 m x 10,0 m z drogowych płyt betonowych krytych deską z tworzywa sztucznego imitującego drewno (w istniejącej zatoce rzeki Drwęcy), c) obłożenie istniejących stopni nabrzeżnych z zastosowaniem impregnowanej deski ryflowanej – ok. 50 m2, d) wykonanie schodów betonowych o szerokości 2,0 m stanowiących dojście do trapów pomostów pływających – 2 komplety, e) rozbiórka istniejących schodów betonowych przy brzegu zatoki wraz zagospodarowaniem terenu (uzupełnienie ubytku, wyprofilowanie i obsiew trawą), f) utwardzenie brzegów z zastosowaniem materacy gabionowych – ok. 7,20 m2, g) montaż budynku kontenerowego o wymiarach 6,0 x 2,5 m2, podzielonego na dwa pomieszczenia (toaleta i pom. gospodarcze) wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem, h) wykonanie instalacji elektrycznej wraz ze złączem kablowym oraz rozdzielnicą na potrzeby zasilania projektowanego budynku kontenerowego oraz projektowanej instalacji oświetlenia zewnętrznego, i) wykonanie sieci oświetlenia zewnętrznego – 4 słupy o wys. 6 m ze stali ocynkowanej wyposażone w oprawy LED o mocy 50 W, j) wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE 40 do projektowanego budynku kontenerowego o dł. ok. 146 mb, k) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160 (długość ok. 21 mb, studnie PVC 400 – 2 szt.) odprowadzającej ścieki z budynku kontenerowego, wraz ze zbiornikiem bezodpływowym systemowym o pojemności 3,0 m3, l) wykonanie/montaż grilla z betonu i kamienia naturalnego, m) wykonanie miejsca na ognisko w formie utwardzenia terenu z zastosowaniem kostki granitowej i kamienia naturalnego – 50 m2, n) montaż ławek z oparciami o konstrukcji stalowej – 12 szt., o) dostawa betonowych koszy na odpady o pojemności 40 l – 4 szt., p) dostawa pojemnika na odpady z tworzywa sztucznego o pojemności 1100 l, q) wykonanie/montaż tablicy informacyjnej o konstrukcji stalowej, r) wykonanie drogi żwirowej o szerokości 3,0 m (konstrukcja: 10 cm warstwa odsączając z piasku, 10 cm warstwa żwirowa, na gruncie rodzimym zagęszczonym) – ok. 250 m2, s) konserwacja elementów drewnianych w okresie gwarancyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (w tym dokumentacja uzupełniająca) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania uwzględnionej w dokumentacji projektowej drogi dojazdowej z płyt betonowych. Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wymogi i uwarunkowania wynikające ze zgody na wykonanie prac w obrębie rezerwatu przyrody wydanej przez Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Olsztynie z dnia 07.11.2017 r. oraz pozwolenia wodnoprawnego wydanego przez Starostę Nowomiejskiego z dnia 11.12.2017 r. W odniesieniu do wskazanej w pkt. 3.1. i) sieci oświetlenia zewnętrznego należy zastosować rozwiązania techniczne wynikające z projektu budowlanego branży elektrycznej. Jako właściwy zakres zamówienia należy przyjąć ilości określone w pkt. 3.1. c) i d) SIWZ (zmiana w odniesieniu do zakresu wynikającego z dokumentacji projektowej). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia: a) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczymi, ziemnymi, montażowymi, drogowymi i wykończeniowymi, b) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami instalacyjnymi sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, oraz instalacji elektrycznej, c) operowanie/kierowanie sprzętem budowlanym. Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wymienionych w poprzednim punkcie: a) Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią pkt. 4 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności określone w pkt. 3.8 SIWZ na podstawie umowy o pracę, podpisanego przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu na zewnątrz, w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, c) W przypadku nie przedstawienia we wskazanym terminie ww. wykazu, bądź złożenie wykazu niekompletnego Wykonawca zapłaci karę umowną zgodnie z projektem umowy stanowiący załącznik A do SIWZ, d) Wykonawca przedkładał będzie raport o stanie i sposobie zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie ww. czynności (zawierający informację takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu), wraz z dowodami odprowadzania składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania, e) W przypadku nie przedłożenia informacji w terminach określonych w ppkt d) Wykonawca zapłaci karę umowną zgodnie z projektem umowy stanowiący załącznik A do SIWZ, f) W przypadku wykonywania czynności określonych w pkt 3.8 SIWZ przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną zgodnie z projektem umowy stanowiący załącznik A do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 30 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych. UWAGA: W przypadku, gdy w dokumentacji dany produkt/materiał został określony nazwą własną, należy go traktować jako wyznacznik minimalnych parametrów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 3.10 SIWZ zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (na etapie realizacji przedmiotu zamówienia). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne z projektowanymi, wymagane jest, pisemne wystąpienie Wnioskodawcy o akceptację do Zamawiającego (na etapie realizacji przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy - Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016, poz. 359 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. nr 40 1020 3583 0000 3302 0011 3605 z dopiskiem „Wadium – Modernizacja przystani kajakowej MOSiR w Nowym Mieście Lubawskim” O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje dzień i godzina wpływu środków na ww. rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim – pok. nr 16 (Kasa Miejska) lub dołączyć do oferty. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską w Nowym Mieście Lubawskim reprezentowaną przez Burmistrza Nowego Miasta Lubawskiego, b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – Pzp, f) gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta, g) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż forma pieniężna przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający żąda, aby w sytuacji, w której dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, zostały wystawione tylko na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w treści dokumentu znajdowała się co najmniej informacja o zabezpieczeniu oferty składanej przez podmiotu wspólnie ubiegające się o zamówienie publiczne (lub lista podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.13 SIWZ. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wymaganego w niniejszym postępowaniu. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 14.9 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań spełniania ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24. ust. 1 pkt 23 – ustawy Pzp., wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedkłada wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy w pkt 5 formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz wskazuje nazwy (firm) podwykonawców – o ile firmy te są znane w momencie składania oferty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.4, 7.5, 7.13 i 7.14 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.4, 7.5, 7.13 i 7.14 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W przypadku o którym mowa w pkt 7.15 SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach