Przetargi.pl
Modernizacja istniejących sal na pracownie zawodowe w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu przy ulicy Ks. płk J. Szymały w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim- poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego"

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42700 Lubliniec, ul. Paderewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 510 514 , fax. 343 510 511
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7
    42700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 343 510 514, fax. 343 510 511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja istniejących sal na pracownie zawodowe w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu przy ulicy Ks. płk J. Szymały w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim- poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja istniejących sal na pracownie zawodowe w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu przy ulicy Ks. płk J. Szymały w ramach projektu „Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim- poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) remont i modernizacja podłóg, ścian, sufitów oraz elementów dodatkowych, wykuwanie oraz poszerzanie otworów drzwiowych, wyburzanie ścian działowych 2) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, w tym: a) Wewnętrzna linia zasilająca WLZ. b) Tablica bezpiecznikowa piętrowa TB3. c) Rozbudowa tablicy bezpiecznikowej piętrowej TB. d) Instalacja oświetleniowa. e) Instalacja gniazdek 1-faz.ogólnego stosowania. f) Instalacja gniazdek X-DATA g) Instalacja obwodów strukturalnych. h) Instalacje wydzielonych odbiorników. i) Instalacje połączeń wyrównawczych. j) Instalacje ochrony przeciwprzepięciowej 3) modernizacja instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz instalacji sanitarnej (dla podłączenia umywalki) oraz instalacja klimatyzacji dla wybranych pracowni. Zamówienie nie obejmuje żadnych robót budowlanych ani instalacyjnych dotyczących budynku gospodarczego i wiaty, pomimo ich zawarcia w dokumentacji projektowej. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych z dnia 04.01.2017r. (data wpływu do organu: 05.01.2017r.) 3.Przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: 1) Załącznik nr 2 - Projekt robót – branża ogólnobudowlana 2) Załącznik nr 3 - Projekt robót – branża elektryczna 3) Załącznik nr 4 - Projekt robót – branża sanitarna 4) Załącznik nr 5 – STWiOR dla branż ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej 5) Załącznik nr 6 – Przedmiar robót - branża ogólnobudowlana 6) Załącznik nr 7 – Przedmiar robót - branża elektryczna 7) Załącznik nr 8 – Przedmiar robót - branża sanitarna 8) Załącznik nr 9 – zgłoszenie robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1)dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a)formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ; d)jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 12 do SIWZ; e)jeżeli Wykonawca chce uzyskać punkty w kryterium „Doświadczenie kierownika budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia („b”)”, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 13 do SIWZ, f)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach