Powiat Pszczyński ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4492300, 032 4492399 , fax. 324 492 345
- Data zamieszczenia: 2019-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
ul. 3 Maja 10
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 32 4492300, 032 4492399, fax. 324 492 345
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w trybie art. 24a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne dla obrębów ewidencyjnych: Pszczyna i Stara Wieś." - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w trybie art. 24a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne dla obrębów ewidencyjnych: Pszczyna i Stara Wieś; wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna(M), położonej na terenie powiatu pszczyńskiego w woj. Śląskim”. 2.Szczegółowy zakres prac, wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ Warunki techniczne. 3.Dane statystyczne oraz informacje opisowe: a.Obręb: Pszczyna, ogółem liczba KW 8339KW ; Część opisowa: pow.: 1355 ha, działki 9900 działek w tym 8 działek bez numeru KW lub dok. potw. własność, jedna działka (209/7- 0) mająca oznaczenie do zmiany, budynki : 7232; lokale: 2808. Część graficzna mapa ewidencyjna: 1352 ha, działki 9900, budynki: 7232, jedn. rej. gruntowe: (ilości) 4506; jedn. rej. budynki: 243, jedn. rej. lokalowe : 2685 b. Obręb: Stara Wieś, ogółem liczba KW: 2128 KW, powierzchnia (ha): 879; Część opisowa: 3674 działek; w tym 3 działki bez KW lub dok. potw. własność, 233 działki mające numer arkusza (9D10P)-oraz 102 dz. mające numer arkusza 102 do zmiany tych numerów, budynki: 2065, lokale 156; Część graficzna mapa ewidencyjna: pow. (ha) 882, działki: 3674, budynki: 2065, jedn. rej. gruntowe(ilości): 1654, jedn. rej. budynki: 17, Jedn. rej. Lokalowe: 113. c. Obręb Pszczyna - 740 osób fizycznych ma przypisaną więcej niż jedną jednostkę rejestrową. Obręb Stara Wieś – 310 osób fizycznych ma przypisaną więcej niż jedną jednostkę rejestrową 4. Informacje opisowe: a. Baza ewidencji gruntów i budynków (część opisowa i kartograficzna) oraz mapa zasadnicza prowadzona jest w postaci komputerowej, w systemie EWID 2000 wersja 9.1. b. Zasada numeracji działek jest następująca: w liczniku jest oznaczenie kolejnej wydzielanej części z działki, której numer pierwotny jest w mianowniku. c. Księgi wieczyste dla nieruchomości położonych na terenie obrębów objętych opracowaniem są prowadzone przez Sąd Rejonowy w Pszczynie w postaci elektronicznej. d. Klasyfikacja gleboznawcza gruntów dla w/w obrębów była wykonana ponad 60 lat temu. W bazie ewidencji gruntów i budynków występują rozbieżności między mapą ewidencyjną i częścią opisową zarówno w zakresie rodzajów użytków gruntowych jak i klasami gruntów. System te rozbieżności generuje w postaci raportu zwanego „Synchronizacja klaso użytków”. Usunięcie części z nich wymaga kontroli terenowej stanu faktycznego dokonanej przez klasyfikatora. e. Dane ewidencyjne będą modernizowane w trybie art. 24a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. Prace winny być zaplanowane i wykonywane tak, aby Zamawiający miał czas na wypełnianie wymogów formalnych określonych we wskazanym wyżej artykule 24a ustawy. f. Obowiązujący układ współrzędnych płaskich na terenie powiatu pszczyńskiego – 2000/18. 5. Zestawienie prac do wykonania w ramach zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do siwz/umowy Warunki Techniczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 09 kwietnia 2019 do godz. 10:00. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110 z późn zm.). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007 w terminie zgodnym z pkt 1. UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. UWAGA: Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Wadium musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej powinno być wystawione (wymieniać nazwy) na wszystkie podmioty działające wspólnie lub może być wystawiona tylko na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że ten podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. Gwarancja musi zawierać nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) ze wskazaniem jego (ich) siedziby oraz okoliczności zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust.4a i ust. 5 Ustawy PZP, które będą dotyczyć Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 6. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie. Dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wycena nieruchomości w 2024 r. - edycja II
Dodano: 2024-04-19 - Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2024 r. - Rejon I i Rejon IV
Dodano: 2024-04-16 - Wykonanie czynności mających na celu przygotowanie nieruchomości do sprzedaży oraz zorganizowanie i przeprowadzenie przetargów na sprzedaż nieruchomości położonych w Krzepicach a objętych KSSE
Dodano: 2024-03-26 - „Geodezyjne wydzielenie działek zajętych pod drogi powiatowe oraz sporządzenie dokumentacji do regulacji stanu prawnego na rzecz Powiatu Częstochowskiego – 6 części”
Dodano: 2024-03-01 - Wyceny nieruchomości niezabudowanych
Dodano: 2023-12-21 - Wyceny nieruchomości - 3 części
Dodano: 2023-12-13 - Zadanie A: „Wykonanie operatów szacunkowych”, Zadanie B: „Sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej lokali i budynków".
Dodano: 2023-10-19 - Wyceny nieruchomości w celu określenia opłaty adiacenckiej - 2 części
Dodano: 2023-10-03 - Wyceny nieruchomości - 5 części
Dodano: 2023-08-10 - Wyceny nieruchomości – aktualizacje opłat, opłata adiacencka
Dodano: 2023-05-11