Przetargi.pl
Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Barlinek

Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74320 Barlinek, ul. Szpitalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 462 502 , fax. 957 462 502
  • Data zamieszczenia: 2019-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 10
    74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 462 502, fax. 957 462 502
    REGON: 30455600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Barlinek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Barlinek Sp. z o.o.w szacunkowej ilości 60.000,00 kg za okres 12 miesięcy. Wykonawca gwarantuje wstępną dezynfekcję pościeli i bielizny z oddziału położniczo- ginekologicznego oraz bloku operacyjnego w siedzibie Zamawiającego po zabezpieczeniu środka dezynfekcyjnego przez Wykonawcę zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień: a. 98310000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho b. 98311000-6 usługi odbierania prania c. 98315000-4 usługi prasowania 4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 7) Miejsce realizacji: Szpital Barlinek sp. z o.o. 74-320 Barlinek ul. Szpitalna 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaświadczenie potwierdzające spełnianie określonych norm zapewnienia jakości: 1.Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, tj. potwierdzający, że procesy wykonywanych usług będących przedmiotem zamówienia przebiegają zgodnie z normami ISO 9001 lub normą równoważną. Przez normę równoważną Zamawiający rozumie normę zachowującą standardy na poziomie nie gorszym niż wynikające z norm ISO 9001 ze względu na przedmiot zamówienia dotyczące w szczególności wymogów materiałowych, jakościowych, technologicznych. - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców; 2. Aktualne zaświadczenie (opinię) Państwowej Inspekcji Sanitarnej właściwej dla miejsca wykonania usługi prania zgłoszonej do wykonania usługi, potwierdzające, iż pralnia spełnia wymogi sanitarne, w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej oraz kuchennej. - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców. 3. Aktualne zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej właściwej terenowo dla pralni zgłoszonej do wykonania usługi o spełnieniu warunków sanitarnych środków transportu zewnętrznego będących w posiadaniu Wykonawcy - samochodów dopuszczonych do transportu czystej i brudnej bielizny szpitalnej oraz kuchennej. - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach