Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-310 Rzeszów, ul. Wierzbowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 672 030 , fax. 178 672 037
- Data zamieszczenia: 2021-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
ul. Wierzbowa 14
35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 672 030, fax. 178 672 037
REGON: 29111500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rckk.rzeszow.pl/o-nas/zamowienia-publiczne--aktualne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe usługi informatyczne ( tj. opieki informatycznej oprogramowania, wsparcia serwisowego, przedłużenie gwarancji ) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi informatyczne (tj. opieki informatycznej oprogramowania, wsparcia serwisowego, przedłużenie gwarancji) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie z podziałem na zadania : Zadanie nr 1 – Opieka informatyczna nad systemem wysokiej niezawodności MIMIX Professional. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zadanie 2 - Serwis/wsparcie serwisowe dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zadanie 3- Opieka informatyczna oprogramowania „OPTICO”/”AnalizyPRO” produkcji BMM Sp. z o.o. funkcjonującego w RCKiK Rzeszów (wraz z niezbędnym do jego pracy oprogramowaniem bazodanowym) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Zadanie 4 - Przedłużenie gwarancji na urządzenie/serwis/wsparcie serwisowe producenta dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu wraz z oprogramowaniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Zadanie 5 - Przedłużenie wsparcia serwisowego, przedłużenie gwarancji, subskrypcji dla urządzeń dostępowych Fortinet (FortiAP, FortiGate, FortiWiFi, FortiAnalyzer, Forti Manager) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zadanie 6 - Opieka informatyczna nad środowiskiem IT Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zadanie 7 - przedłużenia gwarancji/serwisu/wsparcia serwisowego producenta dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu i oprogramowania (tj. serwery IBM, biblioteki taśmowe, przełączniki, oprogramowanie do wirtualizacji) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Zapewnienie usług wsparcia technicznego i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie’’
Dodano: 2023-03-27 - Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia w Warszawie Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie
Dodano: 2020-11-24 - Zakup rocznego wsparcia ProSupport Plus dla macierzy Dell EMC.
Dodano: 2020-10-09 - Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie
Dodano: 2020-10-01 - Zakup usługi rocznego wsparcia technicznego (supportu), zapewnienie dostępu do aktualizacji oprogramowania wraz z udzieleniem właściwych licencji, dla urządzeń firewall Check Point 12600 (2 szt.) i Checkpoint 1180 (4 szt.) dostarczonych w ramach projektu e-PRz.Zakup rocznego wsparcia ProSupport Plus dla macierzy Dell EMC.
Dodano: 2020-08-27 - Zakup usługi rocznego wsparcia technicznego (supportu), zapewnienie dostępu do aktualizacji oprogramowania wraz z udzieleniem właściwych licencji, dla urządzeń firewall Check Point 12600 (2 szt.) i Checkpoint 1180 (4 szt.) dostarczonych w ramach projektu e-PRz.Zakup rocznego wsparcia ProSupport Plus dla macierzy Dell EMC.
Dodano: 2020-08-13 - Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemu informatycznego w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie
Dodano: 2020-07-27 - Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie
Dodano: 2020-02-07 - Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie
Dodano: 2019-12-09 - „ Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie
Dodano: 2019-10-11