Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 99400 Łowicz, ul. Ułańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8375368 w. 250 , fax. 468 375 991
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Ułańska 28
    99400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8375368 w. 250, fax. 468 375 991
    REGON: 75007966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pralniczej bielizny i odzieży szpitalnej zgodnie z wymogami sanitarno- epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania, w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz zgodnie technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach ochrony zdrowia. Wykonanie usługi obejmuje: - pranie bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej personelu medycznego, w tym: dezynfekcję, pranie, płukanie, suszenie, maglowanie, prasowanie, bieżącą naprawę, segregację i pakowanie bielizny oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego, - pranie odzieży roboczej personelu technicznego. 2. Usługi wykonywane będą w pomieszczeniach oraz przy użyciu środków transportu, maszyn i środków piorących Wykonawcy. 3. Usługa prania bielizny szpitalnej w szczególności obejmuje: - odbiór brudnej bielizny z punktu obrotu bielizną Zamawiającego w ZOZ Łowicz ul. Ułańska 28 oraz z Oddziału Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie; - transport bielizny do pralni; - pranie dezynfekcyjne, wybielanie, suszenie, prasowanie, maglowanie, naprawę, sortowanie i segregowanie, pakowanie oraz czyszczenie chemiczne; - dostarczenie czystej bielizny do punktu obrotu bielizną Zamawiającego w ZOZ Łowicz ul. Ułańska 28 oraz do Oddziału Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie. 4. Maksymalna ilość prania w okresie 18 m-cy wynosi 90.000 kg. Miesięczne ilości prania wynoszą średnio ok. 5.000 kg. Ilość bielizny jest uwarunkowana liczbą hospitalizowanych pacjentów. Nie zobowiązuje to Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonane zamówienie. Do obciążenia będzie liczony każdy pełny według zaokrąglenia w dół 1kg prania czystego (wypranego), suchego. Bielizna zostanie protokolarnie opisana w chwili rozpoczęcia wykonywania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej miejsca wykonywania oferowanej usługi. 6. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od zawarcia umowy dostarczył Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia, który będzie na bieżąco aktualizowany. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę usług wchodzących w skład kompleksowych usług pralniczych. Wykonawca może powierzyć podwykonawcy usługi transportowe, przekazywanie i odbieranie asortymentu do prania. 9. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informacje te Wykonawca składa w oświadczeniu znajdującym się w druku oferty (załącznik nr 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 4.900,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A II o Łowicz 51124018191111000010887158. Uwaga! Pieniądze muszą znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej na moment otwarcia ofert z zaznaczeniem: wadium – przetarg nieograniczony na świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla ZOZ w Łowiczu”, kserokopia dokumentu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. 2. w poręczeniach bankowych w postaci oryginału dokumentu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym). 3. gwarancjach bankowych (w postaci oryginałów dokumentów), 4. gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginałów dokumentów), 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 , poz. 1158, z późn. zm.) w postaci oryginałów dokumentów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 1.2 w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 1.2 oraz jej podpisem. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zwraca uwagę na możliwość zastosowania na każdym etapie postępowania art. 22d ust. 2 i art. 26 ust. 2f Ustawy- Pzp. 5. Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach