Przetargi.pl
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Tworóg i jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat, tj. od 01.02.2019 – 31.01.2023.”

Urząd Gminy w Tworogu ogłasza przetarg

  • Adres: 42690 Tworóg, ul. Zamkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 857 493 , fax. 322 857 414
  • Data zamieszczenia: 2018-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tworogu
    ul. Zamkowa 16
    42690 Tworóg, woj. śląskie
    tel. 322 857 493, fax. 322 857 414
    REGON: 54522500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugtworog.rekord.com.pl/?js=1

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Tworóg i jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat, tj. od 01.02.2019 – 31.01.2023.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa p n.: Obsługa bankowa Gminy Tworóg oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat tj. od 01.02.2019 do 31.01.2023. Szczegółowe wymagania dotyczące usługi: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Tworóg i jej jednostek organizacyjnych obejmuje: 1. Bieżąca obsługa bankowa: a) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego w złotych polskich dla budżetu Gminy b) otwarcie i prowadzenie podstawowych rachunków w złotych polskich dla gminnych jednostek organizacyjnych c) innych rachunków budżetu Gminy Tworóg i jej jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. takich jak: rachunek wydatków, rachunek dochodów, rachunki otwarte na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych środkami UE, rachunki zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunek wadiów i innych wynikających z przepisów prawa; d) realizacja lokat terminowych, na zlecenie Gminy Tworóg e) Uruchomienie linii kredytowej w rachunku bieżącym Gminy Tworóg. Procentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę banku, 2. Bankowość elektroniczna, obejmującą w szczególności: - stałą obserwację obrotów i stanów środków na rachunkach bieżących oraz rachunkach pomocniczych, - możliwość dokonywania operacji bankowych z siedziby urzędu oraz jednostek budżetowych, - dostęp do usług i produktów bankowości transakcyjnej: płatności masowe 3. Realizacja zleceń płatniczych w formie elektronicznej nie później niż następnego dnia roboczego 4. Przechowywanie depozytów 5. Przyjmowanie środków pozostających na koniec dnia na rachunku podstawowym budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych na lokaty jednodniowe oraz weekendowe. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach krótkoterminowych obliczone w oparciu o stawkę WIBID dla złotowych depozytów międzybankowych pomniejszoną o stałą marże banku:- dla lokat jednodniowych i weekendowych przyjmuje się stopę referencyjną WIBID 6. Możliwość otwierania w trakcie trwania umowy rachunków pomocniczych na wniosek gminy oraz jej jednostek organizacyjnych. 7. Codziennego udostępniania wszystkich wyciągów bankowych w formie elektronicznej Zamawiającemu. Wymagania Zamawiającego: a) Wykonawca musi dysponować siedzibą centrali, oddziału, filii na terenie miejscowości Tworóg lub po podpisaniu umowy na obsługę bankową Gminy Tworóg uruchomić taką siedzibę, oddział, filię najpóźniej w ciągu 1 miesiąca od daty podpisania umowy. Wykonawca musi dysponować wrzutnią nocną (skarbiec nocny) w miejscowości Tworóg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odrębny załącznik nr 1 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności, o którym mowa w art.36 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe bądź inne wymagane właściwymi przepisami prawa zezwolenia lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę oświadczenia, o których mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (za wyjątkiem oświadczenia stanowiącego załącznika nr 3 i 4 do SIWZ, które muszą zostać złożone w formie oryginału), należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach