Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków będących własnością Gminy Siedlce

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Asłanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 256 323 630
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 256 323 630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków będących własnością Gminy Siedlce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) wynosząca 4 014 786 kWh, w tym dla punktów poboru o mocy umownej do 110 kWh/h oraz powyżej 110 kWh/h zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ, do obiektów Zamawiającego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r. 2. Gaz grupy E, przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa, powinien być dostarczony całodobowo do punktów zdawczo - odbiorczych wymienionych w Załączniku nr 6 do SIWZ, którym jest zespół urządzeń gazowych służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącą własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów, jakości obsługi Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego. 4. Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego po dokonaniu pomiaru na wyjściu z gazomierza. 5. Wielkość poboru gazu szacuje się na 4 014 786 kWh w ciągu 24 miesięcy dla obiektów wymienionych w Załączniku nr 6 do SIWZ. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo gazowe przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania paliwa gazowego i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie gazu ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić ilości, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości. W toku realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionego paliwa gazowego, w zakresie do ± 20% względem ilości określonej w Załączniku nr 6 do SIWZ. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. Zwiększenie ilości zakupionego paliwa gazowego i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw paliwa gazowego o 20% ilości zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru gazu oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę paliwa gazowego do punktu opisanego w Załączniku nr 6 do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 6. Rozliczenia za dystrybucję paliwa gazowego odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowego. 7. Adresy punktów poboru, grupy taryfowe, dane o umowach, zużycie oraz inne niezbędne informacje zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Zamawiający na wszystkie punkty pobory obecnie ma podpisane umowy z firmą Fortum Marketing and Sales Polska SA. ul. Heweliusza 9, 80-890 Gdańsk. Zamawiający w dniu 24.07.2018r. zgodnie z zapisami OWU złożył oświadczenia o braku zgody na automatyczne przedłużenie umów sprzedaży paliwa gazowego. Obecnie zawarte umowy obowiązują do 31.12.2018 r. 9. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliw gazowych, zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) w zakresie świadczenia i korzystania z usług dystrybucji paliwa gazowego oraz skutecznego rozwiązania (wypowiedzenia) obowiązującej umowy. 10. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012r. Nr 1059 ze zm.) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (tj.- Dz. U. z 2014 r. poz. 1695). Wykaz miejsc odbioru paliwa gazowego L.p. Nazwa odbiorcy Adres odbiorcy Numer indentyfikacyjny punktu wyjścia 1 Zespół Oświatowo - Wychowawczy w Białkach Białki 95, 08-110 Siedlce 2361460105 2 Zespół Oświatowo - Wychowawczy w Białkach Białki 95, 08-110 Siedlce 9131010977 3 Zespół Oświatowo - Wychowawczy w Białkach Białki 95, 08-110 Siedlce 118560903 4 Zespół Oświatowy w Golicach Golice 2, 08-100 Siedlce 7385860658 5 Zespół Oświatowy w Nowych Iganiach Iganie Nowe ul. Siedlecka 113, 08-103 Siedlce 4343930059 6 Zespół Oświatowy w Nowych Iganiach Iganie Nowe ul. Siedlecka 113, 08-103 Siedlce 5535101184 7 Zespół Oświatowy w Pruszynie Dolina Liwca 46, 08-110 Pruszyn 8231840623 nowy PPE ID PL0031927664 8 Zespół Oświatowy im, Jana Pawła II w Stoku Lackim Stok Lacki ul. Siedlecka 113, 08-110 Siedlce 5535101825 9 Zespół Oświatowy im, Jana Pawła II w Stoku Lackim Stok Lacki ul. Siedlecka 113, 08-110 Siedlce 5535101067 10 Zespół Oświatowo-Wychowawczy w Strzale Chodów ul. Sokołowska 1, 08-110 Siedlce 5535101643 12 Gmina Siedlce (Ośrodek Zdrowia w Pruszynie) Pruszyn ul. Dolina Liwca 61, 08-110 Pruszyn 2001130225 12 Gmina Siedlce (Świetlica w Starym Opolu) Stare Opole ul. Wiśniowa 7, 08-110 Siedlce 1359621974 13 Gmina Siedlce (Świetlica w Białkach) Białki ul. Diamentowa 81 , 08-110 Siedlce 2965111060 14 Gmina Siedlce (Świetlica w Błogoszcz) Błogoszcz ul. Siedlecka 39, 08-110 Siedlce 7597821951 15 Gmina Siedlce (Świetlica w Grabianowie) Grabianów ul. Wrzosowa 101, 08-110 Siedlce 7248846911 16 Gmina Siedlce (Świetlica w Strzale) Chodów ul. Sokołowska 2, 08-110 Siedlce 2018451673 17 Gminny Ośrodek Kultury w Siedlcach z/s w Chodowie (Chodów, Sokołowska 75) Chodów ul. Sokołowska 75, 08-110 Siedlce 483420933 18 Gmina Siedlce (Świetlica w Stoku Lackim) Stok Lacki ul. Pałacowa 60, 08-110 Siedlce 2028000450 19 Gmina Siedlce (Świetlica w Pruszynku) Pruszynek 6, 08-110 Siedlce 1931730749 20 Gmina Siedlce (Świetlica w Nowym Opolu) Nowe Opole ul. Spacerowa 1, 08-110 Siedlce 7764950087 21 Gmina Siedlce (Świetlica w Golicach) Golice 127 , 08-110 Siedlce 947158 22 Gmina Siedlce (Świetlica w Żaboklikach) Żabokliki ul. Korczewska 46, 08-110 Siedlce 9846031528 Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09123000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Zamawiający określa wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce, nr 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: „Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków będących własnością Gminy Siedlce”. 6. Termin wniesienia wadium upływa dnia 22.11.2018 r. o godz. 09:30. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. 9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi iż posiada: a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliw gazowych, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub podpisaną aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego - w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub oświadczenie, że posiada podpisaną aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego - w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty aktualne na dzień składania ofert: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3. 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2. Zamawiający informuje, że stosownie do art. 24 ust. 11 Ustawy, wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – Załącznik nr 4. do SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.7.SIWZ składa każdy z wykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby -warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z art. 22a ust. 2 Ustawy, wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 Ustawy wraz z ofertą składa zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto – załącznik nr 1 i 1a do oferty 2) Wypełnione i podpisane załączniki nr 2, nr 3 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach