Przetargi.pl
„KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 21 W MYSZKOWIE, KTÓREGO ADMINISTRATOREM JEST POWIATOWY URZĄD PRACY W MYSZKOWIE”

Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42300 Myszków, ul. Partyzantów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 135 020 , fax. 343 134 699
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
    ul. Partyzantów 21
    42300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 343 135 020, fax. 343 134 699
    REGON: 15152652900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 21 W MYSZKOWIE, KTÓREGO ADMINISTRATOREM JEST POWIATOWY URZĄD PRACY W MYSZKOWIE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa: - sprzedaż energii elektrycznej zgodnie z zapisami SIWZ. Kompleksowa dostawa energii i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej realizowana będzie na podstawie umowy, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy Prawo Energetyczne. DANE PŁATNIKA Szacowane zużycie energii elektrycznej w kWh w okresie 24 miesięcy Lp. ADRES PUNKTU POBORU MIEJSCOWOŚĆ KOD NAZWA OBIEKTU trayfa NR LICZNIKA NIP NAZWA PŁATNIKA ADRES KOD MIEJSCOWOŚĆ 1 ul. Partyzantów 21 Myszków 42-300 Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie C11 523-0009660 577-17-44-356 Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie ul. Partyzantów 21 42-300 Myszków 97 113 kWh 2 ul. Partyzantów 21 Myszków 42-300 Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie C11 523-0009614 577-17-44-356 Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie ul. Partyzantów 21 42-300 Myszków 94 625 kWh 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Zamawiającego: 1) kompleksowa sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w planowanej ilości około 97 113 kWh w okresie od dnia 01 stycznia 2019r. do 31 grudnia 2020r. dla Powiatowego Urzędu Pracy w Myszkowie 2) kompleksowa sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w planowanej ilości około 94 625 kWh w okresie od dnia 01 stycznia 2019r. do 31 grudnia 2020r. dla pozostałych jednostek znajdujących się w budynku przy ul. Partyzantów 21 w Myszkowie dla punktów poboru energii elektrycznej zgodnie ze specyfikacją zawartą w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Deklarowane w Załączniku nr 1 do SIWZ zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Cena ta nie stanowi wynagrodzenia Wykonawcy, lecz służy do porównania złożonych ofert. Rozliczenie za energię elektryczną odbywać się będzie w okresach miesięcznych, na podstawie wystawionych faktur, na których wyszczególnione będą opłaty z tytułu sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, na podstawie wskazań układu pomiarowego z zastosowaniem cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym. W przypadku zmiany cen energii wymaga to wcześniejszego zawiadomienia. 3. Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną na potrzeby własne jako odbiorca końcowy. 4. Charakterystyka obiektu: 1) budynek, którego administratorem jest Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie ma powierzchnię użytkową około 6249 m2 2) budynek funkcjonuje w godzinach od 7.00 do 22.00 w dniach od poniedziałku do piątku. Maksymalne obciążenie obiektu występować będzie w godzinach 7.00 do 18.00. 3) aktualne zużycie energii elektrycznej wynosi średnio około 3 942 – 4 046 kWh/ miesiąc dla każdego punktu pomiarowego. 5. Zamawiający jest zaliczany do IV grupy przyłączeniowej. 6. Moc przyłączeniowa wynosi 120 kW. 7. Miejscem dostarczania energii elektrycznej są końcówki w budynku. 8. Miejsce dostarczania energii elektrycznej jest jednocześnie granicą eksploatacji urządzeń oraz miejscem rozgraniczenia własności sieci elektroenergetycznych CNP Centrum Nakładania Powłok Leszek Rak 42-300 Myszków, ul. Partyzantów 21 i instalacji Zamawiającego. 9. Obecnie energia elektryczna jest dostarczana z przyłączy ze stacji CNP Centrum Nakładania Powłok Leszek Rak 42-300 Myszków, ul. Partyzantów 21 - o napięciu znamionowym 0,4 kV o mocy przyłączeniowej 120 kW. 10. Moc umowna wynosi 40 kW, przy założeniu: 1) moc umowna jest mocą czynną pobieraną lub wprowadzaną do sieci, jako wartość maksymalna ze średnich wartości tej mocy w okresie 15 minut, 2) współczynnik mocy tg φ ≤ 0,4. 11. Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii odbywa się po stronie 0,4 kV. 12. Aktualny układ pomiarowy składa się z następujących przyrządów pomiarowych: 1) licznik rozliczeniowy nr 523-0009660 – 1 szt. 2) licznik rozliczeniowy nr 523-0009614 – 1 szt. 13. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu dostawy i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie w taryfie C11. 14. Jednostrefowe rozliczanie zobowiązań (stałe ceny jednostkowe przez całą dobę) wynikających z tytułu zarówno sprzedaży, jak i dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie według układu pomiarowo – rozliczeniowego. 15. Wykonawca, po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu zamówienia, wystawi fakturę miesięczną, na której wyszczególnione będą opłaty z tytułu sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, na podstawie wskazań układu pomiarowego z zastosowaniem cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). 16. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym nie mogą być wyższe niż wynikające z aktualnej Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 17. Wspomniane opłaty z tytułu sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej będą wyłącznymi opłatami, jakie ponosić będzie Zamawiający. 18. Cena jednostkowa za energię elektryczną określone w formularzu cenowym nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem: 1) zmiany taryf opłat zatwierdzonych przez Prezesa URE. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej nie wymaga zmiany umowy, ale wymaga wcześniejszego zawiadomienia. Nowe ceny będą obowiązywać od daty wejścia w życie zmian prawnych powodujących zmianę ceny. 19. Wynagrodzenie należne Wykonawcy może ulec zmianie (art.142 ust.5 ustawy PZP) w następujących przypadkach: 1)zmiany stawki podatku akcyzowego lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, 2) zmiany stawki VAT lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w tym zakresie tj. dopuszcza się możliwość zmiany w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która będzie objęta fakturami wystawionymi w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT. 3) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. W tym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia, 4) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W tym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 20. Wykonawca zapewni, że wykona przedmiot zamówienia w sposób zgodny z obowiązującym prawem a w szczególności z następującymi aktami prawnymi: 1) Ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 755, z późn. zm.), 2) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007r. Nr 93, poz. 623, z poźn. zm.), 3) Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 2500). 21. Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania numeru telefonu, pod którym Zamawiający całodobowo będzie mógł zgłaszać przerwy w dostawie energii elektrycznej. 22. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o wyborze Sprzedawcy Energii Elektrycznej operatorowi systemu dystrybucyjnego. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV) 09.30.00.00-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00-9 Przesył energii elektrycznej 3.2 Podwykonawcy 1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – Formularz ofertowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę ich nazw (firm) podwykonawców, w tym celu należy wypełnić punkt 7 w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców. 4.1 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4.2 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne ważną w okresie wykonywania umowy lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem. W przypadku braku ww. dokumentów Wykonawca winien oświadczyć, iż posiada aktualną umowę lub promesę umowy z TAURON Polska Energia S.A., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej TAURON Polska Energia S.A. do punktów poboru Zamawiającego (oświadczenie znajduje się w treści Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1. Zawartość oferty stanowić będą wypełnione i podpisane niżej wymienione dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy– wg załącznika Nr 2 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany formularz cenowy do kalkulacji kosztów sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej - załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenia - (oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – załącznik Nr 3 do SIWZ. c) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeżeli dotyczy). d) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika, np. z umowy spółki cywilnej to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tą umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wykonawców. Powyższe nie ma zastosowania w sytuacji, kiedy oferta będzie podpisana przez wszystkich wykonawców. e) Zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik Nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) f) Wykonawcy składają wspólnie ofertę przy czym: - oświadczenia lub dokumenty powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie); - oświadczenia lub dokumenty dotyczące braku podstaw wykluczenia musza być złożone osobno przez każdego z Wykonawców. 2. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wynikającym z wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.25a ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach