Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
- Data zamieszczenia: 2017-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lublin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Gadżety promocyjne dla UM Lublin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin : 1.1. Zgniatarka do butelek i puszek – 100 szt., 1.2. Torba bawełniana – 300 szt., 1.3. Zestaw 4 ołówków zakończonych gumką w kartonowym etui - 1 000 zestawów (4 000 szt. ołówków), 1.4. Smycz na klucze – 2 000 szt., 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia udostępniony jest na stronie internetowej zamawiającego https://bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&fid=10110 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu wskazanego przez zamawiającego w zaproszeniu do licytacji elektronicznej, w wysokości: 300,00 PLN ( słownie: trzysta złotych); 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 ro utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 10, poz. 1158 z późn.zm.) . 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank PEKAO .A. nr konta 77 1240 1503 1111 0010 0125 3875, tytułem " Wadium: Gadżety promocyjne dla UM Lublin". Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument wadium należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych, Plac Litewski 1, pokój nr 7 przed terminem wskazanym przez zamawiającego w zaproszeniu do licytacji elektronicznej. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych; 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w termie, o którym mowa w pkt. 1 pomimo zaproszenia go do licytacji elektronicznej, nie zostanie do niej dopuszczony.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej- w przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających wspólny wniosek. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców- w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.3. pełnomocnictwo:3.1. do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3.2. do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1,2 winny być przedstawione formie oryginału. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt. 3 winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przed notariuszem.5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) winien być złożony w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej.6. W przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie oświadczenia z pkt. III winien złożyć każdy z wykonawców.7. Wniosek należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Inne dokumenty składające się na wniosek sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kubków termicznych
Dodano: 2024-02-27 - Dostawa koszulek zamawianych na potrzeby Sekcji Promocji i Rekrutacji
Dodano: 2023-11-29 - Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych zamawianych na potrzeby Sekcji Promocji i Rekrutacji
Dodano: 2023-07-26 - Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych zamawianych na potrzeby Sekcji Promocji i Rekrutacji
Dodano: 2023-06-29 - Sukcesywne wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjno – informacyjnych
Dodano: 2022-08-22 - Dostawa gadżetów promocyjnych oraz materiałów konferencyjnych z podziałem na części.
Dodano: 2021-01-28 - Wykonanie materiałów wspierających realizację procesu planistycznego na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” - przygotowanie publikacji informacyjnych, tj. 13 folderów o obszarach Natura 2000.
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa gadżetów promocyjnych oraz materiałów konferencyjnych z podziałem na części.
Dodano: 2020-10-29 - Dostawa promocyjnych nośników reklamowych oraz wyposażenia stoiska promocyjnego Województwa Lubelskiego w podziale na 2 części zamówienia.
Dodano: 2020-09-17 - Wykonanie materiałów wspierających realizację procesu planistycznego na potrzeby projektu POIS.02.04.00-00-0193/16 pn. „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000”.
Dodano: 2020-09-16