Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-532 Łódź, ks. I. J. Skorupki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
- Data zamieszczenia: 2019-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
ks. I. J. Skorupki 21
90-532 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
REGON: 00051418200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i skompletowanie dwóch wydań „Łódzkiej Tytki Seniora” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest druk, skompletowanie oraz dostarczenie do wyznaczonych miejsc dwóch wydań „Łódzkiej Tytki Seniora” – papierowej koperty wraz z materiałami informacyjnymi skierowanymi do najstarszych mieszkańców Łodzi na temat oferty Miasta na rzecz seniorów. Usługa obejmuje 2 wydania w nakładzie po 20 000 sztuk na każde wydanie (łącznie 40 000 sztuk) i polega na wydrukowaniu i dostarczeniu „Łódzkiej Tytki Seniora” w ilościach do miejsc wskazanych przez Zamawiającego Pierwsze wydanie będzie drukowane w miesiącu lutym 2019 r., drugie wydanie – w miesiącu czerwcu 2019 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów do sterylizacji i preparatów do myjni endoskopowej
Dodano: 2023-06-27 - Dostawa artykułów i sprzętu biurowego
Dodano: - Dostawa opakowań do sterylizacji oraz testów kontrolnych.
Dodano: 2020-04-28 - Druk i skompletowanie dwóch wydań "Łódzkiej Tytki Seniora”
Dodano: 2020-01-14 - Dostawa artykułów i sprzętu biurowego
Dodano: 2019-04-15 - Dostawa druków i etykiet dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
Dodano: 2019-03-05 - Dostawa materiałów na potrzeby sterylizacji: testy, opakowania, plazma
Dodano: 2019-01-21 - Druk i skompletowanie dwóch wydań „Łódzkiej Tytki Seniora”
Dodano: 2018-08-09 - Druk i skompletowanie "Łódzkiej Tytki Seniora" na okres lipiec - sierpień
Dodano: 2018-05-25 - Dostawa opakowan do sterylizacji oraz testów kontrolnych
Dodano: 2018-01-18