Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do pracowni, laboratoriów z podziałem na części w ramach projektu „Wsparcie szkolnictwa zawodowego w Powiecie Chojnickim – rozwój infrastruktury poprzez budowę, rozbudowę, przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania obiektów wraz z zakupem wyposażenia”. Część I: Oprogramowanie graficzne dla zawodu technik mechatronik Część II: Oprogramowanie edukacyjne dla zawodu technik mechatronik Część III: Oprogramowanie do symulacji dla zawodu technik mechatronik Część IV: Dostawa sprzętu komputerowego dla zawodu technik pojazdów samochodowych Część V: Dostawa sprzętu komputerowego dla zawodu technik elektronik i technik mechatronik Część VI: Dostawa sprzętu komputerowego dla zawodów medyczno-społecznych Część VII: Dostawa zestawu dron z kamerą

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 092351239
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do pracowni, laboratoriów z podziałem na części w ramach projektu „Wsparcie szkolnictwa zawodowego w Powiecie Chojnickim – rozwój infrastruktury poprzez budowę, rozbudowę, przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania obiektów wraz z zakupem wyposażenia”. Część I: Oprogramowanie graficzne dla zawodu technik mechatronik Część II: Oprogramowanie edukacyjne dla zawodu technik mechatronik Część III: Oprogramowanie do symulacji dla zawodu technik mechatronik Część IV: Dostawa sprzętu komputerowego dla zawodu technik pojazdów samochodowych Część V: Dostawa sprzętu komputerowego dla zawodu technik elektronik i technik mechatronik Część VI: Dostawa sprzętu komputerowego dla zawodów medyczno-społecznych Część VII: Dostawa zestawu dron z kamerą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni laboratoriów z podziałem na części w ramach projektu „Wsparcie szkolnictwa zawodowego w Powiecie Chojnickim – rozwój infrastruktury poprzez budowę, rozbudowę, przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania obiektów wraz z zakupem wyposażenia”: Część I: Oprogramowanie graficzne dla zawodu technik mechatronik Część II: Oprogramowanie edukacyjne dla zawodu technik mechatronik Część III: Oprogramowanie do symulacji dla zawodu technik mechatronik Część IV: Dostawa sprzętu komputerowego dla zawodu technik pojazdów samochodowych Część V: Dostawa sprzętu komputerowego dla zawodu technik elektronik i technik mechatronik Część VI: Dostawa sprzętu komputerowego dla zawodów medyczno-społecznych Część VII: Dostawa zestawu dron z kamerą Umowa nr RPPM.04.01.00-22-0009/16-00 o dofinansowanie projektu „Wsparcie szkolnictwa zawodowego w powiecie chojnickim – rozwój infrastruktury poprzez budowę, rozbudowę, przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania obiektów wraz z zakupem wyposażenia” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020), Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale C SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, załączniku do SIWZ: SZCZEGÓŁOWE OPISY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umowy. Część I: Oprogramowanie graficzne dla zawodu technik mechatronik Oprogramowanie do projektowania graficznego - 1 komplet Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do SIWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część II: Oprogramowanie edukacyjne dla zawodu technik mechatronik 1. Oprogramowanie typu CAD/CAM w wersji edukacyjnej – 1 komplet 2. Oprogramowanie typu CAM w wersji edukacyjnej – 1 komplet Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do SIWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część III: Oprogramowanie do symulacji dla zawodu technik mechatronik 1. Oprogramowanie do symulacji i wirtualizacji procesów produkcyjnych – 1 sztuka 2. Oprogramowanie do symulacji układów elektronicznych – 1 komplet Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do SIWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część IV: Dostawa sprzętu komputerowego dla zawodu technik pojazdów samochodowych 1. Zestaw komputerowy z drukarką i projektorem – 4 komplety 2. Pracownia komputerowa na 15 komputerów – 1 komplet Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do SIWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część V: Dostawa sprzętu komputerowego dla zawodu technik elektronik i technik mechatronik 1. Skaner 3D – 1 sztuka 2. Drukarka 3D – 1 sztuka 3. Drukarka laserowa mono A3 – 2 sztuki 4. Projektor multimedialny – 5 sztuk 5. Laptop – 6 sztuk 6. Zestaw komputer z monitorem – 33 komplety 7. Przełącznik monitora i klawiatury (D-Sub, USB) – 16 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do SIWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część VI: Dostawa sprzętu komputerowego dla zawodów medyczno-społecznych 1. Drukarka – 1 sztuka 2. Projektor z uchwytem i ekranem – 1 komplet 3. Laptop – 4 sztuki 4. Projektor z uchwytem i ekranem – 1 zestaw 5. Drukarka – 1 sztuka 6. Laptop – 4 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do SIWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część VII: Dostawa zestawu dron z kamerą 1. Dron – 2 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do SIWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz oraz załączniku do SIWZ SZCZEGÓŁOWE OPISY ZAMÓWIENIA. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48931000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część 2: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) Część 3: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) Część 4: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Część 5: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) Część 6: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP ( t. j. Dz.U 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Więcbork nr 45 8162 0003 0019 0004 2000 0120 (DECYDUJE DATA I GODZINA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE ZAMAWIAJĄCEGO). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Uwaga: wadium należy wnieść osobno na każdą część zamówienia tj. osobne przelewy na poszczególne części, osobne gwarancje na poszczególne części zamówienia. W tytule przelewu należy wpisać: ID.272.34.2017 Część nr …. (WPISAĆ ODPOWIEDNI NUMER CZĘŚĆI, NA KTÓRĄ JEST WPŁACANE WADIUM ). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 2 dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale również osobno dla każdej części zamówienia. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a, art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy / jeżeli dotyczy/ 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a w/w ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 w/w ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 5) dokładne określenie przedmiotu postępowania, 6) kwotę zobowiązania, 7) termin ważności, 8) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego „wygaśnięciu.” 14. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. B do SIWZ. 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale B Siwz , załącznik nr 1. 3) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a) Formularz cenowy osobno dla części, na którą składana jest oferta. b) dowód wniesienia wadium; w przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału dokumentu, c) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 3 do oferty jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach