Gmina Zawiercie ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
- Data zamieszczenia: 2020-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
ul. Leśna 2
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
REGON: 51596800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa wielkoformatowego skanera i plotera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wielkoformatowego skanera i plotera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą i na dzień złożenia oferty muszą być w stałej ofercie producenta. Sprzęt musi być nieużywany i sprzedany poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek Polski. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji poza producentem w dostarczony sprzęt przed dostawą do Zamawiającego. 3. W skład zamówienia wchodzi następujący sprzęt wraz z oprogramowaniem: Nazwa komponentu - Parametry/wymagania minimalne: Serwer druku i skanowania - Serwer druku i skanowania musi posiadać niezbędne parametry umożliwiające pracę systemu skanująco-drukującego, również w sieci (LAN – rj45) dla min. 10 użytkowników. Dysk min. 250 GB Obsługiwane systemy: min.Windows 7/8;8.1/10; Server 2012/ R2 (64 bit)/Server 2016 i nowsze Linux Obsługiwane formaty min.: PDF, TIFF, JPG. Skaner: Interface użytkownika - Panel dotykowy min. 10 cali LCD; Max. Grubość skanowanego dokumentu - Min. 5,0 mm; Szybkość skanowania - Mono: 600 dpi: min.75 mm/s; 200 dpi min. 155 mm/s. Kolor: 600 dpi min.26 mm/s; 200 dpi: min. 40 mm/s. Rozdzielczość optyczna (dpi) -Min. 1200 dpi. Możliwość rozszerzenia: interpolacja liniowa od 100 do 9600dpi z dokładnością o 1dpi; Maksymalna szerokość skanowania- min.36 cali (914 mm); Minimalna szerokość skanowania -min. 6 cali (15cm); Maksymalna szerokość skanowanego dokumentu - min 38 cali (965 cm); Inne cechy skanera- Możliwość zapisania ustawień niestandardowych; Automatyczne wykrywanie rozmiaru papieru. Drukarka/ploter: Technologia druku - Atramentowa - wszystkie kolory w technologii pigmentowej; Jakość wydruku - min. 1200x1200 dpi Prędkość drukowania - Tryb standardowy: min. 2 strony na minutę (mono), min.1,2 str./min. (kolor) przy formacie A1; Liczba zbiorników z atramentem - min. 4; Liczba głowic drukujących - min. 1 szt.; Maks. szerokość papieru - min 914 mm (36 cali); Dokładność linii +/-0,1%; Ładowanie nośników - Z przodu urządzenia; Maksymalna średnica rolki nośnika - min 160 mm; Obsługa papieru - 1. Urządzenie w wersji dwu-rolkowej; 2. Możliwość drukowania na papierze o średnicy tuby 2” i 3” Ilość rolek podających nośnik w maszynie - min. 2 szt.; Długość papieru - Papier w rolce min 18m; Interfejs - 10/100/1000Base-TX, USB 3.0 (kompatybilny z 2.0) Komplet atramentów na wyposażeniu- Łączna, minimalna ilość atramentu - 1000 ml z uwzględnieniem każdego koloru potrzebnego do pracy urządzenia. Jeżeli urządzenie posiada wymienne głowice to wystarczająca ilość głowic do wykorzystania ww ilości atramentu; Wyposażenie: głowica drukująca, kaseta konserwacyjna, 3-calowy uchwyt tuby papieru, podstawa; Inne cechy skanera - Możliwość kopiowania Drukowanie bez marginesów, Wyłączenie automatycznego modułu cięcia, Kosz na wydruki. Gwarancja i serwis (dotyczy skanera i plotera): Min. 24 miesięczna gwarancja producenta, przy czym świadczenie gwarancyjne realizowane będzie w siedzibie Zamawiającego, a czas reakcji serwisu nastąpi nie później niż do końca następnego dnia roboczego. Naprawa zakupionego towaru ma być dokonana w terminie 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce, albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającym czas niezbędny do usunięcia usterki). Serwis powinien być świadczony w siedzibie Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania. W razie konieczności naprawy poza siedzibą Zamawiającego na czas naprawy będzie udostępniony sprzęt zastępczy nie gorszy niż zabrany do naprawy. Wszelkie koszty związane z naprawą, transportem od i do Zamawiającego oraz koszty związane z ewentualną wymianą sprzętu ponosi Wykonawca. Inne (dotyczy skanera i plotera): -. Urządzenie powinno być gotowe do pracy bez dodatkowych kosztów na miejscu u Zamawiającego. - Urządzenie powinno zawierać niezbędne oprogramowanie, wraz z licencjami, wymagane do poprawnej pracy - W cenie oferty wykonawca winien uwzględnić wszystkie niezbędne przeglądy serwisowe wymagane przez producenta urządzenia w okresie zaoferowanej gwarancji. Serwis w przypadku stwierdzonej awarii lub uszkodzenia obejmuje również bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na elementy nowe, a także wszelkie niezbędne materiały - Wykonawca dostarczy, wniesie i zainstaluje urządzenie w siedzibie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeprowadzi szkolenie pracowników w zakresie prawidłowej obsługi systemu w siedzibie Zamawiającego. 4. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Wszystkie opisane parametry wymagane są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności. 5. Okres gwarancji producenta świadczony u klienta na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesięcy na warunkach określonych w SIWZ oraz we wzorze umowy (wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ). Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub podmioty wskazane przez producenta gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XVI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 7. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji z tym zakresie. 8. Ponadto obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są również we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/G/53/23 Dostawa oraz instalacja urządzenia do druku 3D w technologii SLS, umożliwiające drukowanie z proszków polimerowych oraz kompozytowych o osnowie polimeru, wraz ze szkoleniem pracowników ”
Dodano: 2023-10-02 - Usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa drukarek
Dodano: 2021-01-25 - „Zakup i dostawa 57 „drukarek”/ 22 urządzeń wielofunkcyjnych” – w podziale na dwie części.
Dodano: 2021-01-14 - „Usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych”
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
Dodano: 2020-12-07 - „Zakup i dostawa 57 „drukarek”/ 22 urządzeń wielofunkcyjnych” – w podziale na dwie cześci.
Dodano: 2020-11-24 - Dostawa wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego przeznaczonego do kopiowania, skanowania i drukowania
Dodano: 2020-11-04 - „Zakup i dostawa 57 drukarek oraz 22 urządzeń wielofunkcyjnych”
Dodano: 2020-10-19 - Dostawa wyposażenia pracowni: drukarki 3D i skanera 3D w ramach projektu pn. „Pracownia elektroniczna na miarę czasów – modernizacja pracowni elektryczno-elektronicznej i pracowni informatyczno – elektronicznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach”
Dodano: 2020-09-09