Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2018-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 4 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3. Szczegóły dotyczące realizacji umowy znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ. Miejsce dostawy: Wydział Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 17, bud. A-1, pok. 251, 50-350 Wrocław. Klasyfikacja wg kodu CPV: 30213100-6, Okres gwarancji – 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Termin realizacji zamówienia wynosi: maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi składać się z: 1.1. dokumentu i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ ; 1.2. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 1.3. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); 1.4. pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy). Wypełnionego i podpisanego: załącznik nr 4 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych.
Dodano: 2023-10-25 - Dostawa komputerów i laptopów w ramach projektu Cyfrowy Powiat dla dwóch jednostek organizacyjnych Powiatu Lubańskiego
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa laptopów dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Politechniki Wrocławskiej – 2 ZADANIA
Dodano: 2023-09-26 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych.
Dodano: 2023-09-25 - Notebooki dla pracowników DSDiK
Dodano: 2023-05-26 - Zakup i dostawa sprzętu mobilnego - komputerów i rzutników - na potrzeby prowadzenia zajęć języka polskiego dla obywateli Ukrainy.
Dodano: 2023-04-20 - Zakup i dostawa sprzętu mobilnego - komputerów i rzutników - na potrzeby prowadzenia zajęć języka polskiego dla obywateli Ukrainy.
Dodano: 2023-03-27 - Zakup i dostawa 10 sztuk notebooków ekran 15 oraz 7 sztuk notebooków ekran 17 w ramach projektu grantowego „ Cyfrowa Gmina” .
Dodano: 2023-03-15 - Zakup i dostawa 10 sztuk notebooków ekran 15 oraz 7 sztuk notebooków ekran 17 w ramach projektu grantowego „ Cyfrowa Gmina” .
Dodano: 2023-03-15 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z dodatkowym oprogramowaniem w ramach projektu grantowego „ Cyfrowa Gmina” z możliwością składania ofert częściowych.
Dodano: 2023-02-21