Przetargi.pl
Część nr 1: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MŁOCHOWIE, GMINA NADARZYN Część nr 2: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NADARZYNIE, GMINA NADARZYN

Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-830 Nadarzyn, Mszczonowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 298 185, , fax. 227 298 175
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
    Mszczonowska 24
    05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 298 185, , fax. 227 298 175
    REGON: 1326919500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część nr 1: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MŁOCHOWIE, GMINA NADARZYN Część nr 2: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NADARZYNIE, GMINA NADARZYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MŁOCHOWIE, GMINA NADARZYN; Część nr 2: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NADARZYNIE, GMINA NADARZYN; 1) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in. zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie wyposażenia, posprzątanie pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu oraz wszelkie inne dodatkowe prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, 2) w ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie, 3) szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy: załącznik nr 1a – dla części nr 1 oraz załącznik nr 1b – dla części nr 2. 4) wszystkie meble powinny posiadać podkładki wykonane z silikonu, gumy, miękkiego plastiku bądź filcu uniemożliwiające zarysowanie nawierzchni podczas ich przesuwania, 5) przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji, nadto oznaczony znakiem CE - Conformité Europe (jeżeli grupa towarów wymaga takiego oznakowania), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa, spełniać wymagania sanitarne – zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu oryginały certyfikatów lub ich kopie poświadczone „za zgodność z oryginałem”, 6) ponadto wyposażenie przeznaczone do użytku przez dzieci, jeżeli nie podano inaczej musi spełniać wymogi podane poniżej: a. wszystkie blaty, przegrody, półki i płyty wierzchnie szaf wykonane z płyty MDF winny być obustronnie oklejonej laminatem oraz posiadać grubość min. 25 mm, natomiast wykonane z płyty laminowanej posiadać grubość min. 18 mm. Krawędzie blatów wykończone winny być drewnem lub PCV o gr. 2 mm w kolorze dostosowanym do kolorystyki blatu. Okucia i części metalowe powinny być na tyle zaokrąglone lub osłonięte, by nie groziły urazami podczas użytkowania; b. wszystkie stoły i krzesła powinny umożliwiać przyjęcie prawidłowej pozycji siedzącej oraz nie powinny powodować zagrożenia dla życia i zdrowia użytkowników; c. materiały pochodzenia chemicznego tj. barwniki, materiały lakiernicze, kleje, tworzywa sztuczne, a w tym okleiny inne mogą być stosowane na podstawie pozytywnego atestu na podstawie pozytywnego atestu jednostki uprawnionej; d. stosowane płyty drewnopochodne powinny odpowiadać klasie higieny min. E1 (płyty o niższej emisji formaldehydu); e. płyty stołów powinny być matowe, gładkie, odporne na uderzenia, wodę, tłuszcz; f. meble powinny posiadać atesty i certyfikaty zgodności z Polskimi Normami w tym: PN-EN51, 1729-1:2007 – Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych: wymiary funkcjonalne; PN-EN 1729-2:2007 – Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych: wymagania bezpieczeństwa i metody badań; g. urządzenia lub akcesoria przeznaczone do regulacji wysokości mebli lub elementów powinny zapewniać stabilne połączenia elementów oraz być bezpieczne w obsłudze, 7) wyposażenie biurowe, jeżeli nie podano inaczej musi spełniać wymogi podane poniżej: a. blaty, przegrody, półki i płyty wierzchnie szaf w gabinetach powinny być odporne na działanie wysokich temperatur (do 1800 C) oraz nie ulegać przebarwieniom pod wpływem działania takich substancji jak tusz, tłuszcze, soki kawa, słabe kwasy, środki czystości itp. b. wszystkie blaty, przegrody, półki i płyty wierzchnie szaf winny spełniać wymagania o których mowa w pkt 6 lit a); c. w meblach, w których przewidziano wysuwane szuflady, winne być wysuwane za pomocą prowadnic łożyskowych, 8) dostawa i montaż wyposażenia musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem, 9) całość dostarczonego wyposażenia winna być przed odbiorem złożona (zmontowana) i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem, 10) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji technicznej użytkownika, związanej z przedmiotem umowy oraz kluczy (2 szt. na każdy zamek) do przedmiotów posiadających zamknięcia oraz urządzeń wymagających kluczy do ich uruchomienia, 11) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych i towarzyszących dostawie. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru końcowego wyposażenia przez Zamawiającego, 12) niebezpieczeństwo utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy w czasie transportu spoczywa na Wykonawcy, 13) na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i 24-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu zdawczo -odbiorczego, 14) ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważne”. Jeżeli Wykonawca zamierza zaproponować produkt równoważny, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Wykonawca przedstawiając rozwiązania zamienne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 15) zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty /dowody/ bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie najwyżej oceniona każdy z Wykonawców składa oświadczenia i dokumenty w zakresie nie podlegania wykluczeniu i oświadczenia i dokumenty w zakresie spełniania warunku, który jego dotyczy. 3. Zawartość oferty - kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2) Wypełniony załącznik nr 1a, 1b do oferty - „formularze cenowe”; 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ; 4) stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru; 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a. oświadczenia złożone przez każdego z Wykonawców, sporządzone według wzoru stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, b. dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 6) w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków polega na zasobach innych podmiotów – zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia zasobów, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach