Przetargi.pl
Całodobowa obsługa portierni w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61875 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 618 543 988
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10
    61875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 618 543 988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ue.poznan.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa obsługa portierni w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa całoroczna obsługa portierni w budynku Collegium Linguisticum (SJO) przy ul. Taczaka 9, budynku C przy ul. Towarowej 53 i Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych (CEUE) przy ul. Towarowej 55 oraz portierni wjazdowej przy al. Niepodległości 10 – 12 (po jednym pracowniku na zmianie). Zamawiający wymaga, aby pracownicy realizujący zamówienie byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w całym zakresie czasowym, w jakim wykonują czynności u Zamawiającego.W celu weryfikacji realizacji wymogu, o którym mowa w pkt. 5.2 powyżej Wykonawca jest również zobowiązany do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca pod rygorem zastosowania przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte wykonanie zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu wyjaśnień dotyczących zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżącej po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osób inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania. Obowiązek zachowania poufności. Wykonawca oraz osoby, którymi się posługuje przy wykonaniu umowy mają obowiązek zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego i jego działalności pozyskanych w związku z wykonywaniem usługi albo przy okazji jej wykonywania. Za naruszenie obowiązku zachowania poufności przez Wykonawcę albo osoby którymi się posługuje przy wykonaniu umowy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność określoną w umowie. Naruszenie obowiązku poufności może polegać w szczególności na nie zachowaniu zasady dyskrecji poprzez przekazywanie na zewnątrz informacji nie stanowiących informacji publicznej, przeglądaniu dokumentów znajdujących się w obiektach Zamawiającego. Strony uzgadniają, że pracownicy Wykonawcy zatrudnieni do obsługi portierni Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu złożą na piśmie wg określonego wzoru oświadczenie wobec Zamawiającego o przestrzeganiu poufności w odniesieniu do wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego i jego działalności pozyskanych w związku z wykonywaniem usługi albo przy okazji jej wykonywania. Obowiązek zachowania tajemnicy spoczywa na Wykonawcy i jego pracownikach również po rozwiązaniu umowy albo jej wygaśnięciu i ma charakter bezterminowy. Wykonawca, który wykaże zatrudnienie, na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej jednej osoby bezrobotnej w celu przygotowania zawodowego, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy) zobowiązany będzie w termie 14 dni od dnia rozpoczęcia obowiązywania umowy do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie ww. osoby lub osób. W przypadku złożenia w ofercie deklaracji zatrudnienia określonej liczby osób bezrobotnych wykonawca będzie zobowiązany przestrzegać tego zobowiązania w toku realizacji zamówienia pod rygorem zastosowania przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte wykonanie zamówienia. W celu weryfikacji realizacji ww. zobowiązania Wykonawca będzie także zobowiązany do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia ww. osoby lub osób przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Na każde żądanie przez Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób, inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania (co do kategorii osób, co do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy). Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą świadczone przez pracowników: a) mających pełną zdolność do czynności prawnych, b) nieskazanych prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i przeciwko, którym nie toczy się postępowanie karne o takie przestępstwo, c) posiadających zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341120-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert – w wysokości: w wysokości: 17 400,00 zł (siedemnaście tysięcy czterysta złotych 00/100). Wadium można wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w trybie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert). Szczegółowa oferta cenowa za realizację zamówienia (formularz cenowy) – zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Dowód wpłacenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach