Przetargi.pl
„Budynek Urzędu ul. Marszałka Piłsudskiego 14 – dach”

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budynek Urzędu ul. Marszałka Piłsudskiego 14 – dach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Budynek Urzędu ul. Marszałka Piłsudskiego 14 – dach” Przedmiot zamówienia obejmuje remont i przebudowę budynku Urzędu Miasta w Trzebini przy ulicy Marszałka Piłsudskiego 14 w zakresie dachu i kominów oraz instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres robót budowlanych: 1. Budynek od strony południowej ( stary ): • Wymiana całej więźby dachowej, • Wymiana pokrycia dachowego, • Wymiana obróbek blacharskich, • Wymiana rur wentylacyjnych, • Wykonanie przebudowy kominów, • Uzupełnienie czapek betonowych na kominach, • Wymiana rynien i rur spustowych, • Wymiana instalacji odgromowej, • Zamontowanie śniegołapów dachowych, • Likwidacja dwóch wyłazów dachowych, • Montaż włazu dachowego 80/80, • Zabezpieczenie przeciwpożarowe elementów konstrukcyjnych dachu i pokrycia dachowego. 2. Budynek od strony północnej ( nowy ): • Wymiana pokrycia dachowego, • Wymiana obróbek blacharskich, • Wymiana rur wentylacyjnych, • Wykonanie przebudowy wszystkich kominów, • Wymiana rynien i rur spustowych, • Wymiana instalacji odgromowej, • Zamontowanie śniegołapów dachowych, • Montaż włazu dachowego 80/80, • Wymiana elementów wentylacji, • Zabezpieczenie przeciwpożarowe elementów konstrukcyjnych dachu i pokrycia dachowego. 3. Opracowanie projektu organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania wraz zabezpieczeniem terenu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: • projekt budowlany, • przedmiar • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszego zamówienia. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; c. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; d. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; e. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; f. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego. UWAGA:Nie przewiduje się wyłączenia obiektu z użytkowania podczas trwania prac remontowych ( praca w godzinach otwarcia Urzędu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. e) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). f) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piętro pok. nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach