Przetargi.pl
Budowa targowiska na płycie rynku w Janowie

Gmina Janów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-253 Janów, Częstochowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343278048 , fax. +48343278081
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów
    Częstochowska 1
    42-253 Janów, woj. śląskie
    tel. +48343278048, fax. +48343278081
    REGON: 151397948
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska na płycie rynku w Janowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa targowiska na płycie rynku w Janowie” w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie. Przedmiotem projektu jest zespół przestrzenny targowiska na płycie Rynku w Janowie, któremu nadano umowną nazwę „Kramy Janowskie”. Zaprojektowany układ kompozycji stanowić będzie zespół składający się z pergoli handlowej z zadaszeniami części stanowisk handlowych, altany ekspozycyjno – handlowej z toaletami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych oraz stanowisk służących sprzedaży bezpośrednio z samochodów z parkingu. W zakresie formy obiektów handlowych wprowadzony został od strony wschodniej zespół zadaszonych 14 modułów handlowych. Zaprojektowano kontynuację modułów również od strony północnej jako trakt posadzkowy. Łącznie od strony wschodniej zaproponowano dwa zespoły po siedem zadaszonych modułów z rozsunięciem na osi widokowej wschodniej . Zaprojektowano łącznie 14 modułów stoisk zadaszonych z sześcioma w altanie oraz 14 modułów niezadaszonych w paśmie posadzkowym pasażu północnego. Każde z miejsc przeznaczone na stanowisko handlowe będzie zapisane w rysunku posadzki dekorem – dekoracyjnym polem , na którym umieszczona będzie numeracja poszczególnego miejsca handlowego. Projekt obejmuje kompozycję przestrzenną umożliwiającą pozyskanie łącznie 34 jednostek handlowych : w tym: -14 stoisk zadaszonych w strukturze ażurowej pergoli : 14 modułów x 3,0mx 3,0m -5 stoisk obrzeżnych zadaszonych w altanie handlowej : 5 stoisk x ok.9,0m2 -1 centralne miejsce ekspozycyjne w altanie ok. 10,0m2 -14 stoisk otwartych :14 modułów x3,0m x 3,0m W zespole targowiska zaprojektowano łącznie 50 stanowisk postojowych w tym obsługi: -14 stanowisk z możliwością handlu bezpośrednio z samochodu z parkingu (strona północna) Na rzucie altany handlowej opartym na ośmioboku foremnym usytuowano również dwa ustępy : damski i męski z dostosowaniem każdego z nich dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do nawierzchni zaproponowano podziały modularne z kostki granitowej z wypełnieniem wyznaczonych pół modularnych z kostki betonowej z kolorystycznym akcentem w środku modułu. Jednocześnie wprowadzono panele fotowoltaiczne na południowych daszkach 2x 7 sztuk na strukturze wschodniej ,w układzie poziomym pojedyncze panele 200cm x 100cm po jednym na każdej z południowych połaci zadaszenia pergoli. Kąt nachylenia panela 30 stopni będzie taki sam jak dachu. Panel zamontowany będzie na osi symetrii daszku pokrytego gontem bitumicznym. Długość okapu poszczególnego daszku wynosić będzie 450 cm i pozostanie po zamontowaniu po ok.75 cm widocznego dachu z każdej ze stron. Zastosowane panele pozyskają energię ok. 4 KW i umożliwią oświetlenie modułów przewidzianych na stoiska handlowe tak w czasie funkcjonowania targu jak i w czasie wykorzystania rekreacyjnego. Dla każdego stanowiska handlowego pod zadaszeniem przewidziano zainstalowanie oświetlenie oraz gniazda wtykowego 230V. Oświetlenie za pomocą opraw kinkietowych, wyposażonych w źródła LED, w kształcie walca. Oświetlenie stanowisk handlowych pełniło będzie jednocześnie funkcję oświetlenia pasażu pieszego przed stanowiskami handlowymi. W ramach projektu przewiduje się montaż: ławek rekreacyjnych, koszy na śmieci, gazonów kwietnikowych, stojaków na rowery oraz 14 kpl. stołów i ław. Uwaga: Teren objęty zamierzeniem inwestycyjnym zawiera się w strefie obserwacji archeologicznych – rejonie występowania stanowisk archeologicznych i reliktów historycznych wyznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Janów. Prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym, po uzyskaniu pozwolenia na badania archeologiczne (w formie nadzoru). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Przekazane przez zamawiającego przedmiary robót stanowią jedynie opis przedmiotu zamówienia, są elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych, mają na celu ułatwić Wykonawcy sporządzenie oferty. Zadanie będzie współfinansowane w ramach operacji typu "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" poddziałanie "Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury" objętego PROW na lata 2014-2020 Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223314-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.09.2018r. do godz. 9.30. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy w Niegowie Oddział w Janowie nr 49 8591 0007 0330 0925 0228 0010 do chwili upływu terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 5, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 5.1 oraz 5a SIWZ; 3) wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 5.2 – 5.4 SIWZ; 4) dowód wpłaty wadium. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) – należy dołączyć w osobnej, odpowiednio oznaczonej kopercie. 5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) zawierające dane o których mowa w pkt 6.9 SIWZ – zgodnie z załącznikiem nr 7. Terminy składania innych dokumentów niż wymienione w punkcie 6.12 SIWZ: 1) dokumenty wymienione w punktach 6.2 do 6.8 i 6.10 SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia” (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126); 2) zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy kosztorysu („kosztorysu ofertowego”) opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej. Wyliczone w tych kosztorysach ceny poszczególnych elementów, jak również cena całkowita musi być zgodna z cenami przedstawionymi w ofercie przetargowej. Tak opracowane kosztorysy będą podstawą do rozliczania: „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego”, w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach