Gmina Fabianki ogłasza przetarg
- Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 517 210 , fax. 542 517 229
- Data zamieszczenia: 2021-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Fabianki
Fabianki 4
87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 517 210, fax. 542 517 229
REGON: 91086684400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: gm-fabianki.rbip.mojregion.info
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Włocławskiej i ulicach sąsiednich w Szpetalu Górnym” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kanalizacja sanitarna DN 200 mm z rur PVC-U litych typ SN8 zaprojektowana została jako grawitacyjna i ciśnieniowa. Przewiduje się wykonanie kanału sanitarnego grawitacyjnego o spadku zgodnym z naturalny spadkiem terenu w kierunku północno wschodnim-wschodnim od granic gminy. Część ulicy Włocławskiej posiada naturalny spadek w kierunku rzeki Wisły i będzie skanalizowana ciśnieniowo z wykorzystaniem rozproszonych pompowni przydomowych. Przewody sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej zaprojektowano z rur HDPE SDR11 Kanalizacja zlokalizowana jest w pasie drogowym ulicy Włocławskiej w ciągu komunikacyjnym - jezdni i poboczu. Przejścia poprzeczne przez wjazdy do posesji, zatoki komunikacji miejskiej, poprzecznie pod jezdnią ulicy Włocławskiej oraz inne odcinki usytuowane pod jezdnią ul. Włocławskiej zaprojektowano jako wykonane przewiertem sterowanym w rurach osłonowych. Uwagi dotyczące sieci: Jednolitość materiałowa – niedopuszczalne zastosowanie rur od jednego producenta a np. studzienek lub kształtek od innego. Atesty, certyfikaty i dopuszczenia na zastosowane materiały. Szacunkowe ilości kolektorów i przykanalików: - PCV - fi 200 – 1044,9 m - PCV - fi 160 – 687,9 m - PEHD - fi 75 - 20,1 m - PEHD - fi 50 - 160,4 m - PEHD - fi 40 - 85,3 m Zakres zadania przewiduje również między innymi: - rozebranie i odtworzenie istniejących nawierzchni (np. kostki chodnikowej), odtworzenie ewentualnie zniszczonych ogrodzeń, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego; - obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem geodezyjnego operatu powykonawczego i rejestracją w Starostwie Powiatowym. - wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie organizacji ruchu na czas trwania robót. oraz inne zawarte w siwz i jej załącznikach Klauzula społeczna: Zamawiający w niniejszym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, polegającą na konieczności zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące prace związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierskiej, obsługi geodezyjnej oraz administracyjnej). Rodzaj czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace to w szczególności: - roboty budowlane związane wykonaniem kanalizacji sanitarnej Zamawiający dokonał analizy przedmiotu zamówienia pod kątem dostępności dla osób niepełnosprawnych i ustalił, iż w przedmiotowym zamówieniu nie zachodzi potrzeba określania szczegółowych wymagań w tym zakresie. Uwaga: Przywołane w dokumentacji technicznej, kosztorysach, sst itd. nazwy producentów materiałów służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp., Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku gdy zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści siwz. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej siwz lub załącznikach do siwz norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej UG Fabianki gm-fabianki.rbip.mojregion.info specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępna na stronie internetowej jw. - przedmiar robót dostępny na stronie internetowej j.w. Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp., a cena nie może przekroczyć kwoty 1.479.015,17 zł netto pod warunkiem że wykonawca do wyceny przyjmie ceny, narzuty i zysk, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie robót pierwotnych. Ceny materiałów i sprzętu , które nie będą wynikać z wyceny robót zamówienia podstawowego - będą podlegały negocjacjom z Wykonawcą; (ceny te nie mogą przekroczyć średnich cen czynników produkcji SEKOCENBUD za poprzedni kwartał). Robotami tymi mogą być: przedłużenie odcinków sieci kanalizacji, wykonanie przyłączy (wraz z robotami towarzyszącymi i odtworzeniowymi). Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronna uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
Dodano: 2024-05-15 - Remont wybranych odcinków drogi publicznej kategorii powiatowej należącej do Powiatu Sępoleńskiego
Dodano: 2024-05-13 - Postępowanie na roboty budowlane na drugim piętrze w bud. C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Dodano: 2024-05-13 - Wymiana wykładzin podłogowych PCV
Dodano: 2024-05-10 - „Zagospodarowanie terenów w szkole Podstawowej nr 28 przy ul. Przy Skarpie 13 w Toruniu”.
Dodano: 2024-05-07 - Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na usługowy wraz z dobudową łącznika między budynkami i ich przebudową
Dodano: 2024-05-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i przebudowie budynku VII Liceum Ogólnokształcącego wraz z infrastrukturą przy ul. 11 listopada w Bydgoszczy
Dodano: 2024-05-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wybiegu dla psów przy ul. Kormoranów 84 w Bydgoszczy (Program BBO)
Dodano: 2024-05-02 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących „budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa budynku na CPR wraz z budową zewnętrznego agregatu prądotwórczego oraz wentylacyjnych, zewnętrznych instalacji energetycznych i telekomunikacyjnych, ul. Szubińska 4 w Bydgoszczy – etap II
Dodano: 2024-04-29