Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg
- Adres: 95040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
- Data zamieszczenia: 2018-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
ul. 11-go Listopada 65
95040 Koluszki, woj. łódzkie
tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
REGON: 59064836200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku socjalnego na terenie miasta Koluszki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 40 lokalami socjalnymi w Koluszkach. Inwestycja zlokalizowana jest na dz. nr ew. 1220/5,1220/6, 1220/7, 1220/8 obręb 5 m. Koluszki przy ul. Warszawskiej 124. Zakres rzeczowy obejmuje: a) Budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego, czterokondygnacyjnego z 40 lokalami socjalnymi. b) Budowę wewnętrznych i zewnętrznych instalacji sanitarnych: wody, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania. c) Wykonanie węzła cieplnego c. o / c. w. u. d) Wykonanie przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej. e) Budowę zewnętrznej i wewnętrznej instalacji elektrycznej. f) Budowę dojazdu, miejsc postojowych i dojść do budynku. g) Budowę ogrodzenia placyku gospodarczego i placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Projekt budowlano - wykonawczy (zagospodarowanie terenu, architektura) - Załącznik nr 8A do siwz b) Projekt budowlano – wykonawczy (konstrukcja) - Załącznik nr 8B do siwz c) Projekt budowlano – wykonawczy (instalacje sanitarne) - Załącznik nr 8C do siwz d) Projekt węzła cieplnego c. o / c. w. u. - Załącznik 8D do siwz e) Projekt budowlano – wykonawczy (przyłącza) - Załącznik nr 8E do siwz f) Projekt budowlano – wykonawczy (instalacje elektryczne) - Załącznik nr 8F do siwz g) Projekt budowlano – wykonawczy (dojazdy, chodniki, miejsca postojowe) - Załącznik nr 8G do siwz h) Projekt budowlano – wykonawczy (geotechniczny) - Załącznik nr 8H do siwz i) Przedmiar robót (branża budowlana) - Załącznik nr 9A do siwz j) Przedmiar robót (przyłącza, zewnętrzne instalacje sanitarne) - Załącznik nr 9B do siwz k) Przedmiar robót (wewnętrzne instalacje sanitarne) – Załącznik nr 9C l) Przedmiar robót (branża elektryczna) - Załącznik nr 9D do siwz m) Przedmiar robót (branża drogowa) - Załącznik nr 9E do siwz n) STWiOR (ogólna)Załącznik - nr 10A do siwz o) STWiOR (branża budowlana) - Załącznik nr 10B do siwz p) STWiOR (instalacje sanitarne) - Załącznik nr 10C do siwz q) STWiOR (przyłącza, instalacje) - Załącznik nr 10D do siwz r) STWiOR (instalacje elektryczne) - Załącznik nr 10E do siwz s) STWiOR (branża drogowa) - Załącznik nr 10F do siwz t) Opinia geotechniczna – załącznik nr 11 do siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. 2) Kosztorysy ofertowe uproszczone. 3) Potwierdzenie wniesienia wadium. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy ZSP w Kleszczowie
Dodano: 2024-03-04 - „Budowa krytej pływalni w Działoszynie”
Dodano: 2024-02-29 - Budowa budynków kancelarii leśnictwa Kamionacz oraz leśniczówki Mianów
Dodano: 2024-02-18 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa Klonowa
Dodano: 2024-02-02 - Budowa budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym
Dodano: 2024-01-29 - "Modernizacja systemu uzdatniania i dystrybucji wody na terenie gminy Oporów”
Dodano: 2024-01-16 - "Modernizacja systemu uzdatniania i dystrybucji wody na terenie gminy Oporów”
Dodano: 2023-11-23 - Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Chąśno
Dodano: 2023-11-01 - "Modernizacja systemu uzdatniania i dystrybucji wody na terenie gminy Oporów”
Dodano: 2023-10-23 - „Renowacja zbiorników wodnych w miejscowości Nędzerzew w okolicy zabytkowego parku podworskiego”
Dodano: 2023-09-17