Przetargi.pl
„Budowa budynku biurowego kancelarii wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu dz. nr ewid. 623, obr. Zieleniewo, gm. Bierzwnik”.

Nadleśnictwo Bierzwnik ogłasza przetarg

  • Adres: 73240 Bierzwnik, ul. Dworcowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 680 058 , fax. 957 680 121
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bierzwnik
    ul. Dworcowa 17
    73240 Bierzwnik, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 680 058, fax. 957 680 121
    REGON: 81053902500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bierzwnik.szczecin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka nie posiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku biurowego kancelarii wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu dz. nr ewid. 623, obr. Zieleniewo, gm. Bierzwnik”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest budowa budynku biurowego na potrzeby Nadleśnictwa Bierzwnik w ramach zabudowy siedliska gospodarstwa leśnego na działce nr ewid. 623, obr. Zieleniewo, gm. Bierzwnik. Obiekt parterowy, niepodpiwniczony, o pow. zabudowy 91,05 m2, wymiary budynku 8,72 m x 13,97 m, wys. 6,43 m, dach dwuspadowy, o kącie pochylenia 35 st. Budynek z dostępem dla osób niepełnosprawnych – podjazd oraz wyposażony w miejsca parkingowe także dla osób niepełnosprawnych. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana z okładziną drewnianą, dach w konstrukcji drewnianej kryty dachówkę ceramiczną. Budynek wyposażony w instalację wodociągową zasilaną ze studni głębinowej, z odprowadzaniem ścieków do zbiornika szczelnego na nieczystości, ogrzewaniem podłogowym zasilanym z pompy powietrznej oraz wyposażony w instalację elektryczna z sieci elektroenergetycznej, instalację odgromową, monitoringu i przyzywową a także zagospodarowanie terenu wraz ze zjazdem z drogi publicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213150-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: GBS Barlinek 84 8355 0009 0019 3539 2000 0001; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2018 r. poz. 110) 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 4.Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego, na jego pierwsze żądanie. 6.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniejsze niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie opłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczeniem rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 2.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu 3.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach