Przetargi.pl
§ 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Modernizacja Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki wraz z Oddziałem VII p. Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3673753 , fax. 034 3651756
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    ul. Bialska 104/118 104/118
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3673753, fax. 034 3651756
    REGON: 00128105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: -
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    § 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Modernizacja Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki wraz z Oddziałem VII p. Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Modernizacja Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki wraz z Oddziałem VII p. Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie. 2.Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim oraz wykonaniem robót budowlanych celem modernizacji Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki wraz z Oddziałem zlokalizowanym ma VII piętrze w budynku A w obiekcie przy ul. Bialskiej 104/118 w ramach zadania pn. Modernizacja Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki wraz z Oddziałem VII p. Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie . 3.W ramach zadania inwestycyjnego należy wykonać wielobranżowe opracowanie projektowe całego zakresu inwestycji (zgodnie z załączonym opracowaniem koncepcji projektowej) przy uwzględnieniu konieczności etapizacji inwestycji. 1)Etap I - realizowany w 2016 roku. Przebudowa i modernizacja bloku operacyjnego z zapleczem technicznym, dyżurką personelu, pomieszczeniami pomocniczymi (pomieszczenia od O.02 do O.14, O.47 i O.49 2)Przebudowa i modernizacja pomieszczeń: - O.37 i O.38 - Gabinet lekarski z łazienką - O.46 - Łazienka - O.31 - Łazienka - O.15, O.16, O.17 - Punkt pielęgniarski, Pokój przygotowawczy pielęgniarski, Pokój pielęgniarski - O.20 - Łazienka - O.39 - WC dla niepełnosprawnych - Wymiana wykładziny oraz zamontowanie odbojnic i odbojoporęczy na korytarzu O.01. - Wymiana stolarki drzwiowej ( drzwi wraz z ościeżnicami) we wszystkich pomieszczeniach - Wymiana ślusarki p.poż (EI 60) przy wejściu na Oddział (przeszklone), wyjściu na klatkę schodową w strefie bloku operacyjnego, do strefy wind (przeszklone) i na klatkę schodową przy strefie wind. - Przygotowanie okablowania do montażu instalacji SAP (dla całego oddziału) oraz montaż czujek dymowych (we wszystkich pomieszczeniach dla których wymagane jest zastosowanie SAP. - Przygotowanie okablowania do przebudowy instalacji elektrycznych i niskoprądowych. - Uzupełnienie ubytków tynku oraz malowanie korytarza w strefie przed windami S.43. - Wymiana (w odporności ppoż.) drzwi rewizyjnych do szachów i tablic energetycznych. 3) Etap II - pozostały zakres prac realizowany w późniejszym terminie nie obejmujący przedmiotu zamówienia. 4.W szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1)Zaprojektowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim obejmującej: a) część architektoniczno- budowlaną- egz. 5; b)instalację wodno - kanalizacyjną wewnętrzną, CO- egz. 5; c)instalację elektryczną wewnętrzną - egz. 5; (oświetleniowa, gniazda wtyczkowe w pomieszczeniach technicznych i na korytarzu, tablica rozdzielcza elektryczna, instalacja telefoniczna, instalacja przyzywowa); d)instalację teleinformatyczną- egz. 5; e)instalację przeciwpożarową z włączeniem do istniejącej centrali - egz. 5; f)instalacją wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - egz.5; g)kosztorysy inwestorskie - egz. 3; h)przedmiary robót - egz. 3; i)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót- egz. 3; j)uzyskanie pozwolenia na budowę (jeżeli to konieczne w myśl obowiązujących przepisów); k)uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do realizacji zadania; l)kosztorys powykonawczy - egz. 2. 2)Ww. dokumentację Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dodatkowo w wersji elektronicznej, tj. 2-egz. płyty CD zawierające dokumentację projektową, przedmiar robót i STWiOR oraz 2 egz. płyty CD zawierające kosztorysy inwestorskie. 3)Wykonawca powinien uwzględnić na etapie przygotowania oferty jak i realizacji zadania przyjęte przez Inwestora rozwiązania funkcjonalne. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy. Program jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.szpitalparkitka.com.pl. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ. 6.Jeżeli w programie funkcjonalno-użytkowym wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowania poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 8.Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Województwa Śląskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki wraz z Oddziałem VII p. Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie. 9.Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed przystąpieniem do złożenia oferty. Termin należy uzgodnić z p. Piotrem Plutą - tel. (34) 367 34 22. 10.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie w dniu następnym po przekazaniu frontu robót. Zakończenie całości robót i odbiór końcowy: do 31 października 2016 r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku prolongaty terminu rozliczenia dotacji przez Organ przyznający dotację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r., poz. 359).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach