Przetargi.pl
9/REMG/DCZP/2013/P REMONT BUDYNKU G I N DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO SP. Z O.O

Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 50-226 Wrocław, ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 66 212 , fax. 71 77 66 229
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18 18
    50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 66 212, fax. 71 77 66 229
    REGON: 02118481900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    9/REMG/DCZP/2013/P REMONT BUDYNKU G I N DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO SP. Z O.O
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynków N i G stanowiących własność Zamawiającego, posadowionych/zlokalizowanych na nieruchomości Zamawiającego położonej we Wrocławiu pomiędzy ulicami: Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego, Władysława Reymonta, Józefa Ignacego Kraszewskiego i Emila Zegadłowicza. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa pkt II.1. 3. Wykonawca dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika budowy/remontu. Zamawiający dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika nadzoru budowy/remontu. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w przepisie art. 10 Prawa budowlanego i przepisach ustawy z dnia 16 kwietnia2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zmianami). 5.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w SIWZ wynikają z treści decyzji Konserwatora Zabytków - do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać będzie się na czynnych budynkach tj. w trakcie hospitalizacji pacjentów Zamawiającego. 7. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przeszkoli pracowników Wykonawcy z zakresu zagrożeń mogących wystąpić ze strony hospitalizowanych pacjentów w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 1: Dostawa i wymiana okien i parapetów wewnętrznych oraz uzupełnienie parapetów zewnętrznych w budynku N 1.Zakres prac zadania nr 1: 1)demontaż starych okien i parapetów wewnętrznych, 2)dostawa i transport nowych okien i prapetów wewnętrznych na teren DCZP sp. z o.o., 3)montaż nowych okien drewnianych /PCV/, jednoramowych, dwuskrzydłowych, rozwierno uchylnych, z jednym lufcikiem, w kolorze złotego dębu, 4)montaż parapetów drewnianych wewnętrznych, o grubości min. 2,5 cm, w kolorze złotego dębu, 5)obróbka okna : a)wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych, b)przygotowanie powierzchni wewnętrznych pod malowanie farbami lateksowymi, c)pomalowanie powierzchni wewnętrznych farbami lateksowymi, d)wykonanie tynków zwykłych zewnętrznych, 6)wywiezienie gruzu z powstałego podczas demontażu okien, 7)uzupełnienie parapetów zewnętrznych płytką klinkierową ( ok. 2 m). 2.Szczegółowy opis zadania nr 1 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.1 do SIWZ. Zadanie nr 2: Remont dachu papowego budynku N. 1.Informacje o budynku N: 1)budynek jednopiętrowy/ dwukondygnacyjny; 2)dach płaski, o wymiarach 1800 x 1066 cm; 3)aktualne pokrycie dachu - papowe na podłożu betonowym. 2.Zakres prac zadania nr 2: 1)usunięcie starego pokrycia dachu papowego, 2)wykonanie nowych pokryć z papy termozgrzewalnej, 3)naprawa podłoża dachowego, 4)naprawa i wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 5)zakup materiałów niezbędnych do wykonania zadania i ich dostarczenie na miejsce realizacji, 6)usunięcie/wywiezienia z terenu DCZP sp. z o.o. starego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich. 3.Szczegółowy opis zadania nr 2 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.2 do SIWZ. Zadanie nr 3: Prace remontowe na oddziale VI w budynku G. 1.Zakres prac zadania nr 3: 1)pomalowanie ścian - farbą lateksowa wysoko zmywalną- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 2)pomalowanie sufitów - farbą lateksową, 3)pomalowanie lamperii - farbą olejną / mat - kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 4)położenie tynku strukturalnego KORNIK - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 5)pomalowanie drzwi - farbą olejną, białą z połyskiem; 6)pomalowanie futryn drzwi i futryn prześwietleń - farbą olejną z połyskiem. 7)skucie starych kafelek na ścianie i położenie nowych kafelek wraz z niezbędnymi listwami wykończeniowymi - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 8)skucie starych kafelek podłogowych i położenie nowych kafelek na podłodze - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 2.Szczegółowy opis zadania nr 3 zawiera formularz cenowy - załącznik Nr 2.3 do SIWZ. Zadanie nr 4 Renowacja trzech drzwi wejściowych w budynku G wraz z nadświetlami i kratami, w tym : 2 drzwi wejściowych do bocznych klatek schodowych wschodniej i zachodniej C i D oraz drzwi wejściowych głównych. 1.Opis drzwi: 1)wymiary: a.drzwi w wejściu głównym: wymiary: 5,00 m x 2,00 m, w tym wysokość skrzydeł 3,20 m, b.drzwi wejściowe do bocznej, wschodniej klatki schodowej C: wymiary: 3,00 m x 1,80 m, w tym wysokość skrzydeł 2,30 m, c.drzwi wejściowe do bocznej, zachodniej klatki schodowej D: wymiary: 3,00 m x 1,80 m, w tym wysokość skrzydeł 2,30 m, 2)wszystkie drzwi pochodzą z 2 połowy XIX wieku; posiadają podobną budowę techniczną i formę, są z drewna sosnowego, w konstrukcji ramowo płycinowej. Krawędzie płycin, ślemion i innych podziałów dekoracyjnie frezowane i podrzeźbiane. Okucia w części oryginalne mosiężne i stalowe. 3)w naświetlach znajduję się kraty. 2.Zakres prac zadania nr 4: 1)analiza powłok barwnych - w celu ustalenia pierwotnej kolorystyki drzwi, 2)oczyszczenie powierzchni Drzwi z powłok lakierniczych - metodą chemiczną tj. przy użyciu zmywaczy powłok lakierniczych, 3)usunięcie przebarwień drewna - bielenie drewna , 4)wzmocnienie zdegradowanych partii drewna przez pędzlowanie i iniekcję roztworem ossolanu K lub paraloidu B-72 w ksylenie; 5)wykonanie impregnacji przeciwgrzybicznej , 6)wykonanie wszystkich napraw: spękań, odspojeń, wykonanie brakujących profili, przy czym do rekonstrukcji ubytków należy użyć wysezonowanego drewna oraz kitu i mączki sporządzonych na bazie trocin i żywic sztucznych; 7)scalenie kolorystyczne wszystkich uzupełnień z lokalnym kolorem drewna bejcami; 8)lakierowanie drewna transparentnym lakierem barwionym w kolorze brązowym lub w innej technologii, zależnie od wyników rozpoznania konserwatorskiego; 9)wymiana szkła na identyczne szkło bezpieczne/wandaloodporne; 10)konserwacja elementów metalowych - tj. zawiasów, zamków, klamek, krat; 11)wykonanie dokumentacji konserwatorskiej, (zdjęć przed, po, opis środków użytych itp.). 3.Szczegółowy opis zadania nr 4 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.4 do SIWZ. Zadanie nr 5: Dostawa drzwi wejściowych , bocznych, dwuskrzydłowych, w budynku G (część zachodnia budynku) , identycznych jak istniejące i wymiana dotychczas istniejących na nowo dostarczone 1.Zakres prac zadania nr 5: 1)odwzorowanie istniejących drzwi o wymiarach 1560 x 2650 cm, wraz z ościeżnicą, przy czym profilowanie oraz wygląd drzwi należy odtworzyć zgodnie ze stanem istniejącym; 2)wykonanie drzwi wraz z ościeżnicą z drewna dębowego, dopuszczalne jest drewno sosnowe; 3)zdemontowanie istniejących oryginalnych okuć /zawiasy zlokalizowane od wewnątrz/ ich oczyszczenie, pomalowanie na kolor kutego żelaza i ponownie zamontowanie, przy czym nowe, stylizowane okucia należy dopasować do istniejących; 4)pomalowanie drzwi farbą Nelf Lazur Meranti 72 119 eiche rustikal. 2.Wykonanie dla drzwi dotychczas istniejących dokumentacji fotograficznej archiwalnej. 3.Szczegółowy opis zadania nr 5 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.5 do SIWZ. Zadanie nr 6: Modernizacja dwóch klatek schodowych: wschodniej i zachodniej w budynku G wraz z jego pięcioma kondygnacjami. 1.Zakres prac zadania nr 6: 1)modernizacja instalacji elektrycznej / dokumentacja techniczna/ przedmiar robót do wglądu u Zamawiającego/ obejmująca: a)wymianę instalacji elektrycznej na dwóch klatkach schodowych wraz z tablicami rozdzielczymi, b)wymianę istniejących obwodów WLZ /wewnętrzna linia zasilająca/, c)ułożenie istniejących obwodów oświetlenia ewakuacyjnego i instalacji oddymiania pod tynkiem, d)przeprowadzenie wymagalnych przepisami prawa pomiarów, 2)przygotowanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej; 3)wykonanie dodatkowych robót remontowych: a)usunięcie starej farby ze ścian i sufitów, b)malowanie sufitów farbą wysoko zmywalną, lateksową, c)malowanie ścian farbą wysoko zmywalną, lateksową oraz lamperii farbą olejną, d)usunięcie starej instalacji wodnej, e)skucie części tynków /opisane w załączniku nr 2.6/, f)uzupełnienie tynków ścian, g)zabudowanie przewodów instalacyjnych płytami GKB pojedynczo, jednostronnie, h)położenie sufitu z płyt GKB w piwnicy, i)renowacja pochwytu drewnianego, j)wymiana części pochwytu drewnianego, k)renowacja i uzupełnienie cokołów drewnianych, l)renowacja ozdobnych krat zabezpieczających. 2.Szczegółowy opis zadania nr 6 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.6 do SIWZ. Zadanie nr 7: Malowanie holu wejścia głównego w budynku G. 1.Zakres prac zadania nr 7: 1)pomalowanie sufitu i ścian farbą wysoko zmywalną lateksową - kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 2)położenie tynk strukturalny wewnętrzny baranek o średnicy 1,5mm - kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu. 2.Szczegółowy opis zadania nr 7 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.7 do SWIZ . Zadanie nr 8: Dostawa i wymiana stolarki drewnianej okiennej /okien, parapetów wewnętrznych oraz uzupełnienie parapetów zewnętrznych / w budynku G. 1.Opis wykonania zadania nr 8: Nowo wbudowana stolarka okienna we wszystkich otworach okiennych przeznaczonych do wymiany musi odpowiadać następującym wymogom: 1)musi być drewniana, w tym parapety wewnętrzne / wkuwane, min. grubość 2,5 cm/; 2)odzwierciedlać stolarkę istniejącą; 3)musi być tej samej wielkości co w oknach istniejących z podziałem i szprosami, przy czym proponuje się zastosowanie szprosów-podziałów zamontowanych, naklejanych na szybach; 4)wymiana stolarki nie może zakłócić kompozycji fasady i musi zachować rys historyczny elewacji budynku G; 5)profile i szerokość ślemion, słupków i szprosów nowej stolarki, w częściach widocznych od zewnątrz muszą powtarzać profile i szerokość w starej stolarce; 6)dopuszcza się możliwość zastosowania szprosów pionowych i poziomych / ruchomych/ nakładanych od zewnątrz i od wewnątrz na tafle szkła; 7)powinna powtórzyć sposób otwierania dotychczasowych - starych skrzydeł okiennych; 8)należy przewidzieć otwierane / uchylne/ naświetla; 9)należy zastosować szybę tzw. bezpieczną ; 10)w klamkach okien, poza oknami w piwnicy, należy przewidzieć zamki. 2.Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z dokumentacja techniczną i decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków - dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 3.Zakres prac zadania nr 8: 1)wykonanie zadaszenia przed wejściem do budynku G; 2)oznaczenie miejsca wykonania robót; 3)demontaż pojedynczych skrzydeł okiennych; 4)wykucie istniejącej ram okiennej z istniejącego oścież; 5)osadzenie nowych okien; 6)opiankowanie przestrzeni pomiędzy oknami a ościeżnicą; 7)założenie haków kotwiących; 8)uzupełnienie tynków zewnętrznym i wewnętrznym na ościeżach; 9)malowanie ościeży wewnętrznych kolorem zbliżonym do koloru pomieszczenia, w którym wymieniono okno; 10)zamontowanie parapetów wewnętrznych; 11)uzupełnienie parapetów zewnętrznych płytką klinkierową /o łącznej długości parapetu 2 m/; 12)usuniecie wykutych ram, starych okien i innych elementów z terenu Spółki. 4.Szczegółowy opis zadania nr 8 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.8 do SIWZ. II.3. Szczegółowy zakres obowiązków stron i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały ujęte w projektach umów stanowiących załączniki nr 4.1 - 4.8 do SIWZ. II.4.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z dokumentacją techniczną dla poszczególnych zadań, która udostępniona zostanie w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Organizacji, Logistyki i Zamówień Publicznych, budynek A, II piętro - w uzgodnionym terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1 w wysokości: 1 550,00 zł dla zadania nr 2 w wysokości: 1 100,00 zł dla zadania nr 3 w wysokości: 1 500,00 zł dla zadania nr 4 w wysokości: 1 200,00 zł dla zadania nr 5 w wysokości: 280,00 zł dla zadania nr 6 w wysokości: 2 000,00 zł dla zadania nr 7 w wysokości: 130,00 zł dla zadania nr 8 w wysokości: 38 400,00 zł co stanowi 3% (słownie: trzy procent) kwoty netto przeznaczonej przez Zamawiającego na realizacje zadania objętego zamówieniem. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 69 1130 1033 0018 8169 3820 0001 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji: 1)z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta; 2)gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta; 3)z treści dokumentu gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami ustawy Pzp 6.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, w godz. 8:30 - 14:00, najpóźniej do terminu składania ofert. 7.Do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. Brak dowodu wniesienia wadium stanowić będzie podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 8.Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w przepisach ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dczp.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach