UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI ogłasza przetarg
- Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 48 12 663 39 52
- Data zamieszczenia: 2023-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
ul. Gołębia 24
31-007 Kraków, woj. małopolskie
tel. 48 12 663 39 52
REGON: 000001270 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
80.272.251.2023 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wsparcia technicznego na sprzęt i oprogramowanie na potrzeby systemu SAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego na sprzęt i oprogramowanie na potrzeby systemu SAP. Wsparcie serwisowe producenta na poziomie 5x9xNBD na użytkowaną przez Zamawiającego macierz dyskową Dell EMC UNITY 300 o numerze seryjnym CKM00172201523 oraz wsparcie serwisowe producenta na poziomie 5x9xNBD na użytkowany przez Zamawiającego serwer DELL PowerEdge R630 o numerze seryjnym 59BCDK2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa Wsparcia dla platformy MCHE - KC-zp.272-379/23
Dodano: 2023-12-01 - (ZP.262.6.2023) Wsparcie serwisowe obejmujące diagnozę i usuwanie zgłoszonych awarii i usterek dla sprzętu oraz oprogramowania Cisco Zamawiającego zgodnie ze zdefiniowanym SLA
Dodano: 2023-08-11 - świadczenie usług asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Comarch ERP Egeria 6 firmy Comarch S.A.
Dodano: 2022-12-23 - 222.2022 Wyłonienie wykonawcy na usługę wsparcia dla posiadanych przez zamawiającego klastra urządzeń oraz urządzeń F5 Networks dla Działu Infrastruktury Systemów Informatycznych UJ - 2 części.
Dodano: 2022-10-05 - Serwis poczty pneumatycznej
Dodano: 2021-05-27 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu usług wsparcia technicznego dla Sekcji Systemów Zarzadzania Uczelnią.
Dodano: 2021-02-23 - Asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie (DFP.271.163.2020.SP)
Dodano: 2021-02-09 - Asysta techniczna oprogramowania Oracle. (DFP.271.158.2020.AM)
Dodano: 2021-01-25 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu usługi wsparcia technicznego Microsoft Premier Support dla Działu Infrastruktury Sieciowej UJ.
Dodano: 2021-01-12 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu usługi wsparcia technicznego Microsoft Premier Support dla Działu Infrastruktury Sieciowej UJ.
Dodano: 2020-12-28