Przetargi.pl
5/POKL/13

Zakład Karny Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, ul. Zamkowa 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4326600 , fax. 091 4326604
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Nowogard
    ul. Zamkowa 7 7
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4326600, fax. 091 4326604
    REGON: 00032041400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAKŁAD KARNY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    5/POKL/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: usługa w postaci przeprowadzenia kursu Brukarz wraz z zajęciami aktywizacyjnymi dla 12 uczestników w Zakładzie Karnym w Nowogardzie. 2.Program kursu winien być zgodny z § 22 ust. 1-9 Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z z dnia 17 lutego 2012r., poz. 186). Kurs powinien obejmować 20 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 90 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych, oraz zajęcia aktywizacyjne 15 godzin lekcyjnych. Łącznie 125 godz. lekcyjnych musi przypadać na każdego kursanta. 3.Bezpośrednio przed kursem należy przeprowadzić zajęcia aktywizacyjne dla 12 osadzonych. Zajęcia powinny obejmować min. 15 godzin, muszą być przeprowadzone przez doradcę zawodowego (posiadającego licencję doradcy zawodowego wydaną przez wojewodę). W trakcie zajęć należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy. 4.Program kursu winien obejmować m. in. następujące zagadnienia: BHP szkolenie wstępne i stanowiskowe; Podstawowe wiadomości o robotach ziemnych; Rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi; Materiałoznawstwo: rodzaje bruku, kostki brukowej itp.; Organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego; W ramach zajęć praktycznych należy wykorzystać materiał na zdobycie umiejętności przez wszystkich uczestników kursu w zakresie: przygotowania podłoża (usuwanie nawierzchni betonowej, korytowanie i niwelację terenu, naprawy/obniżania studzienek), wykonania i utwardzania podłoża piaskowo-cementowego, ułożenia nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni min. 50 m2, montażu obrzeży. 5.Kurs musi kończyć się zaliczeniem z części teoretycznej i praktycznej. 6.Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do wykonywania zawodu zgodnego z tematyką i zakresem kursu. 7.Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne kursu odbywać się będą wyłącznie w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem administracji z uwzględnieniem porządku wewnętrznego. Zamawiający zapewnia: a)dostęp do miejsca zajęć teoretycznych we wskazanej przez Zamawiającego sali 1)dostęp do terenu, na którym przeprowadzone będą zajęcia praktyczne. b)dostęp do następującego rodzaju sprzętu, którego zakup był współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: - betoniarka - gilotyna do kostki brukowej - zagęszczarka do gruntu - młoty udarowe - szlifierka kątowa Do kosztów wykonawcy należy: a)wyposażenie kursantów w materiały niezbędne do wykonania zajęć. Koszt materiałów nie może przekroczyć 40% wartości całego kursu. Materiały te muszą być zakupione wyłącznie na potrzeby kursu i nie mogą pochodzić z odzysku. b)Zakup materiałów zużywalnych i narzędzi podstawowych oraz ich dostawę na teren jednostki penitencjarnej zapewnia Wykonawca. c)Sprzęt i materiały zużywalne zakupione z środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. d)Zapewnienie osobom skierowanym na kurs oraz 2 osobom z listy rezerwowej - profilaktycznych, wstępnych badań lekarskich. e)Zapewnienie środków ochrony indywidualnej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej) oraz nowej odzieży i obuwia roboczego (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa higieny pracy), które staną się własnością Zamawiającego po zakończeniu kursu; f)Wyposażenie w niezbędne materiały piśmiennicze oraz dydaktyczne (np. podręczniki, skrypty, płyty, długopisy, książki, zeszyty), dla każdego uczestnika kursu. Dodatkowo 1 egz. podręcznika/skryptu należy przekazać Zamawiającemu. g)ubezpieczenie osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków. h)wywóz odpadów, gruzu itp., powstałych w czasie realizacji kursu. Kurs musi zakończyć się wydaniem dokumentu potwierdzającego zaliczenie kursu zgodnie z § 18 ust. 2 Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z z dnia 17 lutego 2012r., poz. 186). Wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do rozporządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.SW.GOV.PL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach