4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
- Data zamieszczenia: 2019-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Gen. Andersa 47
44-121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 261111371, fax. 261111232
REGON: 24076379800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
4WOG.1200.2712.65.2019 Dostawa materiałów elektrycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów elektrycznych w podziale na 3 zadania: Zadanie nr 1 – Dostawa baterii i akumulatorów dla Jednostek i Instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice Zadanie nr 2 – Dostawa materiałów elektrycznych do SOI Gliwice, Bytom, Tarnowskie góry, Katowice, Opole, Krapkowice, Bielsko-Biała, Lubliniec Zadanie nr 3 – Dostawa baterii do sprzętu specjalistycznego dla Jednostek wojskowych i Instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: załącznik nr 1, 2, 3, 4 i 6 do SIWZ. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 31400000-0, 31440000-2, 31500000-1, 31524000-5, 31531000-7, 31532510-2 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: 3 zadania - części. Wykonawca może składać oferty na dowolną ilość części. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zadania. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia - zakresu, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 i 5 do SIWZ). 9. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 10. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty. 11. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24aa ust 1 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31400000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, c) formularz cenowy, który stanowi załącznik do SIWZ w zależności na jakie zadania wykonawca składa ofertę. Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane, w tym cenę dla każdej pozycji. Formularz cenowy musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Brak podania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty, d) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana akumulatorów zainstalowanych w centralnych UPS-ach, wraz z utylizacją zużytych akumulatorów w budynku przy ul. Powstańców 52 w Katowicach oraz w budynku przy ul. Konarskiego 26 w Gliwicach należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2019-09-12 - Modernizacja elementów tunelu polegająca na wymianie akumulatorów i elektroniki w UPS-ach w stacji transformatorowej ST2 w Tunelu pod Rondem w Katowicach
Dodano: 2019-02-20 - Modernizacja elementów tunelu polegająca na wymianie akumulatorów i elektroniki w UPS-ach w stacji transformatorowej ST1 w Tunelu pod Rondem w Katowicach
Dodano: 2018-09-21 - Zakup akumulatorów
Dodano: 2018-07-09 - Dostawy akumulatorów, baterii i materiałów sanitarnych
Dodano: 2017-06-21 - Dostawy akumulatorów, baterii i materiałów sanitarnych
Dodano: 2017-04-28