Przetargi.pl
4WOG.1200.2712.2.2019. Zakup i dostawa części zamiennych do samochodów

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG.1200.2712.2.2019. Zakup i dostawa części zamiennych do samochodów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres zamówienia. Zadanie nr 1 – części do STAR 200, STAR 266, STAR 944. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy oraz załączniki: nr 9 – projekt umowy; Zadanie nr 2 – części do ZIŁ 131, UAZ, URAL, KRAZ, KAMAZ, . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 3 do SIWZ – formularz cenowy, załączniki: nr 9 – projekt umowy; Zadanie nr 3 – części do HONKERA, LUBLIN, TARPAN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 4 do SIWZ – formularz cenowy, załączniki: nr 9 – projekt umowy; Zadanie nr 4 – części do LAND ROVERA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 5 do SIWZ – formularz cenowy, załączniki: nr 9 – projekt umowy; Zadanie nr 5 – części do BRDM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 6 do SIWZ – formularz cenowy, załączniki: nr 9 – projekt umowy. Uwaga: Maksymalna wartość umowy dla wszystkich zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości podane w formularzach cenowych posłużą Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty ( będzie podstawiona do wzoru). Umowa będzie opiewać na wartość środków posiadanych przez Zamawiającego. Zamawiający będzie zamawiał z danego zadania tylko części, które będą mu potrzebne, co może doprowadzić do sytuacji, iż nie wszystkie części będą zamówione – zakupione dla danego zadania w podanych ilościach. Dodatkowe wymagania .Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać stosowne pozwolenie do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017r. W przypadku realizacji zamówienia z wykorzystaniem osób nie posiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkował będzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca w terminie 7 dni przed przystąpieniem do realizacji zamówienia złoży do Zamawiającego w formie pisemnej wniosek o zgodę na wejście/wjazd osób. W powyższym wykazie w stosunku do osób Wykonawca poda dane personalne wraz z numerem PESEL, oraz numerem aktualnego dowodu osobistego, stanowiskiem (pełnioną funkcją). W przypadku realizacji zamówienia powyżej 14 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wnioskiem załączone na płycie CD, z zamkniętą sesją lub na adres poczty elektronicznej 4wog.kancelaria@ron.mil.pl, fotografie pracowników o wymiarach 35x45 mm (fotografia głowy w pozycji lewego profilu z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy). Brak wniosku z żądanymi danymi będzie skutkował brakiem zezwolenia na wejście/ wjazd pracowników na teren budowy. Pracownicy Wykonawcy mają prawo do przebywania jedynie w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, dostęp do innych pomieszczeń obiektu do których jest on konieczny do poprawnego wykonania przedmiotu umowy każdorazowo musi być uzgodniony z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego), oraz z przedstawicielem jednostki odpowiedzialnym za ochronę obiektu w którym prowadzone są prace. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez osoby realizujące zamówienie oraz podwykonawców którym zleci prace zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku zgodnie z Decyzją Nr 221 Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lipca 2012 r. w sprawie zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz organizacji ochrony informacji niejawnych podczas odpraw, narad i szkoleń w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych (Dz. Urz. MON z 2012r. poz. 287 z późn. zm.). Użytkowanie na terenie obiektu urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiającego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania wniosków dotyczących składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca po uzgodnieniu z Komendantem 4 WOG, odpowiedzialnym za ochronę kompleksu w którym usługa będzie realizowana, umożliwi dokonanie przeszkolenia całego personelu odpowiedzialnego za realizację zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone odpowiedzialne za nadzór nad systemem przepustkowym oraz systemem ochrony kompleksu. Powyższe wymaganie dotyczy również osób zgłaszanych jako dodatkowe w trakcie realizacji zamówienia. W związku z powyższym zgłoszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyć się z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego. Znaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 34300000-0 usługi w zakresie naprawy samochodów. 2. Przedmiotem zamówienia są dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 5 zadań - części. Wykonawca może składać oferty na dowolną ilość części. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 7. Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24aa ust 1 ustawy Pzp. 8. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 i nr 7 do SIWZ). 9. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 2,3,4,5 i 6 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 7 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; c) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik; d) Formularz cenowy ( stanowiący załącznik od nr 2 do 6 do SIWZ) dla zadania 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 w zależności na jakie zadania wykonawca składa ofertę. Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane. Formularz cenowy odpowiednio dla danego zadania musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika i musi być wyceniona każda pozycja. Brak podania niniejszych danych lub załączenie niepodpisanego formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – treść złożonej oferty nie będzie odpowiadała treści SIWZ.tj. jej treść nie odpowiada treści SIWZ. e) Oświadczenie wykonawcy, że wykonam pojedyncze zamówienie (partię) w terminie przez siebie wskazanym. 1. Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowany asortyment został wyprodukowany jako fabrycznie nowy z datą produkcji od czerwca 2018r, dodatkowo jest wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach