Przetargi.pl
4WOG.1200.2712.132.2020 Wykonanie napraw bieżących pojazdów mechanicznych z podziałem na 5 zadań

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2021-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG.1200.2712.132.2020 Wykonanie napraw bieżących pojazdów mechanicznych z podziałem na 5 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Kody CPV: 50112100-4 Usługi w zakresie napraw samochodów. 2. Przedmiot i zakres zamówienia: Wykonanie napraw bieżących pojazdów mechanicznych z podziałem na 5 zadań: Zadanie nr 1: Wykonanie napraw bieżących pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, mikrobusów i dostawczych będących w ewidencji 4 WOG w Gliwicach; Zadanie nr 2: Wykonanie napraw bieżących pojazdów ciężarowych i autobusów będących w ewidencji 4 WOG w Gliwicach; Zadanie nr 3: Wykonanie napraw bieżących pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, mikrobusów i dostawczych występujących w Garnizonie Bielsko-Biała; Zadanie nr 4: Wykonanie napraw bieżących pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, mikrobusów i dostawczych występujących w Garnizonie Opole; Zadanie nr 5: Wykonanie napraw bieżących pojazdów sanitarnych, będących w ewidencji 4 WOG w Gliwicach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4 – wzór umowy, - załącznik nr 5 – specyfikacja techniczna, stanowiące integralną część SIWZ. 4. Przedmiotem zamówienia jest usługa. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia - zadania. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy części zamówienia - zadania. Liczba części zamówienia-zadań wynosi: 5. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności naprawy pojazdów Zamawiającego, wyszczególnione w specyfikacji technicznej (załącznik nr 5) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 4). Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, co najmniej na okres realizacji zamówienia, w ilości zapewniającej właściwą i terminową realizację usługi. 9. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp określa: - załącznik nr 5 – specyfikacja techniczna, 10. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji dla zadania nr 5 w celu zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego. Wysokość zwiększenia w ramach prawa opcji nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 5. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji do wartości wskazanej powyżej lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe wyszczególnione w formularzu oferty dla zamówienia podstawowego, będą identyczne, jak ceny jednostkowe zamówienia objętego prawem opcji. Dodatkowe szczegóły związane z realizacją zamówienia w ramach prawa opcji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach